;
coinex

آموزش ارسال پست در نسخه دسکتاپ اینستاگرام

در این مطلب قصد داریم به آموزش ارسال پست در نسخه دسکتاپ اینستاگرام بپردازیم و ببینیم که چگونه می توان با این نسخه کار کرد.

اینستاگرام رسما اعلام نمود که از این به بعد امکان ارسال پست با استفاده از مرورگر وب یا نسخه دسکتاپ فراهم شده است و کاربران می‌توانند فیلم‌ها و تصاویر خود را با رایانه ارسال نمایند.

از حدود چندین ماه قبل اینستاگرام در حال تست قابلیت ارسال پست از طریق نسخه دسکتاپ است و اکنون موفق شده است که این قابلیت را عرضه نماید. کاربران از 29 مهر ماه قادر هستند تا از طریق نسخه دسکتاپ اینستاگرام پست‌های خود را منتشر کنند.

آموزش ارسال پست در نسخه دسکتاپ اینستاگرام

اکنون پس از مدت‌ها اینستاگرام قرار است که اجازه ارسال پست از طریق نسخه دسکتاپ را در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد. به همین منظور در ادامه این مطلب به آموزش نحوه پست گذاری می‌پردازیم.

آموزش ارسال پست در نسخه دسکتاپ اینستاگرام

برای پست گذاشتن در این پلتقرم از طریق دسکتاپ باید مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا روی گزینه + که در گوشه سمت راست و در بالا قرار دارد کلیک کنید. این دکمه در کنار نماد مسنجر قرار دارد. پس از این مرحله باید عکس یا فیلم مورد نظرتان را درگ اند دراپ کنید یا از صفحه دسکتاپ آپلود نمائید.

در وهله بعدی سایز و یا فرمت محتوای خود را انتخاب کنید و ویرایش و اصلاحات مدنظرتان را اعمال نمائید. در مرحله آخر نیز پس از مشخص نمودن کپشن و لوکیشن می‌توانید گزینه اشتراک گذاری را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آموزش ارسال پست در نسخه دسکتاپ اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر