;
coinex

علی دایی در بیمارستان بستری شد

چندی پیش با خبر شدیم بهترین گلزن ملی فوتبال ایران علی دایی در بیمارستان بستری شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

علی دایی کاپیتان و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران برای جراحی کیسه صفرا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد تا تحت جراحی و مداوا قرار بگیرد. در ادامه برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

علی دایی در بیمارستان بستری شد

علی دایی یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تیم ملی ایران و از بهترین مهاجم نوک های تاریخ بوده که طرفداران بسیار زیادی دارد. چندی پیش با خبر شدیم علی دایی که سابقه سرمربیگری در تیم ملی فوتبال ایران را دارد ساعتی پیش به دلیل مداوای کیسه‌ی صفرای خود در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد تا تحت جراحی و مداوای پزشکان خوب کشورمان قرار بگیرد.

علی دایی که سابقه سرمربیگری در تیم ملی فوتبال ایران، پرسپولیس، صبا، نفت تهران، سایپا و راه آهن تهران را دارد، چند سالی است که بنا بر دلایلی از فوتبال و مربیگری دور شده است. اما همچنان همانند سابق از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

این بازیکن متولد سال 1348 بوده و در حال حاضر 51 سال دارد. وی نه تنها در لیگ برتر ایران بازی کرده بلکه سابقه حضور در لیگ‌های ستارگان قطر، امارات بوندسلیگا آلمان را هم در کارنامه خود دارد. او در حال حاضر مربی فوتبال، تجارت‌پیشه، کارآفرین و بنیانگذار و مدیر عامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است.

علی دایی در بیمارستان بستری شد
وضعیت علی دایی در بیمارستان / علی دایی در بیمارستان / آخرین وضعیت علی دایی در بیمارستان / علی دایی در بیمارستان بستری شد

اکثر طرفدارن وی، او را بهترین گلزن تیم ملی ایران می‌خوانند. همچنین وی در اکثر نظرسنجی‌های سایت ای‌اف‌سی و برنامه نود، عنوان بهترین مهاجم تاریخ جام ملت‌های آسیا و نیز بهترین مهاجم بعد از انقلاب در ایران را به خود اختصاص داده است.

حال همانطور که کمی قبل گفتیم علی دایی برای مداوای کیسه‌ی صفرای خود در بیمارستان نیکان بستری شده است و طرفدارن خود را به نگرانی انداخته است.

در حال حاضر اگر بخواهیم آخرین وضعیت علی دایی در بیمارستان را شرح دهیم می‌توانیم به بستری شدن و تحت مداوا بودن او اشاره کرد. همه‌ی طرفدارن در انتظار خبری از بهبودی کامل وی هستند. امیدواریم وی هرچه زودتر بهبود کامل را کسب کند و سلامتی خود را به دست آورد و به کانون گرم خانواده خود بازگردد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص علی دایی در بیمارستان بستری شدچیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر