;
coinex

قابلیت جدید واتساپ برای پیام های صوتی ؛ پیشی گرفتن از تلگرام!

تاکنون شاهد تحقیر و استهزاء واتساپ توسط تلگرام بوده‌ایم ولی امروز قابلیت جدید واتساپ برای پیام های صوتی باعث شده تا واتساپ از رقیب خود پیشی بگیرد.

یکی از نرم‌افزارهای پیام‌رسان پرطرفدار، تلگرام است که بی شک هم اکنون یکی از رقبای جدی و سرسخت واتساپ به حساب می‌آید. اما به تازگی قابلیتی که در واتساپ پیدا شده است باعث شده کمی از تلگرام پیشی گیرد.

اخیرا خبرهای تازه منتشر شده حاکی از این است که یک پخش کننده پیام‌های صوتی بر روی این اپلیکیشن قرار است تعبیه شود که سازندگان و توسعه‌دهندگان آن سخت مشغول کار بر روی این قابلیت و همچنین کار بر روی دو نسخه اندروید و آی او اس این اپلیکیشن هستند.

قابلیت جدید واتساپ برای پیام های صوتی

تیم توسعه‌دهنده واتساپ در حال تلاش است تا قابلیت پیام‌های صوتی واتساپ را ارتقا دهد. بر طبق اطلاعات به دست آمده از این اپلیکیشن این قابلیت این گونه است که هر فرد می‌تواند در هنگام ضبط صدا، ضبط را متوقف و در زمان دیگری دوباره ضبط را ادامه دهد که کاربران این نرم‌افزار این قابلیت را تحسین کرده و آن را مفید می‌دانند.

قابلیت جدید واتساپ برای پیام های صوتی

هنگام قطع ضبط شما می‌توانید دوباره با کلیک روی دکمه ضبط دیگر مجددا ضبط را ادامه دهید، فعلا این قابلیت بر روی مدل آیفون قرار دارد ولی بر روی نسخه اندرویدی نیز در حال توسعه است.

یکی از مسائلی که کاربران واتساپ خیلی به آن می‌نازند امنیت بالا این نرم‌افزار است که بیشتر مردم اعم از اروپا و آمریکا و ایران از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند، و باز هم با همه این اوصاف، تلگرام محبوبیت بیشتری نسبت به واتساپ در بین کاربران دارد که آنها نسخه اولیه تلگرام را بر واتساپ ترجیح می‌دهند. اما در ادامه باید بگوییم که بحث بین واتساپ و تلگرام یکی از جذاب‌ترین و داغ‌ترین بحث‌ها است که چندین سال است که همه در ایران درگیر آنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قابلیت جدید واتساپ برای پیام های صوتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر