;
coinex

فیلم سینمایی پیکی بلایندرز در راه است

طرفداران سریال شش فصلی پیکی بلایندرز با شنیدن اینکه فیلم سینمایی پیکی بلایندرز در راه است حتما خوشحال می شوند. قرار است که این فیلم پایان راه شلبی ها باشد.

سریال پیکی بلایندرز در چند سال گذشته با ساخت شش فصل از این مجموعه توانست محبوبیت زیادی را از نظر عنوان بین بینندگان جلب کند و حالا تصمیم گرفته با ساختن یک فیلم سینمایی به این مجموعه جذاب خاتمه دهد.

همان‌طور که از زبان کارگردان این اثر می‌شنویم پایان این فیلم در همین فصل ششم است ولی این نوید را به علاقه‌مندان این سریال می‌دهد که یک فیلم سینمایی از موضوع کلین مورفین در نقش توماس شلبی در حال ساخت است و فیلم‌برداری آن آغاز شده.

فیلم سینمایی پیکی بلایندرز

سریال جذاب پیکی بلایندرز روایتگر خانواده‌ای است که بسیار وفاداراند و در طول داستان درگیری‌های زیادی با دولت و دیگر گروه‌های مزاحم دارند. اولین فصل این مجموعه در سال 2013 ساخته شد و این مجموعه همین‌طور ادامه دار بود تا الان که فصل ششم این مجموعه در حال اتمام است  و در سال 2022 احتمال دارد منتشر شود. با اتمام این مجموعه به احتمال زیاد ساخت فیلم سینمایی آغاز خواهد شد.

فیلم سینمایی پیکی بلایندرز

استیون نایت کارگردان این اثر می‌گوید:

اگر چه سریال پیکی بلایندرز با ساخت فصل ششم این مجموعه و همین‌طور ساخت فیلم سینمایی این سریال به پایان می‌رسد اما من می‌توانم بگویم که ما قدرت و قابلیت این را داریم که این سریال را هنوز همان‌طور جذاب ادامه دهیم.

سریال پیکی پلایندرز به کارگردانی استیون نایت با ژانری درام_جنایی است که دارای آغاز، میانه و پایانی جذاب است. داستان حول محور کلین مورفین در نقش توماس شلبی می‌چرخد که وظیفه اداره خانواده‌اش و تامین امنیت شهر بر عهده اوست.

اگر در آینده ادامه این سریال جذاب ساخته شود بر طبق گفته خود استیون نایت به احتمال زیاد او این سریال را کارگردانی و نویسندگی نکند و کار را به دست بقیه بسپارد.

این فیلم در شبکه BBC انگلیسی به زبان اصلی انگلیسی پخش می‌شد و این در حالی بود که بقیه فیلم و سریال‌ها ابتدا درنتفلیکس و ایالت‌های متحده امریکا پخش می‌شوند. به احتمال زیاد مجموعه‌های دیگر این سریال نیز به همین منوال پخش شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فیلم سینمایی پیکی بلایندرز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر