coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نسخه کامل بازی Marvel’s Avengers فردا در گیم پس اضافه می‌شود

نسخه کامل بازی Marvel’s Avengers فردا در گیم پس اضافه می‌شود. پنج شنبه، ۳۰ سپتامبر یا همان هشت مهر به ایکس باکس گیم پس افزوده می‌شود.

هانتر وولف، مدیر اجتماعی استودیو Crystal Dynamics گفت: «هر بازیکنی با عضویت در سرویس ایکس باکس گیم پس می‌تواند بازی کامل و تمام قهرمان‌ها و ماموریت‌های آن را تجربه کند.»

نسخه کامل بازی Marvel’s Avengers

پس از این‌ که تمام چهار کمپین داستانی انتشار یافته برای بازی که بازیکنان در آن توانایی کنترل شخصیت‌های گوناگونی  را دارا هستند، در اختیار کاربران ایکس باکس هم قرار خواهد گرفت.

بازی Marvel’s Avengers یک بازی در حال تحول است که به صورت مداوم بروزرسانی‌هایی برای آن منتشر می‌شود و قهرمانان، ماموریت‌ها، ویلن‌ها، کمپین‌ها و رویدادهای جدیدی را به بازی افزوده می‌شود و اعضای ایکس باکس گیم بعد  می‌توانند تمام آن‌ها را تجربه کنند.

نسخه کامل بازی Marvel’s Avengers

البته این موضوع شامل تمام محتواهای انتشار یافته نمی‌شود و بازیکنان به بسته الحاقی بعد Spider-Man که اخیرا تایید شد تا آخر سال ۲۰۲۱ انتشار  می‌یابد، وارد نخواهند داشت.

تازه‌ترین بسته الحاقی بازی Marvel’s Avengers در ماه آگوست تحت عنوان Black Panther – War for Wakanda انتشار یافت که یک قهرمان و لباس جدید، ویلن و دشمنان جدید به ویژه Klaw، محتوای داستانی جدید، محیط جدید برای اکتشاف، به غیر از ماموریت‌های تک نفره یا چندنفره Drop Zone و Threat Sector تازه‌ای را به بازی می‌افزاید.

حال باید منتظر ماند و دید به روزرسانی‌های بعدی تا چه اندازه پیشرفت خواهند کرد و آیا در آینده نیز این بازی همچنان خواهد توانست هواداران و گیمرهای خود را راضی نگه دارد یا دچار افت هوادار و گیمر خواهد شد و در به روزرسانی‌های بعدی شکست خواهد خورد. به هر حال هر بازی این احتمال برایش وجود دارد که نتواند گیمرهای‌ خود را راضی نگه دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نسخه کامل بازی Marvel’s Avengers چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر