;
coinex

جزئیات جدیدی از بازی Assassin’s Creed فاش شد

به تازگی شایعاتی در شبکه اجتماعی ردیت در حال دست به دست شدن است که جزئیات جدیدی از بازی Assassin’s Creed را فاش می سازد. در ادامه به این شایعه می پردازیم.

بر اساس اخبار منتشر شده از منابع موثق، دو بازی از سری مجموعه Assassin’s Creed در دست ساخت است و قرار نیست این سری مانند مجموعه قبلی از مسیر خود منحرف شود.

در شبکه ردیت اخباری منتشر شده است که نشان می‌دهد یوبی سافت در حال ساخت و توسعه بازی Assassin’s Creed است. حالا کمپانی یوبی سافت وظیفه ساخت این سری را بر عهده گرفته است. در ادامه با تکراتو همراه ما باشید تا به جزئیات بیشتری از این بازی بپردازیم.

جزئیات جدیدی از بازی Assassin’s Creed

کمپانی یوبی سافت بر اساس گزارش یکی از افشاگران در ردیت در حال ساخت دو سری بازی از مجموعه جذاب Assassin’s Creed است. یکی از منابع داخلی گفته است که این بازی مانند سایر قسمت‌های آن داستان محور و جهان باز است.

همچنین یکی از افشاگران در ردیت گفته است که با این که عنوان Assassin’s Creed Infinty در اولین مراحل توسعه قرار دارد اما بازی به مرحله‌ای رسیده است که می‌توان آن را توصیف کرد. وی در ادامه بیان کرد:

به صورت کلی بازی Assassin’s Creed Infinty به بخش Helix در عنوان Assassin’s Creed Unity شباهت دارد و از آن الهام گرفته شده است. هر مرحله در این بازی در یک محیط بزرگ جریان دارد و همانند عنوان Hitman هر مرحله‌ای داستان خاص خود را روایت می‌کند.

جزئیات جدیدی از بازی Assassin's Creed

به گفته وی یوبی‌سافت قصد دارد باری دیگر داستان عناوین قدیمی‌تر سری Assassin’s Creed را در این بازی بازگو کرده و برخی از آن‌ها را درون عنوان Infinity بازسازی کند. در حال حاضر اطلاعی از این که داستان کدام بازی‌ها در این بازی روایت می‌شوند در دسترس نیست.

در نهایت باید گفت که یک بازی مستقل از عنوان Infinty به صورت همزمان دست ساخت است و منتشر خواهد شد.

گر چه یکی از کاربران در ردیت این اطلاعات را منتشر کرده است اما جال گزارشاتی است که در پی آن منتشر نموده و در کل باید چندان به حرف‌های این چنینی تا تائید رسمی توجه نکرد چون برنامه‌های یوبی سافت مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جزئیات جدیدی از بازی Assassin’s Creed چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر