;
coinex

تاریخ رونمایی از شیائومی پوکو C31 مشخص شد

چند روز پیش پوکو از معرفی موبایل جدید خود در ۸ مهر ماه خبر داده بود و حالا به طور رسمی تاریخ رونمایی از شیائومی پوکو c31 مشخص شد.

مدتی پیش بود که پوکو از معرفی موبایل جدید خود در ۸ مهر ماه خبر داده بود و فقط گفته بود که این موبایل از سری c است اما نامی از آن نبرده بود. تا اینکه بالاخره اعلام کرد این موبایل پوکو C31 است.

شیائومی پوکو C31

ویدیویی امروز در توییتر  گذاشته شده که نام این موبایل را تایید می‌نماید و نگاهی گذرا  به این دستگاه داشته است. پوکو C31 دارای یک حفره درون نمایشگر برای میزبانی دوربین سلفی است اما پنل پشتی گوشی دیده نمی‌شود و اطلاعاتی از آن وجود ندارد. احتمالا قبل از رونمایی رسمی از گوشی پوکو C31 اطلاعات آن لو برود

محصول جدید شیائومی احتمالا از لحاظ قیمتی رقیب گوشی ریلمی C25Y  خواهد شد که چند هفته قبل در هند تولید شده است. ریلمی C25Y مجهز به یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس است. دوربین پشتی گوشی سه‌گانه است که لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دارد و باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. قیمت گوشی ریلمی ۱۴۹ دلار است و باید منتظر ماند و دید پوکو چه قیمتی را برای رقابت با این گوشی انتخاب می‌نماید

تاریخ رونمایی از شیائومی پوکو C31

در حال حاضر هیچ مشخصاتی از گوشی پوکو به بیرون گفته نشده ، اما در چند روز آینده اطلاعات زیاد تری لو می‌رود. هند بازار خوبی برای گوشی‌های مقرون به صرفه و میان رده به است و شرکت‌های بزرگ برای بدست آوردن سهمی از بازار هند بسیار تلاش می‌نماید البته این گونه محصولات در ایران و دیگر کشورهای آسیایی نیز محبوبیت بالایی دارند که سبب بالا رفتن فروش این رده از موبایل‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شیائومی پوکو C31 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر