;
coinex

بازی روح توشیما (Ghost of Tsushima) احتمالا برای PC عرضه خواهد شد

پس از خبر عرضه چند بازی انحصاری برای پی سی حالا اخبار تازه ای منتشر شده است که نشان می دهد بازی روح توشیما (Ghost of Tsushima) قرار است برای پی سی عرضه شود.

همین چند شب پیش بود که مطلع شدیم قرار است بازی خدای جنگ 4 برای پی سی و رایانه‌های شخصی عرضه شود. چندی پیش نیز مطلع شدیم که بازی آنچارتد قرار است همین روند را در پیش بگیرد. حالا خبرها حاکی از عرضه بازی روح توشیما برای پی سی است.

مطابق اخبار منتشر شده توسط منابع موثق قرار است که بازی Ghost of Tsushima برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی نیز عرضه شود. این ماجرا در پی حذف شدن برچسب «صرفا برای پلی استیشن» شدت گرفته است.

بازی روح توشیما (Ghost of Tsushima)

همان‌طور که گفتیم قرار است بازی روح توشیما که انحصاری پلی استیشن بوده است، اکنون برای پی سی نیز در دسترس قرار بگیرد. این خبر خوبی برای طرفداران این بازی جذاب است. پیش از این چنین ماجرایی برای بازی‌های هوریزون زیرو داون و دیز گان یا روزهای سپری شده پیش آمده بود.

بازی روح توشیما (Ghost of Tsushima)

آمازون نیز در حرکتی معنادار قسمت عبارت «صرفا برای پلی استیشن» را حذف کرده است و این بیش از پیش به این شایعه قوت می‌بخشد. کمپانی سونی قبل از اینها اعلام کرده بود که تمایل دارد بازی‌های انحصاری بیشتری را برای کامپیوترهای شخصی منتشر کند.

سونی پیش از این راجع به چنین عملکردی گفته است:

در نیمه دوم دوره پلی استیشن 4، استودیوهای ما بازی‌های فوق العاده و عالی را ساخته‌اند. فرصتی وجود دارد که آن بازی‌های بزرگ را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهیم و جنبه اقتصادی توسعه بازی‌ها را تشخیص دهیم که همیشه ساده نیست.

بازی روح توشیما هم‌اکنون روی پلتفرم‌های نسل هشتمی و نهمی در دسترس است و حالا باید منتظر تائید و عرضه این بازی برای پی سی باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازی روح توشیما (Ghost of Tsushima) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر