;
coinex

تبلت لنوو تب 6 فایوجی رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

لنوو یکی از برندهای فعال در حوزه تولید تبلت است. این کمپانی امروز از تبلت لنوو تب 6 فایوجی رونمایی نمود و مشخصات فنی آن را منتشر نمود.

کمپانی لنوو در زمینه تولید تبلت و لپ تاپ معروف است و برند معتبری محسوب می‌شود. یکی از گزینه‌های خریداران تبلت و لپ تاپ لنوو است و امروز نیز این کمپانی از تبلت جدیدش با نام تب 6 فایوجی رونمایی نمود.

کمتر از یکماه پیش بود که لنوو از دو تبلت خود تحت عنوان پی 12 پرو فایوجی و پی 11 فایوجی رونمایی نمود و حالا پس از گذشت چند هفته شاهد رونمایی از سری جدید تبلت این شرکت هستیم. این تبلت یک میان‌رده مقرون به صرفه است که مشخصات رضایت بخشی دارد.

تبلت لنوو تب 6 فایوجی

کمپانی فعال لنوو در عرصه تبلت نیز از فعال‌های بازار است و در کمتر از یکماه سه تبلت جدید معرفی کرده است. امروز شاهد رونمایی از جدیدترین محصول تبلتی این کمپانی و برند معتبر هستیم و قصد داریم در ادامه به مشخصات فنی و قیمت آن بپردازیم. با تکراتو همراه ما باشید.

نمایشگر این دستگاه 10.3 اینچی است و از پنل TFT با رزولوشن 1920 در 1200 بهره می‌برد. دوربین سلفی این دستگاه 8 مگاپیکسلی است و دارای یک دوربین عریض تک در پنل پشتی به قدر 8 مگاپیکسل است. در کنار این لنز دوربین شاهد تعبیه فلاش ال ای دی هستیم.

تبلت لنوو تب 6 فایوجی

 

تراشه اسنپدراگون 690 کوالکام نیز سخت‌افزار این تبلت را تشکیل می‌دهد و وظیفه پردازش‌های آن را دارد. میزان حافظه رم این دستگاه 4 و فضای ذخیره سازی آن 64 گیگابایت است و نسل پنجم اینترنت پرسرعت را پشتیبانی می‌کند. البته تب 6 فایوجی دارای درگاه جانبی کارت حافظه است.

باتری این تازه وارد 7500 میلی‌آمپر ساعتی است و از سیستم عامل اندروید 11 بهره مند شده. از مقاومت IP53 برخوردار است و متاسفانه اطلاعات دقیقی از قیمت این محصول در دسترس نیست اما با توجه به میان‌رده بودن آن چیزی بین 250 تا 300 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تبلت لنوو تب 6 فایوجی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر