;
coinex

حمله ایلان ماسک به جف بزوس در مورد کاوش ماه

گزارشات اخیر از حمله ایلان ماسک به جف بزوس در مورد کاوش ماه خبر می‌دهد. در اقدامی عجیب بزوس در شکایتی خواستار توقف پروژه های اسپیس ایکس شده است.

علاوه بر نارضایتی ایلان ماسک از جف بزوس، وی از رییس جمهور آمریکا نیز ناراضی است چرا که تسلا را برای جلسه خودروسازان کاخ سفید دعوت ننموده است.

حمله ایلان ماسک به جف بزوس در مورد کاوش ماه

اخیرا آقای ماسک در «کنفرانس کد» در کالیفرنیا در جواب سوالی درباره شکایت بلو اوریجین از اسپیس ایکس گفت: «نمی‌توانید با شکایت راه خود را به ماه باز کنید، فرقی هم نمی‌کند که وکلایتان چقدر ماهر باشند.» علاوه بر این آمازون از ماهواره‌های استارلینک اسپیس ایکس به کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا شکایت نموده است.

ماسک در جواب این سوال که آیا تاکنون با بزوس درباره این درگیری‌های حقوقی حرف زده یا نه، گفت: «کلامی نه، فقط از طریق توییت.» ماسک در ماه اوت در پستی اعلام کرد بزوس خود را بازنشسته کرده تا دارای شغل تمام وقتی برای شکایت از اسپیس ایکس گردد.

حمله ایلان ماسک به جف بزوس در مورد کاوش ماه

مدیرعامل اسپیس ایکس درباره پرواز زیرمداری بزوس و «ریچارد برنسون» نیز گفت سرمایه‌گذاری برای پیشرفت حوزه فضا قطعا اتفاق نیکی است، اما پرواز زیرمداری فقط یک گام کوچک برای حرکت به سوی مدار است.

علاوه بر این ایلان ماسک در همین کنفرانس گفت که جو بایدن دوستانه‌ترین رئیس جمهور آمریکا نیست. بایدن ماه پیش از مدیران حوزه خودروسازی دعوت نموده بود تا درباره هدف مشترک تولید خودروهای برقی صحبت نمایند. این مراسم میزبان مسئولان فورد، جنرال موتورز و «استلانتیس» بود ولی تسلا به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده خودروهای برقی به این جلسه دعوت نگشته بود.

یکی از دلایل دعوت نشدن تسلا به این مهمانی احتمالا این است که نیروی کار آن‌ها به عضویت اتحادیه‌ها در نیامده است، در صورتی که بایدن از هواداران بزرگ اتحادیه‌ها به حساب می‌آید. علاوه بر این ماسک ادعا کرده است که دولت بایدن به وسیله‌ی اتحادیه‌ها کنترل خواهد شد. او مدتی قبل بعد از بازگشت سرنشینان ماموریت Inspiration4 با رجوع به یکی از سخنان دونالد ترامپ، جو بایدن را «جو خوابالو» گفته بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص حمله ایلان ماسک به جف بزوس در مورد کاوش ماه چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    جو بایدن فرد محترم و صلح طلب است. جو خابالو نیست.

    پاسخ