;
coinex

ویندوز 11 مایکروسافت رسما منتشر شد

به تازگی نسخه پایدار ویندوز 11 مایکروسافت رسما منتشر شد . علاقمندان خواهند توانست در حال حاضر آن را دانلود و نصب نمایند .

سرانجام وقت آن رسید تا شرکت مایکروسافت تازه‌ترین ساخته‌ی نرم‌افزاری خود را در دسترس کاربران بگذارد. به احتمال زیاد از ۵ اکتبر یا همان ۱۳ مهر سخت‌افزار سازگار با ویندوز ۱۱ نیز وارد بازار خواهد شد ولی طبق گزارشات منتشر شده اگر دارای دستگاهی مبتنی بر ویندوز ۱۰ هستید در حال حاضر خواهید توانست ویندوز ۱۱ را کاملا رایگان و به‌ طور آپدیت نرم‌افزاری دریافت و بعدا آن را نصب نمایید.

ویندوز 11 مایکروسافت رسما منتشر شد

لازم به ذکر است که منتشر شدن ویندوز ۱۱ روی دستگاه‌های مختلف به آرامی انجام خواهد شد. طبق گفته‌ی سران مایکروسافت، منتشر شدن ویندوز ۱۱ به‌ طور آپدیت نرم‌ افزاری بر همه‌ی دستگاه‌های سازگار با تازه‌ترین سیستم‌ عامل ردموندی‌ها تا اواسط سال ۲۰۲۲ زمان می‌برد پس اگر تاکنون آپدیت را نگرفته‌اید، باید تا زمان انتشار آن برای دستگاهتان صبر نمایید.

علاوه بر این اگر از کاربران ویندوز ۱۰ هستید، از بخش به‌روزرسانی ویندوز (Windows Update) خواهید توانست دانلود و نصب ویندوز ۱۱ را بررسی نمایید. علاوه بر این امکان نصب آپدیت به وسیله‌ی ابزار Installation Assistant مایکروسافت نیز هست.

ویندوز 11 مایکروسافت رسما منتشر شد

مایکروسافت امکانات زیادی به ویندوز ۱۱ افزوده است که می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین آن‌ها امکان اجرای برنامه‌های اندروید است. از لحاظ طراحی ظاهری رابط کاربری هم ویندوز ۱۱ هم تغییرات زیادی داشته است؛ مثلا بازطراحی منوی استارت، بخش مایکروسافت استور، ویجت‌ها و موارد دیگر.

به احتمال زیاد امروز سرفیس‌های ۲۰۲۱ مایکروسافت وارد بازار خواهد شد که به طور از پیش نصب‌شده دارای ویندوز ۱۱ هستند. البته محصولات دیگری نیز از ایسوس، لنوو و HP امروز وارد بازار خواهند شد که دارای ویندوز ۱۱ هستند. در این بین، ایسر، دل و سامسونگ هم اعلام نموده‌اند که به تازگی محصولاتی مبتنی بر تازه‌ترین سیستم‌ عامل مایکروسافت وارد بازار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

ویندوز 11 مایکروسافت رسما منتشر شد. نظر شما در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر