;
coinex

تاریخ پخش نیمه دوم فصل آخر سریال واکینگ دد (Walking Dead) معلوم شد

قسمت های ابتدایی فصل آخر سریال مردگان متحرک در حال تمام شدن است و سوال اینجاست که تاریخ پخش نیمه دوم فصل آخر سریال واکینگ دد چه زمانی است؟

امروز روزی است که قسمت‌های ابتدایی فصل پایانی سریال مردگان متحرک یا واکینگ دد تمام می‌شود و در پی انتشار این خبر، سوال مطرح می‌شود که ادامه قسمت‌های فصل پایانی در چه تاریخی شروع خواهد شد؟ در ادامه با تکراتو همراه ما باشید.

به نقل از برخی منابع آگاه، قرار است که قسمت‌های باقی مانده این سریال مهیج در 8 قسمت و از تاریخ 1 اسفند ماه 1400 آغاز شود. بنابراین ادامه قسمت‌های این سریال در سال جدید میلادی خواهد بود و طرفداران تا آن زمان باید منتظر بمانند.

تاریخ پخش نیمه دوم فصل آخر سریال واکینگ دد

قرار است که پخش قسمت‌های باقی مانده سریال مردگان متحرک از 1 اسفند ماه شروع شود. فصل آخر این سریال طولانی در 24 قسمت خواهد بود و لقب طولانی‌ترین فصل واکینگ دد را هم از آنِ خود کرده است. شبکه AMC از تاریخ پخش این سریال گفته و تیزری را در وب سایت خود منتشر نموده است.

گر چه این سریال پرطرفدار در حال اتمام است و آخرین نفس‌هایش را در سال میلادی جدید می‌کشد اما قرار است که از روی آن اسپین آف‌های بسیاری ساخته شود. جفری دین مورگان گفته که قرار است از شخصیت نیگان اسپین آفی بسازد.

در کنار اسپین آف مذکور، شبکه AMC از سریال فرعی دریل و کارول خبر داده بود و گفته بود که این سریال تفاوت‌های عمیقی با سریال اصلی دارد و نرم‌تر و ملایم‌تر است.

با همه این اوصاف طرفداران پر و پا قرص مردگان متحرک می‌توانند پس از اتمام این سریال به سراغ سه فیلم اسپین آف این مجموعه بروند. این سه فیلم قرار است بر روی شخصیت ریک تمرکز کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ پخش نیمه دوم فصل آخر سریال واکینگ دد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر