;
coinex

بهترین انیمیشن های سریالی 2023 ؛ معرفی 12 عنوان برتر

بهترین انیمیشن های سریالی 2023 در ژانرها و سبک‌های مختلفی ساخته شدند که آنها را به شما معرفی می‌کنیم. اگر از طرفداران جذاب‌ترین و بهترین انیمیشن های سریالی جدید هستید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

انیمیشن‌های سریالی طرفداران خاص خود را دارند؛ طرفدارانی که بی‌صبرانه منتظر فصل‌‌های جدید هستند و یا آثار جدید و جذاب را دنبال می‌کنند.

در سال جدید، انیمیشن‌های سریالی زیادی منتشر شدند و برخی نیز آماده انتشار هستند. ما سعی کردیم فهرستی از بهترین انیمیشن های سریالی 2023 را در اختیار شما قرار دهیم تا برای تماشا بهترین انتخاب را داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های ایرانی [12 عنوان برتر]

بهترین انیمیشن های 2023 [+انیمیشن های مورد انتظار 2023]

بهترین انیمیشن های سریالی 2023

هر سال انیمیشن‌هایی جدید در ژانرهای اکشن، ترسناک، علمی‌تخیلی و کمدی منتشر می‌شوند که بسیار جذاب و سرگرم کننده هستند. ما سعی کردیم برخی از برترین آثار امسال را در لیست بهترین انیمیشن های سریالی 2023 جمع‌آوری کنیم تا افراد مختلف با سلیقه‌های متنوع بتوانند عناوین مورد نظر خود را پیدا کنند.

بهترین انیمیشن های سریالی 2023
بهترین انیمیشن های سریالی 2023

اگر علاوه بر انیمیشن به ژانرهای مختلف سینما علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بهترین فیلم های 2023 را از دست ندهید. امسال در ژانر اکشن و ماجراجویی نیز فیلم‌های جذابی اکران می‌شوند که در لیست بهترین فیلم های مارول 2023، بهترین فیلم های DC در سال 2023، ترسناک ترین فیلم های 2023، بهترین فیلم های علمی تخیلی 2023، بهترین فیلم های کره ای 2023 و بهترین فیلم های دیزنی 2023 می‌توانید آنها را پیدا کنید. همچنین با تماشای بهترین فیلم های کمدی 2023، بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023 و بهترین فیلم های تاریخی 2023 می‌توانید لحظه‌های شادی را برای خودتان رقم بزنید.

علاوه‌ براین، می‌توانید عنوان مورد نظر خود را در لیست بهترین سریال های 2023، بهترین سریال های کره ای 2023، بهترین سریال های عاشقانه 2023، بهترین سریال های نتفلیکس 2023 و بهترین سریال های ترکی 2023 نیز پیدا کنید.

My Dad the Bounty Hunter

بهترین انیمیشن های سریالی 2023

  • تاریخ انتشار: 9 فوریه
  • ژانر: علمی تخیلی، ماجراجویی کمدی، اکشن و کمدی
  • کارگردان: اورت داونینگ جونیور، پاتریک هارپین
  • صداپیشگان: لاز آلونسو، ایوت نیکول براون، جیم راش
  • امتیاز کاربران IMDb به این انیمیشن: 7.1

My Dad the Bounty Hunter (پدرم شکارچی جایزه) از بهترین انیمیشن های سریالی جدید محسوب می‌شود که برای نتفلیکس ساخته شده است. این سریال در تاریخ 9 فوریه 2023 (20 بهمن 1401) پخش شد. فصل 2 آن نیز در 17 آگوست 2023 (26 مرداد 1402) پخش خواهد شد.

این سریال داستان سخت‌ترین شکارچی در تمام کهکشان را روایت می‌کند؛ مردی با مهارت‌های عالی و با یک راز بزرگ. خانواده‌ او روی زمین نمی‌دانند او برای کسب درآمد چه کاری انجام می‌دهد. اما زمانی که دو فرزند او به طور تصادفی به فضا می‌روند و آخرین ماموریت وی را نابود می‌کنند، متوجه می‌شوند که شغل پدر معمولی آن‌ها آنقدر هم معمولی نیست.

Frog and Toad

بهترین انیمیشن های سریالی 2023
بهترین انیمیشن های سریالی جدید
  • تاریخ انتشار: 28 آوریل 2023 (8 اردیبهشت 1402)
  • ژانر : ماجراجویی
  • کارگردان: سارا جانسون
  • بازیگران: کوین مایکل ریچاردسون، نات فاکسون، سلن لونا، ایوت نیکول براون، فورچون فیمستر، مارگارت چو، رون فونچس، آپارنا نانچرلا
  • امتیاز کاربران IMDb به این انیمیشن: 7.9

قورباغه و وزغ از بهترین انیمیشن های سریالی جدید (محصول 2023) کشور آمریکاست که نویسندگی داستان و فیلمنامه آن را پاتریک ریگر و کن پونتاک به صورت مشترک بر عهده داشته‌اند. داستان کارتون قورباغه و وزغ بر اساس یک کتاب کودک و نوجوان به نام Frog and Toad نوشته آرنولد لوبل است که در سال‌های 1970 تا 1979 در آمریکا منتشر شد و توانست جوایز متعدد ادبی را نیز به دست آورد.

مجموعه قورباغه و وزغ در نوع خود بهترین انیمیشن سریالی 2023 به شمار می‌آید. داستان این انیمیشن در مورد قورباغه عاشق ماجراجویی‌های تازه است و وزغ دوست دارد با آرامش در خانه بماند. اما قورباغه و وزغ با وجود تفاوت‌های‌شان همیشه مثل دوستان صمیمی هوای یکدیگر را دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی کمدی تاریخ سینمای جهان + [2023]

بهترین انیمه های کوتاه 

Nier: Automata Ver1.1a

بهترین انیمیشن های سریالی 2023

  • تاریخ انتشار: ۸ ژانویه 2023 (18 دی 1401)
  • ژانر: آخرالزمانی، ماجراجویی
  • کارگردان: ریوجی ماسویاما
  • صداپیشگان: چیاکی کانو، کیکو ایزوبه، مری هاتسومی
  • امتیاز کاربران IMDb به این انیمیشن: 7.4

یئا: اتوماتا نسخه ۱.۱ ای، یک مجموعه تلویزیونی انیمه ژاپنی به کارگردانی ریوجی ماسویاما است که با الهام از بازی ویدئویی نیئا: اتوماتا ساخته شده که خود آن توسط پلاتینیوم گیمز توسعه یافته و به‌وسیله اسکوئر انیکس منتشر شده‌ است. Nier: Automata Ver1.1a توسط استودیو ای-۱پیکچرز تولید شده و فیلم‌نامه آن را تارو یوکو و ماسویاما نوشته است.

داستان مجموعه در آینده‌ای دور و در یک جنگ نیابتی بین یک گونه زنده ماشینی ساخته شده توسط بیگانگان و اندرویدهای خلق شده به‌ دست انسان اتفاق می‌افتد.

نیئا: اتوماتا نسخه۱.۱ای در جریان پخش زنده پنجمین سالگرد عنوان نیئا: اتوماتا در فوریه ۲۰۲۲ رونمایی شد، و پس از آن در تاریخ ۸ ژانویه ۲۰۲۳ از توکیو ام‌ایکس، توچیگی تی‌وی، جی‌تی‌وی، و بی‌اس۱۱ پخش شد.

Demon Slayer Swordsmith Village Arc

بهترین انیمیشن های سریالی 2023
بهترین انیمیشن سریالی 2023
  • تاریخ انتشار: 2023
  •  ژانر: اکشن، فانتزی، هیجان انگیز
  • صدا پیشگان: ناتسوکی هانائه، زک آگولیار، آکاری کیتو
  • امتیاز کاربران IMDb به این انیمیشن: 8.4

در سال 2019، اقتباس استودیو Ufotable از مانگای Demon Slayer (محبوب ترین انیمه های مشابه شیطان کش) که اثری از کویوهارو کوتوگه است، دنیای انیمه را برای همیشه متحول کرد.

تانجیرو پس از مرگ پدرش، زندگی روستایی سختی را در ژاپن سپری کرد. اما بیشتر اعضای خانواده‌اش توسط شیاطین کشته شدند و همین اتفاق او را مجبور کرد تا به گروه شیطان‌کش‌ها بپیوندد تا از نزوکو، خواهر شیطانی خود محافظت کند.

Demon Slayer Swordsmith Village Arc مجموعه انیمه ژاپنی است که بر اساس مجموعه مانگایی با همین عنوان نوشته شده و یکی از بهترین انیمیشن های سریالی 2023 محسوب می‌شود. در پایان فصل دوم، خبر ساخت فصل سوم آن که قوس «دهکده شمشیر ساز» را از مانگا پوشش می‌دهد، اعلام شد.

در خلاصه داستان آرک روستای شمشیرساز آمده است: «تانجیرو پس از دو ماه در کما از خواب بیدار می‌شود. او به امید اینکه هوتارو را متقاعد کند تا برای او یک شمشیر جدید بسازد، به روستای شمشیر ساز سفر می‌کند، اما پس از کشف یک سلاح مخفی، شیاطین جوان رتبه بالای پنج و چهار در انتظار او خواهند بود.»

 

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های عاشقانه

بهترین انیمه های کمدی

Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre

بهترین انیمیشن های سریالی 2023

  • تاریخ اکران: ژانویه  ۲۰۲۳
  • ژانر: ترسناک، درام
  • کارگردان: شینوبو تاگاشیرا
  • صداپیشگان: پارک رومی یوکی کاجی توموکازو سوگیتا

Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre یک انیمیشن نت اورجینال ژاپنی محصول استودیو دین است که در ژانویه 2023 در نتفلیکس منتشر شد و یکی از بهترین انیمیشن های سریالی 2023 به شمار می‌رود.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: «از ذهن استاد مانگای ترسناک جونجی ایتو، منتخبی از برخی از عجیب‌ترین، نگران‌کننده‌ترین و وحشتناک‌ترین داستان‌های او می‌آید.»

Marvel’s Moon Girl and Devil Dinosaur

بهترین انیمیشن های سریالی 2023
بهترین انیمیشن های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: ۱۰ فوریه 2023 (21 بهمن 1401)
  • کارگردان:  استیو لوتر، جفری ام هاوارد و کیت کوندل
  • صداپیشگان: ناتسوکی هانائه، زک آگولیار، آکاری کیتو
  • امتیاز کاربران IMDb به این انیمیشن: 7.7

دختر ماه مارول و دایناسور شیطانی یک سریال انیمیشنی آمریکایی است که توسط استیو لوتر، جفری ام هاوارد و کیت کوندل برای کانال دیزنی ساخته شده است.

پس از اینکه لونلا 13 ساله فوق نابغه، به‌طور تصادفی تی رکس، دایناسور شیطان ده تنی را از طریق یک گرداب زمانی به شهر نیویورک امروزی می‌آورد، این دو با هم همکاری می‌کنند تا از قسمت پایین شرقی شهر در برابر خطر محافظت کنند.

Win or Lose

بهترین انیمیشن های سریالی جدید

  • ژانر: کمدی، خانوادگی، ورزشی
  • کارگردان: کری هابسون و مایکل یتس
  • سال انتشار: 2023

انیمیشن برد یا باخت یکی از بهترین انیمیشن های سریالی 2023 در ژانر کمدی ورزشی است که ماجراهای تیم سافتبال یک مدرسه راهنمایی را یک هفته پیش از بازی قهرمانی آن‌ها روایت می‌کند. هر قسمت از این مجموعه از نگاه یک شخصیت متفاوت بازگو می‌شود که این شیوه روایت آن را خاص و جذاب کرده است.

انیمیشن برد یا باخت محصول کشور آمریکا به کارگردانی Carrie Hobson و Michael Yates است که توسط سه کمپانی‌ Disney Television Animation و Nintendo Entertainment و Pixar Animation Studios تولید و منتشر شده است.

این انیمیشن در سال 2023 توسط سرویس ویدئویی دیزنی پلاس +Disney در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، فرانسه، برزیل، آلمان، چین، ایتالیا، سوئد، دانمارک، اسپانیا، ژاپن، کره جنوبی، مکزیک و چندین کشور دیگر همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های ایسکای

بهترین انیمه های سینمایی جهان

Invincible

بهترین انیمیشن های سریالی 2023
بهترین انیمیشن های سریالی جدید
  • تاریخ انتشار: هنوز مشخص نشده
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام، علمی تخیلی، ابرقهرمانی
  • سازنده: رابرت کرکمن
  • کارگردان: جف آلن
  • صداپیشگان: استیون ین، ساندرا اوه، جی.کی. سیمونز

فصل اول این مجموعه، ۲۵ مارس ۲۰۲۱ روی سرویس آمازون پرایم ویدئو پخش شد که به‌طور گسترده‌ای با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان و بینندگان همراه بود و عملکرد تیم صداپیشگان، پویانمایی، صحنه‌های اکشن، خط داستانی، فیلم‌نامه و وفاداری به محتوای اصلی کمیک مورد تحسین قرار گرفت.

با استقبال خوب طرفداران انیمیشن از Invincible در آوریل ۲۰۲۱، درست قبل از پخش قسمت پایانی فصل اول، آمازون ساخت مجموعه را برای فصل‌های دوم و سوم تمدید کرد. انتظار می‌رود ادامه‌ی Invincible به بهترین انیمیشن سریالی 2023 تبدیل شود.

این سریال،‌ داستان مارک گریسون را روایت می‌کند که یک نوجوان است و قدرت‌های ابرقهرمانی را از پدرش به ارث برده‌؛ پدری که بزرگترین قهرمان زمین است. او اندکی پس از تولد هفده سالگی خود تلاش می‌کند قدرت‌های ابرقهرمانی خودش را زیر نظر پدرش، توسعه دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های 2022

بهترین انیمه های عاشقانه

Solo Leveling

بهترین انیمیشن های سریالی 2023
بهترین انیمیشن های سریالی 2023
  • تاریخ انتشار: 2023
  • ژانر:اکشن، فانتزی، ماجراجویی
  • کارگردان: شونسوکه ناکاشیگه

لولینگ انفرادی (تک رو) محصول مشترک ژاپن و کره جنوبی، یکی از بهترین انیمیشن های سریالی 2023 است. در این مجموعه، نوبورو کیمورا نویسنده فیلمنامه، توموکو سودو طراحی شخصیت‌ها و هیرویوکی ساوانو آهنگسازی را برعهده دارند.

ده سال پیش «دروازه» نمایان شد و دنیای واقعی را با قلمرو جادو و هیولاها درآمیخت. برای مبارزه با این جانوران پست، مردم عادی قدرت‌های مافوق بشری دریافت کردند و به شکارچی معروف شدند. سونگ جین وو بیست ساله یکی از این شکارچیان است، اما به دلیل قدرت رقت انگیزش در مقایسه با حتی یک رتبه پایین، به عنوان ضعیف‌ترین شکارچی جهان شناخته می‌شود. با این حال، سونگ جین وو به طور خستگی ناپذیر هیولاها را در دروازه‌های رده پایین شکار می‌کند تا بتواند هزینه‌های پزشکی مادرش را بپردازد.

Solo Leveling در لیست بهترین انیمیشن های سریالی جدید دارد که قرار است در سال ۲۰۲۳ پخش شود.

Agent Elvis

بهترین انیمیشن های سریالی 2023

  • تاریخ انتشار: ۱۷ مارس ۲۰۲۳
  • ژانر: کمدی اکشن، کمدی سیاه، ماجراجویی
  • کارگردان: اورت داونینگ جونیور، پاتریک هارپین
  • صداپیشگان: لاز آلونسو، ایوت نیکول براون، جیم راش
  • امتیاز کاربران IMDb به این انیمیشن: 6.9

سونی پیکچرز انیمیشن، به تازگی پوستری برای سریال انیمیشنی جدیدش که قرار است توسط نتفلیکس پخش شود را منتشر کرده است. این سریال پیش از این «مامور شاه» نام داشت اما نامش به مامور الویس (Agent Elvis) تغییر کرد.

مأمور اِلویس یکی از بهترین انیمیشن های سریالی 2023 است که ساخت آمریکا است و توسط پریسیلا پریسلی، جان ادی و مایک آرنولد برای نتفلیکس ساخته شد.

فیلمنامه این انیمیشن توسط «مایک آرنولد» به نگارش درآمده است که پیش از این نویسندگی سریال انیمیشنی آرچر (Archer) را نیز انجام داده بود.

این نمایش از کارهای الویس پریسلی (با صداپیشگی متیو مک‌کانهی)، ستار‌ه مشهور راک اند رول است که به‌عنوان یک مامور مخفی برای دولت آمریکا کار می‌کند. الویس پریسلی با استایل خاصش وارد یک برنامه جاسوسی می‌شود تا با نیروهای تاریکی که کشور را تهدید می‌کنند مبارزه کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های سریالی

ترتیب تماشای انیمه فیت (Fate)

Velma

بهترین انیمیشن های سریالی 2023
بهترین انیمیشن سریالی 2023
  • تاریخ اکران: ژانویه
  • ژانر: کمدی ترسناک و رازآلود
  • کارگردان: چارلی گرندی و میندی کالینگ
  • صداپیشگان: میندی کالینگ، ملیسا فومرو، ینکوویک

ولما عنوان یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن کمدی ترسناک و رازآلود آمریکایی بزرگسالان است که بر پایه شخصیت ولما دینکلی از مجموعه اسکوبی دو ساخته شده است.

سوالات متداول

بهترین انیمیشن های سریالی 2023 کدام‌اند؟

Demon Slayer Swordsmith Village Arc ،Marvel’s Moon Girl and Devil Dinosaur، مامور الویس و لولینگ انفرادی از بهترین انیمیشن های سریالی 2023 به شمار می‌روند.

بهترین انیمیشن های سریالی جدید کدامند؟

My Dad the Bounty Hunter، قورباغه و وزغ، Nier: Automata Ver1.1a و برد یا باخت از جمله بهترین انیمیشن های سریالی جدید هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین انیمیشن های سریالی 2023 چیست؟ آیا انیمیشن دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (27 نظر)

    دوتا شون انیمه بودن solo Leveling هم مانهوا هست و انیمش هم فعلا خبر خاصی ازش نیست به صورت کلی لیست زیاد بدرد بخوری نبود و بهتره با انیمه و انیمیشن های قبل رو ببینیم برای معرفی هم پیشنهاد میدم سری ، hyouka,fate, haikyuu one piece رو بینید

    پاسخ

    کسی اسم انیمه ای که واسه کاور گذاشته رو میدونه؟

    پاسخ

    Nier: Automata Ver1.1a

    پاسخ

    اگر سولو لیوینگ بیاد شاهکاری میشه واسه خودش چون مانگا بشدت حقی داره و خیلی گنگ

    پاسخ

    ارکین کوشش

    پاسخ

    وان پیس عالیه

    پاسخ

    سلام اول ممنونم از نویسنده بابت تهیه این مقاله و دوم اینکه اوتاکو های عزیزی که مثه کک سرتون رو کردید تو برف من خودم اوتاکو ام و تحقیقات زیادی درباره انیمه ها کردم و از هر ژانری انیمه دیدم و عاشق خیلی از انیمه ها مثه شیطان کشم اول اینکه نویسنده وظیفه ای نداره که بخواد حتما به جای انیمیشن انیمه بنویسه و دوم انیمه واقعا فرق زیادی با انیمیشن نداره درواقع انیمه زیر مجموعه انیمیشنه درسته که خودش یه صنعت بزرگ و باشکوهه ولی خیلی ساده بخوام بگم انیمه یعنی انیمیشنی که ژاپنی ها ساختن و یا یه طور دیگه بگم ژاپنی ها اسمی متفاوت از انیمیشن برای آثارشون انتخاب کردن که همون 《انیمه》اس شاید خیلی هاتون الان عصبانی باشید منم وقتی توی یه ویدیواز یه بلاگر اینو دیدم گفتم این بلاگر احمق چطور جرئت میکنه درباره چیزی که نمیدونه نظر بده اما بعد اینکه فکر کردم دیدم واقعا درسته بنظرم اگه یه فن حتی معنی اون چیزی که داره ازش طرفداری میکنه ندونه دیگه واقعا نمیشه بهش گفت فن ، کیپاپر یا اوتاکو راستی ببخشید فکرکنم طومار نوشتم😅😂

    پاسخ

    دوست عزیز انیمه حاصل طراحی بی نظیریه که با دست نقاشی میشه و واسه خلق یک سکانس تمام نقاشی ها کنار هم قرار میگیره با برنامه ادیت به حرکت در میان تو گوگل سرچ کن پشت صحنه شیطان کش تمام نقاشی ها رو یه صفحه مدور قرار میگیره با چرخش این صفه شخصیت ها تکون میخورن در اخر ادیت میشه و یک صحنه زیبا خلق میشه ولی انیمیشن حاصل طراحی کامپیوتریه که با برنامه های مخصوص طراحی میشن مثل تریدی مکس و کلی برنامه مشابه که بصورت سه بعدی یا دوبعدی ساخته میشن که تمامن با کامپیوتر و برنامس تنها نقطه مشترک انیمه و انیمیشن ادیتیه که در اخر انجام میشه و اینکه ژاپنی ها نمیگن انیمه تمام دنیا بخاطر ساختار تشکیل اون بهش میگن انیمه چون تمامن نقاشیه ولی زیر مجموعه انیمیشنه و واسه ساخت یک صحنه کلی زحمت و سختی پشتشه

    پاسخ

    چرا چرت و پرت میگی منبع حرفات کجاست؟تماما با کامپیوتر؟واسه هر قسمت انیمیشن حدود 2000 تا صفحه میکشن،بعد با کامپیوتر رنگ آمیزی میشن و شاید هم برخی ادیت ها صورت بگیره ولی بصورت کلی همشون یکین ولی انیمه زیر مجموعه انیمیشینه یعنی در ژاپن ساخته می شه ولی انیمیشنی مثل آواتار که همه بهش میگن انیمیشن چه فرقی با انیمه داره فقط فرقش اینه که تو آمریکا ساخته شده
    انیمیشن هم دو بعدیه هم سه بعدی و انیمه نوعی از انیمیشینه با یک طراحی خاص که به صورت 2 بعدی ساخته شده و مختص ژاپنی هاست ولی در آخر انیمه هم یک نوع سبک از انیمیشینه که هیچ ضرری به شما دوستان انیمه فن وارد نمی کنه
    انیمه ها سبک خاصی از انیمیشن های دو بعدی هستن که علاوه بر ویژگی های مشترک در شخصیت پردازی و داستان گویی، ویژگی های مشترکی در ظاهر و سبک طراحی هم دارن.
    بهتره برید داخل گوگل مقاله های تفاوت انیمه و انیمیشن رو بخونید

    پاسخ

    از همه شما دوستان! ممنون هستم که من را آگاه کردید🙏🙃

    پاسخ

    چرا قیمه ها رو ریختن تو ماستا

    به خدا انیمه با انیمشن فرق داره 😐

    پاسخ

    اگه بری تحقیق کنی میفهمی انیمه خودش انیمیشنه . انیمه یعنی انیمیشنی که سازندش کشور ژاپنه. پس انیمه در اصل زیر شاخه انیمیشنه. بعدم نوشته انیمه تو توضیحات

    پاسخ

    انیمه با انیمیشن فرق داره😑🐈‍⬛

    پاسخ

    بخدا که نداره 😂.برید یکم تحقیق کنید . انیمه در اصل زیر مجموعه انیمیشنه

    پاسخ

    انیمه فرق داره با انیمیشن اصلا بیشتر انیمیشن هارو امریکا میزنه انیمه هارو ژاپن میزنه کلی فرق دارن بعد انیمه ها زیرمجموعه دوران ژاپن و سامورایی دارن از جمله شیطان کش اما انیمیشن برای کمدی امرکاست ژانر هاش کلا تو یک سطح دیگه است

    پاسخ

    از نظر من شیطان کش بهترین انیمه ی تو دنیاس

    پاسخ

    توکیو غول، وان پانچ من، اتک آن تایتان چطور؟

    پاسخ

    مانستر، وانپیس، کدگیاس:
    ندیدم ، نشنیدم، سین نکردم 🗿

    پاسخ

    برید انیمه های اسکای ببینید اونارو با اینا مقایسه کنید عالین

    پاسخ

    جاست شیطان کش از نظر من شیطان کش بهترین انیمه ی تو دنیاس

    پاسخ

    جاست شیطان کش هیچ فیلمی به گرد پای شیطان کش هم نمی سه

    پاسخ

    Rick and Marty

    پاسخ

    بلاخره یکی این کارتونو شناخت

    پاسخ

    فقط شیطان کش ارزش دیدن داره . بقیه هیچ ارزشی نداره

    پاسخ

    جدی میگی🤔پس هیچی از انیمه سرت نمیشه دوست عزیز

    پاسخ

    نمی دونم چرا نمی تونید بفهمید انیمیشن و انیمه باهم فرق دارننننننن😑

    پاسخ