;
coinex

تریلر و تاریخ پخش انیمیشن Catwoman: Hunted منتشر شد

کمپانی برادران وارنر در رویداد فندوم تریلر و تاریخ پخش انیمیشن Catwoman: Hunted را اعلام و منتشر نمودند. قرار است که این انیمیشن در بهمن ماه پخش شود.

کمپانی برادران وارنر در رویداد فندوم از تاریخ پخش و تریلر انیمیشن Catwoman: Hunted رونمایی نمودند. رویداد مذکور دیشب برگزار شده است و طی آن فیلم و سریال‌های زیادی رونمایی شده است.

برادران وارنر در کنار فیلم و سریال‌های دیگری که معرفی کردند از انیمیشن Catwoman: Hunted نیز رونمایی نمودند. این انیمیشن در رویداد دی سی فندوم و با انتشار تریلری معرفی شد. بنابراین باید منتظر این انیمیشن در تاریخ 19 بهمن امسال باشیم. در ادامه با تکراتو همراه ما باشید.

تریلر و تاریخ پخش انیمیشن Catwoman: Hunted

در رویداد فندوم برادران وارنر از انیمیشن کت‌وومن هانتد رونمایی نمودند. قرار است که تاریخ پخش این انیمیشن در نوزدهم بهمن ماه 1400 باشد. در تریلری که از این انیمیشن منتشر شده است، صداپیشگی کت‌وومن را الیزابت گیلیس ایفا می‌کند.

تریلر و تاریخ پخش انیمیشن Catwoman: Hunted

کت‌وومن در تریلر تازه منتشر شده مشغول سرقت جواهرات است و در همین حال بت‌وومن را که صداپیشگی آن را استفانی بیاتریز ایفا می‌کند، می‌بیند. کت‌وومن در این انیمیشن علاوه بر ملاقات و درگیری با شخصیت‌های شرور دی سی با پلیس بین المللی نیز برخورد می‌کند.

از جمله بازیگران معروفی که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به جاناتان بنکس که بازیگر سریال بهتره با سال گودمن تماس بگیری اشاره کرد که در نقش بلک ماسک بازی می‌کند. استیون بلوم، لورن کوهن و کربی هوول باپتست در نقش باربارا مینوا از دیگر شخصیت‌های این انیمیشن هستند.

این انیمیشن در سه نسخه بلوری، 4k و دیجیتالی در تاریخ 19 بهمن 1400 عرضه می شود. به احتمال زیاد این انیمیشن سرآغاز تولید و پخش انیمیشن‌های بیشتر از دی سی است و باید منتظر اخبار خوب دیگر باشیم.

برای تماشای تریلر انیمیشن Catwoman: Hunted در یوتیوب اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر و تاریخ پخش انیمیشن Catwoman: Hunted چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر