;
coinex

تاریخ اکران فصل سوم آکادمی آمبرلا (The Umbrella Academy) منتشر شد

تاریخ اکران فصل سوم آکادمی آمبرلا (The Umbrella Academy) مشخص شد . این سریال در حال آماده شدن برای پخش در سال 2022 بعد از اتمام پخش فصل دوم است.

این سریال طبق رمان گرافیکی اثر جرارد وی (Gerard Way) و گابریل بی (Gabriel Bá) که با همین نام است، تولید گشته است.

تاریخ اکران فصل سوم آکادمی آمبرلا (The Umbrella Academy)

داستان این سریال درباره گروهی از خواهر و برادر‌های ناتنی است که هر کدام دارای قدرت‌های خاصی هستند. آن‌ها در فصل اول این سریال بعد از مرگ مرموز پدرشان، با جمع شدن دورهم، سعی نموده‌اند تا جهان را از واقعه‌ای بسیار خطرناک نجات دهند.

در فصل دوم این سریال هم آن‌ها در این کار شکست خوردند و بعد از آن با قدرت‌های شخصیت فایو برای فرار کردن از این واقعه، به زمان‌های مختلفی در دهه‌ی ۱۹۶۰ تلپورت شدند. سرانجام آن‌ها با دورهم جمع شدن دوباره در فصل دوم این سریال، موفق شدند که جلوی اتفاق خطرناک دیگری را هم بگیرند.

تاریخ اکران فصل سوم آکادمی آمبرلا (The Umbrella Academy)

دیگر بازیگران حاضر در این سریال شامل الیوت پیج (Elliot Page) در نقش کاراکتر وانیا،‌ تام هاپر (Tom Hopper) در نقش لوتر، دیوید کاستانیدا (David Castañeda) در نقش دیگو، امی ریور-لمپمن (Emmy Raver-Lampman) در نقش الیسون، رابرت شیهان (Robert Sheehan) در نقش کلوس، آیدان گلگر (Aidan Gallagher) در نقش فایو، جاستین اچ. مین (Justin H. Min) در نقش بن و کلم فئور (Colm Feore) در نقش رجینالد هارگریوز هستند.

فصل دوم این سریال از موفق‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه اینترنتی نتفلیکس بود و نمرات بسیار خوبی را از طرف منتقدان گرفتند و در سال ۲۰۱۹، در جایگاه سوم و در سال ۲۰۲۰ هم در جایگاه ششم شبکه نتفلیکس قرار گرفت.

فصل سوم سریال The Umbrella Academy از فوریه امسال به طور رسمی فیلم‌برداریش آغاز شده و الان هم به پایان رسیده است که کمپانی نتفلیکس اخبار جدیدی را در رابطه با آن پخش نموده است.

یک ماه بعد از اتمام فیلم‌برداری فصل سوم این سریال، کمپانی نتفلیکس تاریخ برنامه‌ریزی شده پخش فصل جدید آن را سال ۲۰۲۲ تعیین نموده است. لازم به ذکر است کمپانی نتفلیکس تاریخ دقیقی آن را اعلام نکرده است اما احتمالا مثل فصل دوم که هشت ماه بعد از اتمام فیلم‌برداری‌ سریال پخش شد، فصل سوم آن هم در اوایل سال بعدی (میلادی)، در شبکه اینترنتی نتفلیکس پخش گردد.

افزون بر این، کمپانی نتفلیکس نیز تائید نموده که داستان فصل جدید این سریال در مکانی با نام «هتل فراموشی» رخ می‌دهد. «هتل فراموشی» نام سومین جلد از رمان‌های گرافیکی The Umbrella Academy است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ اکران فصل سوم آکادمی آمبرلا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر