coinex
راهنمای خرید تکراتو

عرضه بازی اسکورن (Scorn) با تاخیر رو به رو شد

عرضه بازی اسکورن (Scorn) با تاخیر رو به رو شد. این بازی ترسناک در حال ساخت با الهام از آثار اچ. آر. گایگر (H.R. Gige)، تا سال 2022 عرضه نخواهد شد.

Scorn یک بازی انحصاری کنسولی برای ایکس باکس است که می‌خواهد در سال 2021 وارد بازار گردد. در حال حاضر ناشر بازی، کمپانی Kepler Interactive، اعلام کرده که تاریخ عرضه Scorn را تا سال 2022 به تاخیر انداخته است. تاکنون تاریخ دقیق منتشر شدن بازی معلوم نشده و استودیو این کار را در آینده نزدیک انجام می‌دهد.

عرضه بازی اسکورن (Scorn)

Ebb Software سازنده‌ی اصلی این بازی است که گویا استودیوهای دیگری مثل A44، آلفا چنل، Awaceb، شیپ‌فارم، اسلوکلپ و Timberline به آن‌ها کمک نموده و توانسته‌اند برای بازی Scorn حدود 120 میلیون دلار بودجه تهیه نمایند. این بازی یک ماجراجوییِ ترسناکِ اول شخصِ اتمسفری در یک جهان کابوس‌وار است و طبق این ایده طراحی شده که بازیکن به درون این جهان پرت خواهد شد.

عرضه بازی اسکورن (Scorn)

منزوی و گم شده در این دنیای شبیه به رویا، شما مناطق گوناگون به هم پیوسته را به شیوه‌ای غیر خطی جستجو می‌کنید. محیط مغشوش بازی خود دارای شخصیتی منحصر به فرد است. هر منطقه‌ای تم، معماها و شخصیت‌های خاص خودش را دارد که برای ساخت یک جهان منظم و به هم پیوسته لازم هستند. طی این بازی شما مناطق جدیدی را باز خواهید نمود و مهارت‌های گوناگون، سلاح‌ها و آیتم‌های گوناگونی کسب کرده و تلاش خواهید کرد مناظر ارائه شده را بفهمید.

استودیو Ebb Software در سال 2013 در سیبری ساخته شده است و پس از یک سال از پروژه Scorn رونمایی کرد. این سازنده دو کمپین برای بازی خود در کیک استارتر شروع نمود که هر دو ناموفق بودند. پس از این اتفاق، کمپانی Kepler Interactive بودجه لازم را برای آن‌ها تهیه نمود. بازی Scorn یک بازی انحصاری کنسولی برای مایکروسافت است اما برای ایکس باکس وان انتشار نخواهد یافت. بازی Scorn در سال 2022 برای پی‌سی و ایکس باکس سری ایکس/اس وارد بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عرضه بازی اسکورن (Scorn) چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.ت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر