;
coinex

از ویژگی ترجمه آفلاین زنده در پیکسل 6 چه می دانیم؟

با اینکه مدت زیادی تا رونمایی سری جدید گوشی‌های پیکسل باقی نمانده، ویژگی ترجمه آفلاین زنده در پیکسل 6 قبل از رونمایی این گوشی لو رفت.

در هفته‌های اخیر مشخصات بسیاری از وسایل هوشمند لو رفته است. سری پیکسل 6 گوگل که قرار بود در رویدادی ویژه در 27 مهر ما به صورت رسمی رونمایی شود نیز از جمله مواردی است که می‌توان گفت تا حدی ویژگی‌ها و طراحی اش لو رفته است.

ویژگی ترجمه آفلاین زنده در پیکسل 6

همانطور که کمی قبل گفتیم مشخصات، طراحی و ویژگی‌های نرم‌افزاری سری پیکسل 6 گوگل که قرار است در رویدادی ویژه در تاریخ 27 مهر به‌صورت رسمی رونمایی شوند لو رفته است و  حال شاهد تبلیغات این گوشی‌ها به‌صورت ویدئوهای 30 ثانیه‌ای برای نمایش قابلیت‌های پاک‌کننده جادویی (Magic Eraser)، ترجمه آفلاین زنده (Live Translate) و سایر موارد دیگر هستیم.

این تبلیغات که با عنوان Google Pixel 6 منتشر می‌شود از طریق اکانت توییتری _snoopytech_ لو رفته است. ابتدا صفحه اصلی لانچر پیکسل به‌همراه ویجت‌های Material You نمایش داده می‌شوند.

از ویژگی ترجمه آفلاین زنده در پیکسل 6 چه می دانیم

این موارد شامل ساعت‌های آنالوگ Numeral و Scallop، یک ویجت مورب آب‌وهوا (که توسط برنامه گوگل طراحی شده است) و چیزی که به‌نظر می‌رسد یک ویجت برای YouTube Music است. همچنین در ادامه شاهد عباراتی ازجمله با Google Tensorبه‌عنوان اولین تراشه گوگل در تلفن هوشمند نیز هستیم.

به علاوه، در این تبلیغات به ویژگی Magic Eraser هم اشاره می‌شود که در آن می‌بینیم Google Photos یک قابلیت با کارکرد حذف موارد اضافی را به شما پیشنهاد می‌کند. با این حال، مشخص نیست که افکت zapped در اینجا واقعی بوده و یا فقط برای این تبلیغ استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است در ادامه این تبلیغ شاهد قابلیت ترجمه زنده هستیم که در مکالمات، برنامه Messages گوگل (از طریق رابط کاربری جدید) و در برنامه گالری که به‌نظر می‌رسد ازطریق Google Lens در دسترس باشد، کار می‌کند. همچنین بزرگترین دلگرمی اینست که این قابلیت آفلاین بوده و برای استفاده از آن نیازی به اینترنت ندارد.

در این تبلیغات لو رفته، گوگل تفاوت معناداری بین پیکسل 6 و نسخه پرو آن قائل نشده است. این شرکت در اینجا به لنز تله فوتو پریسکوپی و یا رفرش ریت بیشتر نمایشگر اشاره نکرده و فقط شاهد تبلیغ قابلیت‌های مشترک در این سری هستیم.

و در نهایت باید گفت در مرکز امنیت با محافظت از تلفن، داده‌ها، گذرواژه‌ها، حساب گوگل و زندگی دیجیتالی شما کمک می‌کند پس در اختیار داشتن یک صفحه برای مدیریت همه چیز نیاز است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ویژگی ترجمه آفلاین زنده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    عالیه
    کاش بین پیکسل و سامسونگ یه مقایسه ای بذارید

    پاسخ