;
coinex

رشد 200 هزار درصدی توکن بازی مرکب (SQUID) ظرف یک هفته

پس از به شهرت رسیدن کیدرامای محبوب اسکوئید گیم، حال رشد 200 هزار درصدی توکن بازی مرکب (SQUID) ظرف یک هفته خبرساز شده است. برای اطلاع از جزئیات با ما باشید.

یکی از توکن‌های تازه نفس دنیای ارز دیجیتال، توکن SQUID بوده که با الهام از سریال کره ای پربیننده نتفلیکس، بازی مرکب (Squid Game)، ساخته شده است. حال این رمزارز جدید توانسته ظرف یک هفته ساعت رکورد قیمت فوق العاده‌ای را ثبت کند.

ارز دیجیتال اسکویید گیم طی 24 ساعت بیش از 2400 درصد رشد کرده و قیمت آن از از ۱ سنت به ۲.۲۰ دلار رسیده است. البته این تمام ماجرا نیست و قیمت توکن Squid همچنان در حال افزایش است و در ادامه با ۴۵۰ درصد افزایش ظرف 24 ساعت گذشته به ۳.۰۷ دلار رسید.

رشد 200 هزار درصدی توکن بازی مرکب (SQUID) ظرف یک هفته

توکن Squid Game از نوع P2E (بازی برای کسب درآمد) بوده و ظرف 24 ساهت رشد بسیار عالی را تجربه کرده و به یکی از سودآوران رمزارزهای بازار تبدیل شده است.

در هنگام نوشتن این خبر قیمت توکن Squid Game به 10.81 دلار رسیده است. شما می‌توانید قیمت لحظه‌ای این رمزارز که ایده آن برآمده از سریال بازی مرکب است را در زیر مشاهده کنید.

بازیکنان با دریافت و استفاده از این توکن می‌توانند در بازی‌های آنلاین مختلفی شرکت کنند و در ادامه با برنده شدن در این بازی‌های می‌توانند دارایی‌های خود را چند برابر کنند.

اسوار پراساد، یکی از اقتصاددانان دانشگاه کرنل، در مصاحبه‌ای با BBC علت افزایش شدید قیمت توکن‌های P2E یا بازی برای کسب درآمد را شرح داده است:

این نوع از رمزارز به فهرست طولانی و رو به رشدی از سکه‌ها و توکن‌های دیجیتال اضافه می‌شود که از الگوهای رفتاری تصادفی یا پدیده‌های فرهنگی استفاده می‌کنند. بسیاری از این سکه‌ها به سرعت مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد که همین امر منجر به افزایش شدید برآورد ارزش یا قیمت آن می‌شود.

رشد 200 هزار درصدی توکن بازی مرکب (SQUID) ظرف یک هفته

هرچند بیشتر محبوبیت این توکن از موفقیت و محبوبیت سریال آن نشات می‌گیرد و واضح است سازندگان این بازی NFT این فرصت را از دست نداده‌اند و با ساخت توکن سریال، آن را به یکی از بهترین توکن های NFT تبدیل کردند. با این حال، نکته‌ای که در خصوص این رمزارز وجود دارد این است که توکن اسکوئید گیم به راحتی قابل فروش نیست.

بیشتر بخوانید: آلت سیزن چیست و چه مدتی طول می‌کشد؟

طبق هشدار صادر شده توسط سامانه Coinmarketcap، بسیاری از کاربران قادر به فروش توکن Squid خود در Pancakeswap نبوده‌اند. هرچند دلیل دقیق این مشکل مشخص نیست، اما بسیاری از کاربران عقیده دارند که با یک مکانیسم ضد بازار شکنی مواجه هستیم که کاربران در آن باید پیش از فروش توکن خود، برخی معیارها را رعایت کنند.

اما هرچه باشد، اگر این رمزارز بتواند رشد قیمتی خود را حفظ کند، می‌تواند به یکی از آینده دار ترین شت کوین ها تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص رشد 200 هزار درصدی توکن بازی مرکب (SQUID) ظرف یک هفته چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (19 نظر)

    سلام دوستان الان که باز کردم کیف پولم رو توکن های سکوید غیب شدن.جریان چیه .و _۹۹٪شدن.
    یعنی ۲۰۰ملیونم رفت هوا!!!!!!!

    پاسخ

    سلام من عاشق این فیلمم چون خیلی باحال و خشن و نمی تونم توضیح بدم که چقدر خوبه

    پاسخ

    3000 تا دارم ۱۰۰ دلار میدم همشو هر کی خواست پیام بده تلگرام @atefe1234567

    پاسخ

    3000 تا دارم شد 300000 دلار ما رفتیم

    پاسخ

    ادمین نه بابا جان عمه ات یکم سوادتو‌ در مورد توکن ها و اسکم توکن ها بالا ببر جان عمه ات توکن squide اسکم اونقد رشد کرده نه توکن واقعی کلاهبردران اومدن یه توکن هم‌نام زدن و هی میکشن بالا و افراد ناآگاهی مثل خودت دارن تبلیغ میکنن جماعت برن بخرم وجدانا یکم بیشتر تحقیق کن میدونم سواد اینم نداری

    پاسخ

    یک آدم درست حسابی نیس که مردم و راهنمایی کنه.من مطمینم پشت پرده ایرانی هست صد در صد..مثل صرافی کوینکس که ایرانیه پشت پرده.دوستان خیلی مواظب باشین .به نظر من توکن های تازه عرضه شده نخرین.فقط ارز بخرین.تو صرافی های معتبر خرید فروش کنین.
    به امید سلامتی همتون.

    پاسخ

    سلام کانترکت آدرسشو وز کجا باید بیاریم،

    پاسخ

    سلام اون ارز که قیمتش الان به 37 دلار رسیده قلابیه. کوین مارکت اول صفحه هشدار داده حتی آدرس کنتراکتش هیچ جا کار نمیکنه…ارز اصلیش الان قیمتش 0.00008هستش هیچ خطری نداره همه چیزش درسته تو صرافی پنکک سواپ میشه معامله کرد رشدش از روز اول تا الان که میشه یک هفته 800 درصد بوده.یعنی 8 برابر شده

    پاسخ

    سلام دوست عزیز.کی کوین مارکت هشدار داد ما ندیدیم.دقیقا بعد اینکه من به خود سایت سکوید ایمیل زدم و مارکت کپ.شروع کردن به هشدار اما کار از کار گذشته.بود.اصلا چرا پوکوین یا مارکت اجازه میدم همچین دزدهایی بیاین مردمو بچاپن.من شخصا از پوکوین سرچ کردم کانتراکت.زدم رفت مارکت کپ چند چک کردم بعد خریدم.۲۰۰ملیونم رو هواست.تکلیف چیه؟؟!

    پاسخ

    مواظب باشید وارد ارز های پانزی نشید که سرمایتون دود نشه !

    پاسخ

    خیلی جالبه … و برام عجیبه که واقعا بینندگان این سریال مفهوم این سریال رو گرفتن یا نه فقط باهیجاناتش عشق و حال میکردن چون اگه میگرفتن دیگه نمیریختن سر این توکن! … دقیقا مثل سریال همه به گوی پر پول نگاه میکنن ، الانم همه به اعداد بزرگ نگاه میکنن، تو سریال جونشون رو و اینجا رو این توکن سرمایه شون رو میذارن … و انتها دقیقا مثل سریال میشه 99 درصد شرکت کنندگان بازنده میشن …

    پاسخ

    با سلام خدمت دوستان.
    هشدار خیلی مهم در مورد خرید و بررسی توکن در سایت پو کوین یک سایت دزد پرور شاید هم خودشون پشت پرده هستن.۹۰در صد تو کنها داخلش فیک وجود داره .یعنی نمیتونی توکن اصلی رو پیدا کنی اکثریت فیک میخریم.نمیدونم اینها بازرس ندارم گدا گشنه ها.هرکی می آمد میگن بفرمایین تو.فقط سهم ما یادتون نره.
    خلاصه تو پو کوین الکی دنبال توکن نباشین.موقع خرید از هزار تا جا چک کنین بررسی کنین.حتما کانتراکتشو چند بار چک کنین.
    من چند تا خرید کردم یکی samoمعروف به saymadon.که خیلی جاها تبلیغش بود سکوید توکن.dydx توکنش.و چند تای دیگه .هواستون خیلی جمع باشه.

    پاسخ

    نمیشه فروخت فعلا فروشش بسته هست که رشد کرده فروش باز بشه منفی ۹۹درصد میشه

    پاسخ

    من ۳۰۰۰تا دارم تو ایردراپش شرکت کرده بودم الان ۳۹هزار دلار دارم ولی نمیشه فروخت اگه بتونم بفروشم واااای

    پاسخ

    سلام. داداش میشه یه توضیحاتی درخصوص دریافتش بدید بی زحمت به ایدی تلگرامم پیام بدید. ممنون anonymously88

    پاسخ

    سلام چطوری گرفتی میتونی برای منم بگیری

    پاسخ

    من ۱۵۰۰ تا ازش دارم نزدیک ۲۰ هزار دلار ولی نمیشه فروخت فعلا

    پاسخ