;
coinex

سامسونگ گلکسی ام 52 فایوجی (Galaxy M52 5G) رونمایی شد ؛ مشخصات فنی، قیمت

سامسونگ گلکسی ام 52 فایوجی (Galaxy M52 5G) رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت این موبایل نیز به وسیله‌ی شرکت سامسونگ مشخص شده است.

موبایل گلکسی ام ۵۲ فایو جی در سکوت خبری معرفی گردید. Galaxy M52 5G پنل ۶.۷ اینچی امولد دارد که رفرش ریت آن ۱۲۰ هرتز است. از طرفی دوربین اصلی این موبایل جدید سامسونگ ۶۴ مگاپیکسل رزولوشن دارد که در نوع خود عالی است.

سامسونگ گلکسی ام 52 فایوجی

قرار بر این بود که سامسونگ در سه شنبه ۶ مهر ماه از موبایل گلکسی ام ۵۲ فایو جی در کشور هند رونمایی نماید؛ ولی وب‌ سایت این شرکت در لهستان مدتی قبل پیش دستی نمود و همه‌ی اطلاعات فنی این موبایل را در سایت خود به اشتراک عموم گذاشته است.

موبایل گلکسی M52 5G نمایشگری ۶.۷ اینچی سوپر امولد دارد که به رزولوشن +Full HD مجهز گشته است و در حفره مرکزی نمایشگر آن هم دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را خواهیم دید. نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز نمایشگر زمینه این موبایل جهت اجرای راحت انیمیشن‌ها و حرکت تند در رابط کاربری ساخته شده است.

سامسونگ گلکسی ام 52 فایوجی (Galaxy M52 5G) رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت آن
سامسونگ گلکسی ام 52 فایوجی (Galaxy M52 5G) رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت آن

در بدنه کناری این موبایل هم حسگر اثر انگشتی را خواهیم دید که به عنوان دکمه پاور در این موبایل استفاده می‌گردد. در بدنه پشتی این موبایل نیز سه دوربین قرار دارد که شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی است.

عضو اصلی این موبایل، تراشه کوالکام اسنپدراگون ۷۷۸G 5G است که در کنار آن ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی وجود دارد که البته نیاز به گفتن نیست چرا که تکرار مکررات است ولی کاربران خواهند توانست در صورت نیاز با استفاده از کارت حافظه این میزان را بیشتر کنند.

از مشخصات دیگر موبایل گلکسی ام ۵۲ می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات اشاره نمود. البته لازم به ذکر است که متاسفانه آداپتور ذکر شده در جعبه محصول وجود ندارد. در قسمت نرم افزاری این موبایل نیز اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری One UI 3.1 را خواهیم دید.

موبایل گلکسی M52 5G در سه رنگ آبی، مشکی و سفید عرضه شده و با قیمت ۴۵۰ دلار منتشر خواهد شد. حال باید منتظر ماند و ببینیم چه روزی این موبایل سرانجام منتشر خواهد شد و آیا راضی کننده است یا نه. به هر حال آینده همه چیز را مشخص خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سامسونگ گلکسی ام 52 فایوجی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر