;
coinex

تریلر فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) منتشر شد

نتفلیکس در رویداد خود دو تیزر کوتاه و یک تریلر فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) منتشر شد که در آن‌ها گرالت، سیری و نیولن حضور داشت.

فصل دوم آینده سریال The Witcher یکی از مورد انتظارترین سریال‌های نتفلیکس به حساب می‌آید که هواداران بازی‌های ویدیویی نیز از مدت‌ها در انتظار آن هستند. در ادامه خواهیم دید که تریلر فصل دوم این سریال منتشر شده است و قرار است به زودی در دسترس قرار بگیرد.

تریلر فصل دوم سریال ویچر

اکنون نتفلیکس برای اولین بار ویدیوهای جدیدی از سریال مورد منتظر خود که از روی رمان آندژی ساپکوفسکی و بازی موفق CD Projekt Red درست شده، انتشار یافته است.

اولین فصل سریال The Witcher سال ۲۰۱۹ پخش گردید که موفقیت بزرگی برای نتفلیکس بدست اورده و به پربیننده‌ترین سریال فصل این شبکه تبدیل گردید.

تریلر فصل دوم سریال ویچر

همین گونه نتفلیکس می‌خواهد دنیای گرالت را بزرگ‌تر نماید و دو پیش‌ درآمد شامل یک انیمه سینمایی و سریال لایو اکشن با بازی «میشل یئو» بسازد. نتفلیکس همین گونه در جریان رویداد خود از دو کلیپ دیگر سریال پخش نمود که در یکی از آن‌ها گرالت با دوست هیولا خود، نیولن درمورد سیری حرف می‌زند.

نقش نیولن را کریستوفر هیویو بازی خواهد نمود که قبل از این در سریال Game of Thrones نقش تورموند را بازی نموده بود. در کلیپ دوم، گرالت وارد حالت ویچر خود می‌شود و طبق گفته‌ها طرفداران باید خود را برای جنگ آماده کنند. تریلر سریال را در ادامه ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر فصل دوم سریال ویچر چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر