;
coinex

افشای جزئیات جدیدی از بازی فوراسپوکن (Forspoken)

افشای جزئیات جدیدی از بازی فوراسپوکن (Forspoken) توسط تیم توسعه دهنده بازی در رویداد توکیو گیم شو! در این افشاگری جزییات مهمی از بازی افشا شده است.

تیم توسعه‌دهنده بازی Forspoken در رویداد توکیو گیم شو درباره‌ی بخشی از جزئیات بازی مثل جادوها، آنتاگونیست‌ها و پارکور حرف زدند.

افشای جزئیات جدیدی از بازی فوراسپوکن (Forspoken)

در رویداد ویژه‌ای در توکیو گیم شو، «تاکفومی ترادا» کارگردان و «رایو میتسونو» تهیه‌ کننده بازی، جزئیات بیشتری از بازی جهان باز خود لو دادند.

داستان این بازی درباره‌ی «فری» (زنی جوان) است که به وسیله‌ی یک پورتال به سرزمین عجیب «آتیا» وارد خواهد شد و برای بازگشت به خانه ماجراهایی را آغاز خواهد کرد.

افشای جزئیات جدیدی از بازی فوراسپوکن (Forspoken)

طبق تریلر بازی، فری دارای توانایی استفاده از جادو است و براساس گفته‌ی «ترادا» یادگیری او برای استفاده از توانایی‌ها جادویی بخش بزرگی از داستان خواهد بود. جادو در سیستم مبارزه بازی نیز نقش مهمی دارد. فری از جادوهای مختلف برای حمله به دشمنان یا ساخت تله استفاده خواهد کرد.

علاوه بر این ترادا گفته است که طیف بزرگی از طلسم‌ها جهت یادگیری و راه‌های زیادی جهت تقویت آن‌ها وجود دارد و این بازی، بازیکنان را تشویق به یادگیری و استفاده از جادوهای جدید می‌کند.

به گفته‌ی ترادا، فری شخصیت اصلی این بازی با استفاده از «پارکور جادویی» در محیط دنیای آتیا جابجا خواهد شد. در کل کنترل‌های بازی ساده هستند و مهارت‌های جادویی یا پارکور با یک دکمه قابل انجام هستند.

این بازی ابتدا در سال ۲۰۲۰ با نام Project Athia معرفی گردید. حتی در مراحل اولیه هم تیم توسعه‌دهنده بازی خواستند قدرت سخت‌افزارهای نسل بعدی را به نمایش بگذارند و اکنون نیز هدف آن‌ها ساخت بازی با بهترین گرافیک جهان است.

طبق گفته‌ی توسعه دهندگان زمانی که بازیکنان برای اولین بار با فری آشنا خواهند شد، او روزهای سختی را در نیویورک می‌گذراند و به گربه خود قول می‌دهد که به زودی به جای بهتری می‌رسد و تا حدی هم به آرزوی خود می‌رسد و با درگاهی به سرزمین عجیب آتیا وارد خواهد شد که البته د این مسیر تنها نیست و با «کاف» همراه است که داستان او هنوز فاش نشده است.

در حال حاضر این بازی در سال ۲۰۲۲ برای پی‌سی و پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد که احتمال تاخیر در عرضه آن هم مثل بسیاری از بازی‌های دیگر این ایام وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص افشای جزئیات جدیدی از بازی فوراسپوکن (Forspoken) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر