;
coinex

نسخه نهایی بازی Disco Elysium در 17 مهر برای ایکس باکس عرضه می‌شود

نسخه نهایی بازی Disco Elysium در 17 مهر برای ایکس باکس و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. تاریخ عرضه، فهرست محتوای جدید و تغییرات آن مشخص گردید.

بازی Disco Elysium از محبوب‌ترین بازی‌های نقش آفرینی (RPG) چند سال اخیر است که با محیط جهان باز و ماجراهای کارآگاهی و جذاب خود، مسیرها و انتخاب‌های پرشماری را در سر راه بازیکن خود می‌گذارد.

نسخه نهایی بازی Disco Elysium

بازی Disco Elysium که تاکنون برنده‌ی جوایز متعددی به ویژه بهترین روایت داستانی در مراسم The Game Awards گشته، در حال حاضر برای کنسول‌های پلی استیشن در دسترس است ولی نسخه ارتقاء یافته و کامل Final Cut این بازی سرانجام برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

اکنون تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۲۱ یا همان ۲۰ مهر ماه برای انتشار Disco Elysium: The Final Cut مشخص شده است. افزون بر این، یک تریلر جدید با مروری آنچه که باید از این نسخه بخواهیم در اختیار همگان قرار داده شده است.

نسخه نهایی بازی Disco Elysium

استودیوی ZA / UM بر این که بازی Disco Elysium — The Final Cut فقط یک پورت ساده از نسخه پی سی این بازی نخواهد بود، تاکید دارد. درواقع این بازی از پایه و جهت سازگاری کامل با کنسول‌ها مجدد طراحی شده و از جنبه‌ها متفاوتی ارتقاء یافته است.

با توجه به اینکه همه‌ی آپدیت‌های درست شده‌ی بازی از زمان انتشار این بازی در سال ۲۰۱۹ در این نسخه جمع شده است. زمانی که Disco Elysium برای کنسول‌های ایکس باکس عرضه گردید، قطعا در فهرست بهترین بازی‌های RPG  ایکس باکس قرار گرفته و قطعا مورد استقبال هواداران این سبک قرار می‌گیرد. در پایان با بعضی از ویژگی‌های این بازی آشنا خواهید شد:

محتوای جدید؛ مأموریت‌های سیاسی بازی یک منطقه کاملاً تازه را دریافت نموده و شهروندان جدیدی برای آشنایی به آن افزوده است. نقاط دیدنی تازه برای گشت‌و‌گذار و چندین گزینه تازه دیگر هم برای تحقق ایده‌های سیاسی بازیکن در نسخه The Final Cut افزوده شده است.

بهینه‌سازی برای Xbox Series X|S: بازی Disco Elysium بر کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس بهتر عمل خواهند کرد. رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه‌ی تصاویر، این بازی را بیش از پیش زیبا کرده است. افزون بر این، تعدادی از قابلیت‌های اختصاصی ایکس باکس سری ایکس به ویژه Smart Delivery و Xbox Achievement در این بازی پشتیبانی شده و پیشرفت شما در بازی با ایکس باکس کلاود ذخیره خواهد شد تا آن را از دست ندهید.

بهبودهای نسخه‌ی کنسولی بازی؛ این نسخه از Disco Elysium، مخصوصا برای درخشش بر کنسول‌های بازی طراحی گشته است. رابط کاربری ارتقاء یافته‌ی این بازی به همراه فونت‌های قابل تنظیم و سایر بهبودهای مرتبط با قسمت دسترسی بازی با پشتیبانی کامل از کنترلرها و خیلی از تنظیمات و ویژگی‌های شخصی‌سازی دیگر فقط قسمتی از تغییراتی هستند که در نسخه کنسولی این بازی به وجود آمده‌اند.

توسعه‌ی صداگذاری بازی؛ صداگذاری نسخه Disco Elysium — The Final Cut به میزان زیادی بهبود یافته تا کاملا شامل همه‌ی بازی شود. همه‌ی شخصیت‌های بازی به طور جداگانه صداگذاری شده و دارای شخصیت منحصر‌به‌فرد خود هستند.

در حال حاضر بازی Disco Elysium — The Final Cut برای پی سی و پلی استیشن عرضه شده است و اگر به تهیه نسخه فیزیکی بازی هستید علاقه دارید، ZA / UM می‌خواهد تا در تاریخ ۹ نوامبر یا همان ۱۷ مهر ماه این نسخه با یک پوستر رسمی و کد آرت بوک دیجیتالی بازی عرضه کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نسخه نهایی بازی Disco Elysium چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر