;
coinex

پیوستن 70 میلیون کاربر به تلگرام زمانی که اینستاگرام و واتساپ قطع شد

پیوستن 70 میلیون کاربر به تلگرام زمانی که اینستاگرام و واتساپ قطع شد! این ادعای تلگرام پس از قطعی ۶ ساعته‌ی سرویس‌های فیس‌بوک است .

تلگرام ادعا می‌کند که در طی ۶ ساعت قطعی سرویس‌های فیس‌بوک کاربران با ورود به تلگرام میزان فعالیت در این شبکه را بسیار افزایش داده بود.

پیوستن 70 میلیون کاربر به تلگرام زمانی که اینستاگرام و واتساپ قطع شد

قطع ۶ ساعته فیسبوک سبب شد تقریبا ۳ میلیارد کاربر ناتوان از استفاده از سرویس‌های فیسبوک گردند و در نتیجه از تلگرام استفاده کردند و اکنون طبق ادعای تلگرام در این بازه زمانی،‌ ۷۰ میلیون کاربر جدید به این شبکه افزوده شد که رکورد بی‌نظیری از نظر میزان ثبت نام و فعالیت در بازه زمانی کوتاهی برای این برنامه به حساب می‌آید

قطعی برنامه‌های فیسبوک باعث ایجاد دردسرهای زیادی برای فیسبوک، مارک زاکربرگ و اقتصاد جهانی شد. قطعی فیسبوک، اینستاگرام و واتس‌اپ در یکشنبه ۱۱ مهرماه از ساعت ۱۹:۱۵ شروع تا ۶ ساعت ادامه داشت که بدترین قطعی از سال ۲۰۱۹ تا به امروز برای فیسبوک بود.

پیوستن 70 میلیون کاربر به تلگرام زمانی که اینستاگرام و واتساپ قطع شد

ارزش سهام فیسبوک در طول مدت این قطعی حدود ۵ درصد کم شد که سبب نابودی ۱۶ میلیارد دلاری ارزشش و همچنین کاهش ۷ میلیارد دلاری ثروت شخصی مارک زاکربرگ و ضربه‌ای حدودا ۱ میلیارد دلاری به اقتصاد جهانی شد.

«پاول دوروف» در کانال تلگرام خود از نحوه‌ی کار تیم فنی تلگرام در بازه زمانی که قطعی‌های زیادی برای کاربران بقیه‌ی برنامه‌ها رخ داده بود ابراز خرسندی نمود و تاکید نمود که تلگرام در آن بازه زمانی هیچ مشکلی در عملکردش به وجود نیامد البته بعضی از کندی تلگرام گله داشتند که علت آن هم به این دلیل بوده که افراد زیادی همزمان قصد باز کردن حساب کاربری و استفاده از تلگرام را داشته‌اند و این برنامه ترافیک زیادی داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پیوستن 70 میلیون کاربر به تلگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر