;
coinex

دانلود رایگان قسمت 17 سریال علیرضا دوبله فارسی

دردسرساز یکی از سریال‌های ترکی اکشن است که دوبله آن از ام‌بی‌سی پرشیا پخش می‌شود. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 17 سریال علیرضا دوبله فارسی با ما باشید.

سریال‌های اکشن ترکی بین بینندگان بسیار محبوب هستند و استقبال گسترده‌ای از این ژانر می‌شود. محبوبیت سریال‌های همچون گودال و یا کوزی گونی این مسئله را تائید می‌کند.

سریال دردرسرساز که با نام علیرضا نیز در بین مخاطبین شناخته می‌شود از جمله سریال‌های اکشن است و آیچا آیشین توران، تولگا ساریتاش، احمد ممتاز تایلان در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. در ادامه به دانلود رایگان قسمت 17 سریال علیرضا دوبله فارسی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

دانلود رایگان قسمت 17 سریال علیرضا دوبله فارسی

سریال علیرضا به کارگردانی رجایی کاراگوز و نویسندگی اوزان آک‌سونگور ساخته شده است. این مجموعه دیدنی زندگی پسری به نام علیرضا را روایت می‌کند که وضع مالی چندان خوبی ندارد و در یکی از مناطق پایین شهر زندگی می‌کند. او یک تاکسی دارد و با این تاکسی امورات زندگی خود و خانواده‌اش را تامین می‌کند.

علیرضا فردی دوست داشتنی است که نقطه ضعف او خانواده‌اش است. او هر کاری می‌کند تا خانواده‌اش در آسایش باشند. اما اتفاقاتی در سریال می‌افتد که باعث بهم ریخت برخی مثال زندگی‌اش می‌شود.

یکی دیگر از شخصیت‌های اصلی سریال دکتر هالنده است که دوست پسری زورگو و ثروتمند دارد که برای به دست آوردن او حاضر است هر کاری را انجام دهد.

دانلود رایگان قسمت 17 سریال علیرضا دوبله فارسی
دانلود علیرضا قسمت 17 / دانلود قسمت هفدهم سریال علیرضا / دانلود سریال ترکی علیرضا با دوبله فارسی / سریال دردسر ساز / سریال ترکی Ariza

در یک اتفاق  علیرضا و هالیده با یکدیگر آشنا می‌شوند و همین آشنایی به درگیری علیرضا با دوست پسر هالیده می‌رسد. هالیده پس از این درگیری از علیرضا می‌خواهد که برای چند روز از شهر دور شود تا از دست دوست پسرش در امان باشد. اما علیرضا حرف‌های هالیده را ناشنیده می‌گیرد و در شب عروسی خواهرش شرکت می‌کند که به اتفاقات ناراحت کننده‌ای ختم می‌شود.

اگر شما از طرفداران سریال های ترکیه‌ای با ژانر اکشن و درام هستید دانلود سریال Ariza قسمت 17 دوبله شده را از دست ندهید. در مجموعه علیرضا شما از دیدن لحظات اکشن به وجد می‌آیید و از تماشای داستانی خاص لذت می برید، و درواقع گذر زمان را حس نمی‌کنید.

شما می‌توانید در ادامه به لینک دانلود قسمت 17 سریال علیرضا دسترسی داشته باشید. همینطور علاوه برلینک دانلود قسمت 17 سریال علیرضا ، برای اطلاع از دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. در ادامه، می‌توانید قسمت 17 علیرضا را دانلود کنید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 15 سریال علیرضا دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 16 سریال علیرضا دوبله فارسی

دانلود علیرضا قسمت هفدهم دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 17 سریال علیرضا دوبله فارسی
دانلود علیرضا قسمت 17 / دانلود قسمت هفدهم سریال علیرضا / دانلود سریال ترکی علیرضا با دوبله فارسی / سریال دردسر ساز
  • نام اصلی: سریال ترکی Ariza
  • زمان پخش: روزهای جمعه ساعت ۱۹
  • پخش از: شبکه ام‌بی‌سی پرشیا
  • ژانر: درام، اکشن، خانوادگی
  • کارگردان: رجایی کاراگوز
  • نویسنده: اوزان آک‌سونگور
  • بازیگران: آیچا آیشین توران، تولگا ساریتاش، احمد ممتاز تایلان

 دانلود قسمت هفدهم سریال علیرضا با کیفیت 240P از تلگرام

 دانلود قسمت هفدهم سریال علیرضا با کیفیت 480p از تلگرام

فایل‌ها پس از پخش سریال به کانال تلگرام اضافه می‌شوند

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 17 سریال علیرضا دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر