;
coinex

تریلر بازی جوخه انتحار (Suicide Squad:Kill The Justice League) منتشر شد

پس از موفقیت هایی که فیلم جوخه انتحار کسب کرد، سازندگان آن به فکر عرضه بازی آن گرفتند و حالا تریلر بازی جوخه انتحار منتشر شده است.

شب گذشته رویداد فن دوم برگزار شد و در پایان این رویداد فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی معرفی شدند. همچنین در قسمت گیم‌های این رویداد شاهد انتشار تریلر بازی جوخه انتحار بودیم. این بازی برای تمامی پلتفرم‌ها وکنسول‌های نسب نهمی عرضه شده است.

استودیوی سازنده این بازی که الهام گرفته شده از فیلم جوخه انتحار است پس از 6 سال به عرصه بازی سازی بر می‌گردند. سازندگان در رویداد مذکور به انتشار تریلری از این بازی پرداختند. همان‌طور که گفتیم بازی برای انواع پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد.

تریلر بازی جوخه انتحار

از آخرین بازی که استودیوی راک استدی عرضه نمودند 6 سال می‌گذرد. حالا این استودیو برگشته است تا با بازی جوخه انتحار دوباره جانی تازه به صنعت بازی سازی ببخشد. این محصول بر روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی قابل اجراست.

تریلر بازی جوخه انتحار

در تریلر این بازی می‌بینیم که شخصیت‌ها بی دلیل در حال شکنجه دادن پنگوئن‌ها هستند و تیم آنها که متشکل از هارلی کوئین و کینگ شارک است نشان می‌دهد که برنامه‌های شرورانه‌ای در ادامه دارند.

فیلم جوخه انتحار توسط منتقدان تحسین شده است و طرفداران زیادی داشته و دارد و حالا که بازی آن هم ساخته شده است به نظر می‌رسد افراد زیادی مایل به تجره آن هستند و باید منتظر عرضه آن بود.

در ماه‌های آینده اطلاعات جامع‌تری از این بازی توسط استودیوی سازنده بازی منتشر می‌شود و فعلا باید با همین تریلر کوتاه سر کنیم. این استودیو سابقه خوبی در بازی سازی دارد و تاکنون بازی‌های خوبی از آن منتشر شده است که در میان آنها یک بازی واقعیت مجازی هم دیده می‌شود.

برای تماشای تریلر بازی Suicide Squad:Kill The Justice League در یوتیوب اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر بازی جوخه انتحار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر