;
coinex

از رویدادهای پیش روی اپل، سامسونگ و گوگل چه انتظاری داریم؟

از رویدادهای پیش روی اپل، سامسونگ و گوگل چه انتظاری داریم؟ در هفته جاری، سه غول بزرگ تکنولوژی در سه روز متوالی، سه رویداد مهم را برگزار می‌کنند؛ اپل، گوگل و سامسونگ. این آخرین رویداد بزرگی است که این سه شرکت در سال 2021 برگزار خواهند کرد.

البته این شرکت‌ها همیشه نقطه عطفی دارند که هیچ‌کس توانایی پیش‌بینی کردن آنها را ندارد. با اینحال، خواندن اخبار لو رفته و پیش‌بینی وضعیت رویدادها خالی از لطف نیست.

همانطور که در اخبار و گزارش‌ها منتشر شده، اپل و سامسونگ در رویداد خود احتمالا از محصولاتی کاملا جدید رونمایی خواهند کرد. اما گوگل رسما اعلام کرده که چه برنامه‌ای برای رویداد خود در روز سه‌شنبه دارد. در ادامه، به ترتیب از رویداد اپل شروع می‌کنیم که اولین رویداد از سه رویداد پیش‌رو را برگزار خواهد کرد.

از رویدادهای پیش روی اپل، سامسونگ و گوگل چه انتظاری داریم؟

شرکت‌های اپل، گوگل و سامسونگ به ترتیب رویداد‌های هیجان‌انگیز خود را برگزار می‌کنند و با توجه به اخباری که تا به حال از این برندها منتشر شده، تقریبا می‌توان پیش‌بینی کرد که در این رویدادها، باید منتظر معرفی چه دستگاه‌هایی باشیم.

آنچه از اپل انتظار داریم

زمان زیادی از آخرین رویداد اپل نگذشته که در آن از گوشی آیفون، اپل واچ و آیپد جدید خود رونمایی کرده بود. اما جای یک محصول در آن رویداد خالی بود؛ مک! به‌تازگی اخباری درباره انتشار نسخه جدید MacOS منتشر شده و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که اپل در رویداد جدید خود، از یک لپ‌تاپ جدید مک رونمایی کند. اینطور که به نظر می‌رسد، اپل تصمیم گرفته یک رویداد کاملا مجزا برای رونمایی از سری جدید لپ‌تاپ‌ خود برگزار کند تا توجه بیشتری به این خط از محصولات جلب شود. با این اوصاف، چیزی که از رویداد اپل انتظار داریم این است که خبر خوبی از مک داشته باشد. پیش‌بینی شده که در این رویداد از سه مک جدید رونمایی شود:

  • مک بوک پرو جدید در نسخه‌های 13 و 16 اینچی
  • مک مینی جدید
  • آی مک 27 اینچی
از رویدادهای پیش روی اپل، سامسونگ و گوگل چه انتظاری داریم؟
از رویدادهای پیش روی اپل، سامسونگ و گوگل چه انتظاری داریم؟

مک بوک پرو و مک مینی احتمالا نسخه‌ای جدید از مدل‌های سال قبل خواهند بود که از تراشه جدید، سریع‌تر و قوی‌تر M1X برخوردار می‌شوند. آی مک 27 اینچی هم جایگزین نسخه 24 اینچی می‌شود و تفاوت سخت‌افزاری چندانی نخواهد داشت. بعضی اخبار هم از رونمایی ایرپادهای جدید خبر داده‌اند. گفته می‌شود که ایرپادهای جدید از لحاظ طراحی و کیفیت صدا عملکرد بهتری خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: مقایسه آیفون 13 پرو مکس با شیائومی می 11 اولترا

هیجان گوگل برای رونمایی از Pixel 6 تراشه جدید

گوگل پیش از این اعلام کرده بود که از تراشه Tensor که توسط خود شرکت گوگل ساخته شده، رونمایی خواهد کرد. گوگل مثل بسیاری از شرکت‌های دیگر در گوشی‌های خود از تراشه‌های شرکت کوالکام استفاده می‌کرد؛ اما از این به بعد، تراشه Tensor در گوشی‌های جدید گوگل قدرتنمایی خواهد کرد.

از رویدادهای پیش روی اپل، سامسونگ و گوگل چه انتظاری داریم؟
از رویدادهای پیش روی اپل، سامسونگ و گوگل چه انتظاری داریم؟

این تراشه قدرت پردازش در گوشی‌های گوگل پیکسل 6 و گوگل پیکسل 6 پرو را تامین خواهد کرد. این گوشی‌ها طراحی متفاوتی دارند و باید دید که آیا می‌توانند در بازار داغ گوشی‌های اندرویدی، توجه مخاطبان جدید یا حتی طرفداران گوشی‌های گوگل را به سمت خود جلب کنند یا خیر.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های 5G در سال 2021

اینطور که از شواهد پیداست، گوشی گوگل پیکسل 6 از طراحی آلومینیومی مات و نمایشگری 6.4 اینچی برخوردار می‌‌شود. اما نسخه‌ پرو، طراحی آلومینیومی براق و نمایشگری 6.7 اینچی خواهد داشت.

پیکسل 6 به دو دوربین واید و اولتراواید مجهز شده و نسخه پرو، علاوه بر این دو لنز، از یک لنز تله‌فوتو نیز بهره می‌برد. اگر طرفدار برجستگی دوربین نیستید، قطعا این گوشی‌ها برای شما مناسب نیستند. برجستگی ماژول دوربین در مدل‌های جدید، جای خود را به یک نوار تقریبا پهن داده است. اینطور که از شواهد پیداست، سنسورها و لنزهای پیشرفته‌تر در فضاهای کوچک جا نمی‌شوند.

سورپرایز سامسونگ چه خواهد بود؟

از رویدادهای پیش روی اپل، سامسونگ و گوگل چه انتظاری داریم؟
از رویدادهای پیش روی اپل، سامسونگ و گوگل چه انتظاری داریم؟

سامسونگ رویداد خود را در روز چهارشنبه برگزار خواهد کرد. معمولا قبل از هر رویداد اخبار زیادی از این برند منتشر می‌شود؛ اما این‌بار پیش‌بینی جریان رویداد کار سختی است. گوشی تاشوی جدید سامسونگ به‌تازگی رونمایی شده و بعید است که سامسونگ بخواهد در این رویداد از گوشی‌های سری S خود رونمایی کند. سامسونگ معمولا از پرچمداران سری S معمولا در رویداد MWC رونمایی می‌کند. این شرکت احتمالا در روز چهارشنبه از یک کامپیوتر یا تبلت جدید رونمایی خواهد کرد.

مقالات بیشتر در تکراتو:

.

منبع: techcrunch

نظر شما در خصوص رویدادهای پیش روی اپل، سامسونگ و گوگل چیست؟ نظرات خود را با کامنت‌ها برای ما بنویسید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر