;
coinex

مشخصات فنی سری ردمی نوت 11 (Redmi Note 11) به طور کامل لو رفت

با اینکه زمان زیادی تا معرفی سری ردمی نوت 11 نمانده، مشخصات فنی سری ردمی نوت 11 (Redmi Note 11) به طور کامل لو رفت. برای اطلاع از جزئیات همراه ما باشید.

در چند روز گذشته، کمپانی شیائومی رسما اعلام کرد که سری گوشی ردمی نوت ۱۱ از تاریخ ۲۸ اکتبر در بازار چین قابل خریداری خواهد بود. با این حال یکی از منابع با نفوذ چینی توانسته پیش از عرضه رسمی، مشخصات فنی سه مدل نوت ۱۱، نوت ۱۱ پرو و نوت ۱۱ پرو پلاس را لو دهد. در ادامه به بررسی این اطلاعات و مشخصات فنی سری ردمی نوت 11 (Redmi Note 11) می‌پردازیم. همراه ما باشید.

مشخصات فنی سری ردمی نوت 11 (Redmi Note 11)

در ابتدای بررسی اطلاعات لو رفته، به سراغ مشخصات فنی ردمی نوت ۱۱ می‌رویم. با توجه به گفته‌های افشاگر، Redmi Note 11 دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با کیفیت +FHD و نرخ تازه سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی است.

Dimensity 810 محصول شرکت Media Tek قلب تپنده این محصول بوده که با رم LPDDR4x و حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 همراه است. این گوشی با یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که با فست شارژ ۳۳ واتی تغذیه می‌شود همراه است.

دوربین سلفی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 کیفیت ۱۶ مگاپیکسلی دارد و ستاپ دوربین عقب هم شامل یک دوربین اصلی ۵۰MP به اضافه دو دوربین ۲MP می‌شود. از جمله ویژگی‌های دیگر این گوشی هوشمند می‌توان به اسپیکر تکی، جک هدفون ۳.۵ میلی متری و فناوری IR Blaster اشاره کرد. احتمالا این گوشی در نسخه‌های زیر با قیمت‌های ذکر شده عرضه می‌گردد:

  • ۴GB رم + ۱۲۸GB حافظه داخلی: ۱۱۹۹ یوان چین (۱۸۷ دلار)
  • ۶GB رم + ۱۲۸GB حافظه داخلی: ۱۳۹۹ یوان (۲۱۹ دلار)
  • ۸GB رم + ۱۲۸GB حافظه داخلی: ۱۷۹۹ یوان (۲۸۱ دلار)

مشخصات فنی سری ردمی نوت 11 (Redmi Note 11)

افشاگر مشخصات فنی ردمی Note 11 Pro را نیز لو داده است. گوشی ردمی نوت 11 پرو دارای نمایشگر ۱۲۰ هرتزی AMOLED است و  از چیپست پردازشی Dimensity 920 در ان استفاده شده که با رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 3.1 جفت شده است. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی با فست شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌شود.

دوربین جلویی کیفیت ۱۶ مگاپیکسل دارد و ستاپ سه تایی دوربین عقب شامل یک سنسور اصلی ۱۰۸MP از نوع Samsung HM2، لنز اولترا واید سونی IMX355 با کیفیت ۸MP و لنز عمقی ۲MP می‌شود. اسپیکر دوقلوی JBL، موتور خطی افقی (محور X)، تکنولوژی NFC و IR Blaster از دیگر مشخصات فنی ردمی Note 11 Pro است. احتمالا این گوشی در نسخه‌های زیر با قیمت‌های ذکر شده عرضه می‌گردد:

  • ۴GB رم + ۱۲۸GB حافظه داخلی: ۱۵۹۹ یوان (۲۵۰ دلار)
  • ۶GB رم + ۱۲۸GB حافظه داخلی: ۱۷۹۹ یوان (۲۸۱ دلار)
  • ۸GB رم + ۱۲۸GB حافظه داخلی: ۱۹۹۹ یوان (۳۱۲ دلار)

حال به سراغ مشخصات فنی +Redmi Note 11 Pro لو رفته می‌رویم. با توجه به گفته‌های افشاگر، گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس مشخصات فنی مشابهی با ۱۱ پرو دارد و تنها تفاوت‌های آن در تراشه و فست شارژ آن است. +Redmi Note 11 Pro دارای تراشه قدرتمندتر Dimensity 1200 و فست شارژ بی نظیر ۱۲۰W خواهد بود. احتمالا این گوشی در نسخه‌های زیر با قیمت‌های ذکر شده عرضه می‌گردد:

  • ۸GB رم + ۱۲۸GB حافظه داخلی: ۲۱۹۹ یوان (۳۴۳ دلار)
  • ۸GB رم + ۲۵۶GB حافظه داخلی: ۲۴۹۹ یوان (۳۹۱ دلار)

شایان ذکر است که این اطلاعات رسمی نیستند و ممکن است مشخصات فنی این گوشی‌ها در زمان رونمایی، اندکی متفاوت باشد. بنابراین باید تا روز عرضه رسمی این محصول صبر کنیم تا از مشخصات فنی دقیق آنها مطلع شویم.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص مشخصات فنی سری ردمی نوت 11 (Redmi Note 11) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر