;
coinex

انتشار آپدیت بازی eFootball به تعویق افتاد

انتشار آپدیت بازی eFootball به تعویق افتاد و کونامی اعلام کرد که آپدیت این بازی تا اواسط آبان ماه تاخیر خورده است و باید منتظر ماند.

کمپانی کونامی که وظیفه ساخت بازی eFootball را بر عهده دارد، اعلام نموده که آپدیت این بازی که قرار بوده تا چند روز دیگر به دست بازیکن‌ها برسد، با تاخبر همراه شده و ممکن است بیشتر طول بکشد.

همان‌طور که دیده‌ایم، بازی محبوب eFootball امسال با شرایط نامناسبی به لحاظ کیفیت به دست گیمرها رسید و طولی نکشید که موج عظیمی از انتقادات، ساحل امن کونامی و زیرمجموعه‌هایش را درنوردید. پس از بروز این رسوایی، کونامی سریعا اعلام کرد که در آپدیت بازی مشکلات را رفع می‌کند.

انتشار آپدیت بازی eFootball به تعویق افتاد

کونامی چندی پیش اعلام نمود که بازی eFootball تا 6 آبان یک آپدیت مهم و بزرگ منتشر می‌کند تا مشکلات به وجود آمده را رفع نماید. اکنون این کمپانی مجددا تاریخ انتشار بازی را به زمان دیگری موکول کرده است. در بیانیه این شرکت می‌خوانیم که:

ما تصمیم گرفته‌ایم که انتشار آپدیت 0.9.1 بازی eFootball را تا اوایل ماه نوامبر (اواسط آبان) عقب بیندازیم. بابت تأخیر و ایجاد ناراحتی برای بازیکنان صمیمانه پوزش می‌طلبیم. امیدواریم در این مدت اضافه بتوانیم تجربه‌ی بازی را به‌طور کامل برای تمام کاربران بهتر کنیم. به محض اینکه تاریخ عرضه‌ی دقیق و جزئیات این آپدیت مشخص شدند، آن‌ها را با شما درمیان خواهیم گذاشت.

کونامی این بازی محبوب را در 8 مهر ماه سال جاری منتشر نمود و طولی نکشید که مورد انتقاد طرفداران قرار گرفت و بسیاری از کاربران از وضعیت بد گرافیک بازی گله کردند. نارضایتی کاربران باعث شد تا کونامی سریعا پوزش بخواهد و وعده آپدیت مهمی را بدهد.

انتشار آپدیت بازی eFootball به تعویق افتاد

باگ‌ها و مشکلات زیاد بازی و انیمیشن‌های خنده دار آن باعث شده تا این بازی در میان کاربران استیم از بدترین بازی‌ها شناخته شود. البته کونامی قبلا گفته بود که انتشار این بازی در 8 مهر ماه بیشتر شبیه به دمو است.

اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم که کونامی چه می‌کند. مسلما موفقیت در آپدیت این بازی نقشه راه این کمپانی و موجودیت بازی را برای سال‌های آینده روشن می‌کند. پس باید تمام تلاش خود را بکند تا باگ‌های موجود را رفع کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینکه انتشار آپدیت بازی eFootball به تعویق افتاد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر