;
coinex

شرایط متقاضیان مسکن حمایتی اعلام شد

معاون وزیر راه و شهرسازی طی خبری اعلام نمود که به زودی متقاضیان باید در سامانه ثبت نام کنند و در ادامه نیز شرایط متقاضیان مسکن حمایتی را اعلام نمود.

امروز معاون وزیر راه و شهرسازی پیرامون مسکن‌های حمایتی صحبت کرد و اطلاعات جدیدی پیرامون این مبحث ارائه داد. در ادامه همراه ما باشید تا شرایط متقاضیان را بررسی نمائیم.

طرح مسکن‌های حمایتی مدتی است که مطرح شده و تاکنون اطلاعات چندانی پیرامون آن در دست نبود اما امروز محمود محمودزاده که معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی است، طی مصاحبه‌ای اطلاعات و شرایط متقاضیان این طرح را اعلام نمود. با تکراتو همراه باشید.

شرایط متقاضیان مسکن حمایتی

مسکن حمایتی جهت پشتیبانی و حمایت از افرادی که مستاجر هستند راه اندازی شد. امروز اطلاعات جدیدی از این طرح در دست داریم. معاون وزیر راه و شهرسازی گفته است:

تمامی متقاضیانی که در طرح مسکن حمایتی ثبت نام می‌کنند باید دارای ۴ شرط اصلی از جمله متاهل و یا سرپرست خانوار باشند، سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد نظر را داشته باشند و فرم ج آن‌ها سبز باشد و همچنین عدم مالکیت خصوصی از جمله شروط اصلی برای ثبت نام در طرح‌های مسکن حمایتی دولت است.

شرایط متقاضیان مسکن حمایتی

همچنین محمودزاده ادامه داد:

متقاضیانی که پیش از این در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده بودند و واجد شرایط شناخته نشدند در طرح مسکن حمایتی هم واجد شرایط نخواهند بود و البته کسانی که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده و انصراف داده باشند، در صورت واجد شرایط بودن می‌توانند در طرح مسکن حمایتی ثبت نام کنند.

ایشان بیان داشت که به زودی سامانه‌ای راه اندازی می‌شود و برای متقاضیان صفحه‌ای جدید در نظر گرفته شده است. محمودزاده در خصوص ساخت این مسکن‌ها اضافه کرد:

در شهر‌های کوچک و روستا‌ها مردم خود متولی ساخت این واحد‌های مسکونی حمایتی هستند به طوری که دولت زمین را در اختیار این افراد در شهر‌های کوچک قرار می‌دهد و خود مردم اقدام به احداث واحد‌های مسکونی می‌کنند.

متقاضیان تا آخر مهر ماه فرصت دارند تا در سامانه ثبت نام کنند و اگر مراکز مربوطه صلاح بدانند این مهلت تمدید خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شرایط متقاضیان مسکن حمایتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر