;
coinex

ریمستر سه گانه بازی GTA معرفی شد

پس از مدت ها انتظار برای بازی کلاسیک و هیجان انگیز کمپانی راک استار اکنون می توانیم بگوییم که ریمستر سه گانه بازی GTA معرفی شده است.

کمپانی راک استار یکی از موفق‌ترین شرکت‌های ساخت بازی ویدئویی است که در آینده نزدیک بیستمین سالگرد انتشار بازی هیجان انگیز و جذاب GTA را جشن خواهد گرفت. بازی خاطره‌سازی که بر روی انواع کنسول‌ها اجرایی است.

امروز کمپانی راک استار رسماً ریمستر سه گانه GTA خود را برای کنسول و پی سی با انتشار یک تیزر کوتاه رونمایی کرد. جی تی ای از بهترین بازی‌هایی است که برای تمام ادوار ساخته شده و طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

ریمستر سه گانه بازی GTA

تاکنون شایعات زیادی در مورد ریمستر سه گانه grand theft auto: the trilogy_ the definitive edition یا همان GTA شنیده‌ایم. این بازی کلاسیک شامل سه گیم پلی  GTA3، vice city و san andreas می‌شود. قسمت‌های نوستالژیکی که اکثر ما با آن خاطره داریم.

ریمستر سه‌گانه GTA که تاکنون شایعاتی زیادی درباره آن منتشر شده و با نام کامل Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition شناخته می‌شود، شامل پیشرفت‌های گرافیکی و گیم پلی سه بازی کلاسیک GTA است که علاوه بر GTA 3 شامل Vice City و San Andreas نیز می‌شود.

ریمستر سه گانه بازی GTA

طبق گفته کمپانی راک استار این بازی ظاهر و سبک کلاسیک دارد که در سری‌های قبلی هم این موضوع وجود داشت ولی از فاش کردن جزئیات بیشتر خودداری کرده‌اند و باید منتظر رونمایی و عرضه رسمی این ریمستر باشیم.

این بازی تا پایان سال جاری برای ps5 ،ps4 و xbox x/s, xbox 1، سوئیچ و پی سی عرضه می‌شود. ریمستر سه گانه GTA برای نسخه اندروید کمی دیرتر عرضه خواهد شد و ممکن است تا اواسط سال آینده به طول بیانجامد. در حالی که برای ios هنوز هیچ خبری از تاریخ عرضه دقیق نیست. اما تام هندرس یکی از اینسایدرهای فعال در حوزه بازی‌های ویدئویی می‌گوید که در تاریخ ۲۰ آبان می‌توان منتظر عرضه این بازی جذاب بود.

طرفداران بازی GTA انتقادات زیادی از طولانی شدن زمان عرضه این بازی دارند و انتظار می‌رود با عرضه این بازی مهیج در همین ماه از فشار منتقدان بر روی کمپانی راک استار کاسته شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ریمستر سه گانه بازی GTA چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر