;
coinex

لپ تاپ گیمینگ دلتا 15 معرفی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

کمپانی مطرح ام اس آی به تازگی از لپ تاپ گیمینگ خود با نام لپ تاپ گیمینگ دلتا 15 رونمایی به عمل آورده است. این لپ تاپ مختص گیم بوده و مشخصات جذابی دارد.

شرکت ام اس آی برندی مطرح و نامی در حوزه تولید تجهیزات گیمینگ است. این کمپانی به تازگی از لپ تاپ گیمینگ خود با نام دلتا 15 رونمایی کرده است.

کمپانی MSI از برندهایی است که تمام انرژی‌اش را در حوزه تولیدات گیمینگ گذاشته است. چند ماه پیش همین برند از سری لپ تاپ‌های جدید خود رونمایی کرد و حالا از لپ تاپ اختصاصی گیمینگ خود پرده برداشته است. در ادامه به مشخصات فنی و قیمت آن می‌پردازیم.

لپ تاپ گیمینگ دلتا 15

یکی از کمپانی‌های مطرح اکنون از لپ تاپ گیمینگ خود رونمایی نموده و در ادامه به جزئیات آن خواهیم پرداخت. صفحه نمایش این دستگاه 15.6 اینچی است و تجربه بازی با کیفیت تصویر بالایی را برای گیمرها به ارمغان خواهد آورد.

این لپ تاپ از نسخه جدید ریزن با نام 5900 اچ ایکس بهره‌مند شده است و ماژول گرافیکی آن نیز رادئون آر ایکس است. شیشه نمایشگر دلتا 15 مات گونه است و قابلیت ضد بازتابی دارد. نرخ نوسازی تصویر در این لپ تاپ عدد باورنکردنی 240 هرتز است. وضوح این نمایشگر فول اچ دی است.

لپ تاپ گیمینگ دلتا 15

وزن این لپ تاپ 1.9 کیلوگرم است و ضخامت آن نیز 1.9 میلی‌متری است و این ابعاد و وزن حما آن را راحت‌تر می‌کند. در قسمت سخت‌افزار، رم این دستگاه 16 گیگابایتی است و 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای آن مهیا شده است.

گر چه سیستم عامل این لپ تاپ ویندوز 10 است اما قادر خواهید بود از آپدیت جدید ویندوز بهره ببرید. عمر باتری این لپ تاپ نیز 12 ساعته است. متاسفانه قیمت دلتا 15 مشخص نیست اما انتظار داریم حدود 1942 دلار باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص لپ تاپ گیمینگ دلتا 15 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر