;
coinex

نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو مهر 1400

پس از ثبت نام در طرح فروش یکساله ایران خودرو که دیروز تمام شد، امروز نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو مهر 1400 مشخص گردید.

اوایل مهرماه ۱۴۰۰ بود که ایران خودرو قرعه‌کشی پیش‌فروش (فروش نقدی یک ساله -بخشنامه ۴۳۹۶) را برای محصولات پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای، سورن پلاس، رانا پلاس، دنا پلاس توربو شارژ دستی و اتوماتیک برگزار کرد.

ثبت نام در این طرح ایران خودرو از تاریخ ۱۴مهر ماه ۱۴۰۰ شروع و تا تاریخ ۱۸ مهرماه ۱۴۰۰ یعنی به مدت ۵ روز ادامه داشت و سرانجام در تاریخ ۱۹ مهر ۱۴۰۰ قرعه‌کشی با حضور مسئولان و نهادهای نظارتی انجام شد.

نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو مهر 1400

در این طرح خودروهایی نظیر پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای با مبلغ پیش‌پرداخت ۸۶٫۵۰۲٫۰۰۰ تومان، رانا پلاس با پیش‌پرداخت ۷۲٫۱۵۶٫۰۰۰ تومان، سورن پلاس با پیش پرداخت ۸۱٫۷۰۳٫۰۰۰ تومان، دنا پلاس توربو شارژ دستی با پیش‌پرداخت ۱۱۴٫۱۱۵٫۹۰۰ تومان و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک با پیش‌پرداخت ۱۵۶٫۰۳۵٫۰۰۰ تومان حضور داشتند.

نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو مهر 1400

ناگفته نماند که مبلغ پیش‌پرداخت فوق کمتر از پنجاه درصد مبلغ فعلی خودرو است. در این طرح  ۱٫۱۶۳٫۵۴۲ نفر شرکت کردند که از این بین ۱٫۰۸۸٫۶۱۸ نفر واجد شرایط بودند. که از این تعداد نفرات واجد شرایط سهم هر یک از خودروها به شرح ذیل بوده است:

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای ۵۲۸٫۷۸۴ نفر  رانا پلاس ۱۲۲٫۳۹۴ نفر، دنا پلاس توربو شارژ دستی ۱۴۱۸۵۹نفر، دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک ۱۰۳٫۷۴۲ نفر، سورن پلاس ۱۹۱٫۸۳۹ نفر. این در حالی است که ظرفیت خودروهای عرضه شده در این طرح به این صورت است:

۳۷۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، ۱۵۰۰ دستگاه خودرو رانا پلاس، ۲۳۰۰ دستگاه خودرو سورن پلاس، ۱۰۰۰ دستگاه خودرو دنا پلاس توربو شارژ دستی و۶۵۰۰ دستگاه خودرو دنا توربو شارژ اتوماتیک.

در این طرح ۱۵ هزار نفر با توجه به نوع و ظرفیت هر خودرو  انتخاب می‌شوند و سی هزار نفر در صف انتظار و ذخیره باقی می‌مانند. مشتریانی که در قرعه کشی برنده می‌شوند حداکثر ۵ روز زمان دارند وجه پیش پرداخت را واریز کنند و عدم پرداخت به موقع این وجه به منزله انصراف از خرید و حذف از لیست است. همچنین ایران خودرو زمان تحویل این خودروها را حداکثر ۱۲ ماه اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو مهر 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر