coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سیلی استاندار آذربایجان شرقی ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می گویند؟

ماجرای سیلی استاندار آذربایجان شرقی جنجالی شد. حین آئین تکریم و معارفه استاندار آذربایجان شرقی یکی از حضار به استاندار جدید سیلی زد.

خرید بلیط هواپیما

امروز حین برگزاری مراسم آئین تکریم و معارفه یکی از حضار وارد صحنه شده و به استاندار جدید سیلی می‌زند. این موضوع سبب می‌شود تا دقایقی این مراسم متشنج شود. خبرگزاری‌های مختلف کشور دلایل مختلفی برای این اتفاق ارائه داده‌اند.

هرچند آقای خرم، استاندار جدید نسبت به این حرکت شوکه شد، اما پس از دقایقی کنترل اوضاع را به‌ دست گرفت و مراسم را ادامه داد. مرد غریبه نیز پس از سیلی زدن به استاندار جدید دستگیر شده و دادستان آذربایجان شرقی دستور رسیدگی فوری به ماجرا را داده است.

سیلی استاندار آذربایجان شرقی

امروز طی برگزاری مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی، مردی وارد صحنه شد و به سردار عابدین خرم سیلی زد. پس از آن ویدئوی سیلی زدن به استاندار جدید آذربایجان شرقی دست به دست شد و این سوال برای مردم پیش آمد که ضارب چه کسی بوده و انگیزه او از این کار چیست؟

روایت‌های متعدد و گوناگونی در راستای دلیل این تهاجم وجود دارد و مشخص نیست که کدام یک از آنها درست است. برخی خبرگزاری‌ها می‌گویند ضارب شخصی به نام علیزاده بوده که فرزند شهید است.

 

علیزاده قبلا در بخش کارگزینی سپاه استان آذربایجان شرقی مشغول بوده و سردار خرم در دوره حضور در سپاه با این فرد رابطه خوبی نداشته است. به همین خاطر پی اختلافات آنها، علیزاده طی مراسم اینگونه خشم خود را نسبت به او نشان می‌دهد. از این رو برخی می‌گویند به دلایل نامشخص و خصومت شخصی اقدام به سیلی‌زدن از پشت و سپس هل دادن زین‌العابدین خرم هنگام سخنرانی کرد.

خبرگزاری ایرنا نیز تا حدی با این عقیده موافق بوده و گفته است ضارب یکی از کارکنان سپاه عاشوراست. بنابر دلایل شخصی این کار را کرده است. خبر گزاری‌های دیگر نیز به طور دقیق از انگیزه ضارب مطلع نیستند و تنها می‌دانند او عضو نیروهای مسلح بوده است.

با این حال پس از این اتفاق، سردار عابدین خرم تلاش نمود تا آرامش خود را حفظ نماید و سپس در ادامه سخنرانی خود گفت:

من زمانی که در سوریه بودم بارها قرار بود توسط دشمن کشته شوم و گلوله روی شقیقه من گذاشتند اما من عامل هتک‌حرمت خود در آیین معارفه را نمی‌شناسم و او بخشیدم و شکایتی از او ندارم. ما ایشان رو در صف دشمن می‌دانیم، ولی می‌بخشیم!

سیلی استاندار آذربایجان شرقی

استاندار جدید آذربایجان شرقی در خصوص انگیزه ضارب چیزی نگفته است و تنها بیان کرده است که این فرد دشمن است. اما درباره اینکه دشمنی به چه دلیل بوده یا چرا فردی را که دشمن بوده در مراسم معارفه حضور داشته سخنی نگفته است.

خرم اعلام کرد که قبل از مراسم احتمال برخی حاشیه سازی‌ها را می‌داده که به دلیل اهمیت برنامه ترجیح داده است مراسم تودیع و معارفه تعطیل نشود. البته سردار خرم گفته این فرد را نمی‌شناسد. این روایت توسط منابع خبری رد شده زیرا این موضوع که آنها پیش از آن با یکدیگر همکار بوده‌اند را همه قبول دارند.

از طرفی، نماینده ورزقان در استان آذربایجان شرقی، آقای الله وردی دهقانی اعلام کرده است که کار آن فرد بسیار زشت بوده و ما مطلع هستیم که آن فرد علیراده بوده و فرزند شهید هم بوده است. همچنین وی گفته هنوز درباره اینکه فرد در بازداشت است، اطلاعی به دست ما نرسیده اما فکر نمی‌کنم بازداشت باشد.

حاضران در سالن اجتماعات مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز نیز در واکنش به این اتفاق با سر دادن شعارهایی از قبیل «استاندار ولایی، حمایتت می‌کنیم»، از خرم اعلام حمایت کردند.

نمایندگان آذربایجان شرقی مجلس شورای اسلامی حاضر در جلسه نیز به طور دسته جمعی با حضور روی سن از استاندار جدید آذربایجان شرقی اعلام حمایت و دلجویی کردند.

سیلی استاندار آذربایجان شرقی ؛ کاربران چه می‌گویند؟

سیلی استاندار آذربایجان شرقی
سیلی خوردن سردار عابدین خرم

پس از پخش این فیلم در شبکه‌های مجازی، برخی کاربران نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌اند. کاربری به نام رحیم خلیل زاده در رابطه با سیلی استاندار آذربایجان شرقی گفته است:

اعلام انزجار و برائت از جریان هتّاک نسبت به #استاندار_آذربایجان_شرقی کمترین انتظار از ساکنین #تبریز هست ضمن محکوم کردن این نوع رفتار شنیع خواستار محاکمه و برخورد جدی با عامل یا عاملان تشنج مراسم #معارفه هستیم

کاربر دیگری نیز در خصوص سیلی زدن به استاندار جدید آذربایجان شرقی در روز معارفه نظر خود را اینگونه اعلام کرده است:

قبول کنید که سیلی خوردن استاندار جدید آذربایجان شرقی در روز معارفه که هنو شروع به کار نکرده حرکتی زشت وبدور از کرامت انسانی بود واینکه ایشون اذعان کردن که این فرد رو نمیشناسم ولی میبخشمش نشان از بزرگ منشی یک مسئول انقلابی ست…

کاربر دیگری به نام علی نیز در خصوص سیلی استاندار جدید آذربایجان شرقی گفته است:

کسانی که از سیلی خوردن استاندار جدید آذربایجان شرقی خوشحالی می کنند. آیا توجه دارند که ترویج آنارشیسم است این حرکت زشت. در یک جامعه دموکراتیک این اتفاقات زشت و محکوم است.

از طرفی کاربر دیگری نظر خود را اینگونه بیان کرده است:

اینکه استاندار آذربایجان شرقی سیلی بخورد، کم از فاجعه نیست. فاجعه بزرگتر آن است که ایشان گفته که پیش بینی حاشیه سازی در مراسم معارفه را می داده. این حرف یعنی چه؟ نیروهای امنیتی و انتظامی کجا بودند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص سیلی استاندار آذربایجان شرقی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر