;
coinex

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021 را ممکن است نشناسید، امروز به صورت مفصل دراینباره صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

ارزهای رمزنگاری شده برتر می‌تواند سرمایه‌گذاران را در تنوع بخشیدن به سبد سهام خود جلب نماید. درحال حاضر بسیاری از شرکت‌های در حال رشد و توسعه، ارزهای دیجیتال را به عنوان ابزارهای قانونی پرداخت، پذیرفته‌اند. به‌همین جهت الان بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای رمزنگاری شده براساس بودجه شما است.

اگرچه بیت کوین همچنان محبوب‌ترین ارز رمزنگاری شده است، اما در بازار ارزهای کمتر شناخته شده‌ای وجود دارد که سرمایه‌گذاران با درنظر گرفتن آنها می‌تواند سود خوبی را بدست آوردند. اغلب این رمزارزها قیمت بسیار کمی دارند که آن را با بودجه شما سازگار می‌سازد. ما در همین راستا می‌خواهیم در این راهنما، بهترین رمزارزهای ارزان قیمت 2021 را به شما معرفی کنیم تا شما این فرصت عالی سرمایه‌گذاری را از دست ندهید.

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021

آلت کوین‌های زیاد با پتانسیل وجود دارند که شما را برای سرمایه‌گذاری وسوسه می‌نمایند. با اینحال ممکن است شما ندانید که دقیقا کدام‌های آنها بهترین می‌باشند. در همین راستا در این مقاله تلاش خواهیم کرد برخی از بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2021 و آینده دارترین ارز دیجیتال ارزان قیمت را به شما معرفی کنیم. پیش از این در مقالاتی به بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021 و بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 پرداخته بودیم.

VeChain

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021
آینده دارترین ارز دیجیتال ارزان قیمت

ویچین را قطعا می‌توانیم جزوه بهترین رمزارزهای ارزان قیمت 2021 به حساب آوریم. این رمزارز اکنون بدون هیچ پشتیبانی 00.065 دلار قیمت دارد. حتی در سطح قیمت فعلی، افزایش فروش، سرمایه‌گذاران سرسخت ویچین را در معرض ضررهای زیادی قرار می‌دهد. در نتیجه، به منظور بهبود ثبات سبد سهام کوتاه مدت و تامین آینده‌ای پرسود، ترجیه داده می‌شود، دارایی دیجیتال آخرین دارنده‌های ضعیف را منحل کند و وضوح ساختار قیمت را به ارمغان بیاورد.

وی چین که واحد پول بلاکچین VeChain Thor است، برای انقال ارزش در سراسر شبکه استفاده می‌شود. VeChain Thor به طور خاص برای مدیریت زنجیره تامین و فرآیندهای تجاری با استفاده از فناوری دفتر کل توزیع شده طراحی گردیده است. در هر صورت می‌توان گفت که پتانسیل رشد قیمت این رمزارز بسیار در سال 2021 عالی بوده و می‌توانیم آن را جزوه بهترین رمزارزهای ارزان قیمت 2021 به‌حساب آوریم. پیش از این به طور جداگانه پیش بینی قیمت وی چین 2021 و 2022 را بررسی کرده بودیم.

اکنون پس از صحبت درباره یکی از آینده دارترین ارز دیجیتال ارزان قیمت یعنی وچین می‌خواهیم در ادامه بحث بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه‌گذاری در سال 2021 به صحبت درباره یکی دیگر از ارزان ترین ارزهای دیجیتال 2021 یعنی کاردانو به صحبت بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت وینک 2021

پیش بینی قیمت دنت 2021

Cardano (ADA)

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021

به‌دلیل شبکه انعطاف‌پذیر و معاملات سریع، انتظار می‌رود که کاردانو همچنان یکی از محبوب‌ترین ارزهای رمزنگاری شده باقی بماند. چارلژ هاسکینسون بنیانگذار اتریوم، کاردانو را توسعه داده است. مقیاس‌پذیری، قابلیت همکاری و پایداری از جمله نقاط و ویژگی‌های اصلی این ارز دیجیتال است. همچنین به‌روزرسانی‌ اخیر سرانجام ایجاد قراردادهای هوشمند در شبکه کاردانو را نیز به ارمغان آورد. بنابراین می‌توانیم ادعا کنیم که کاردانو یکی بهترین رمزارزهای ارزان قیمت 2021 می‌باشد.

قیمت 1.29 دلار این رمزارز که حاصل یکی افزایش قیمت مشهود بوده عمدتا به‌دلیل به‌روزرسانی اخیر و اضافه شدن قراردادهای هوشمند اتفاق افتاد. اکنون توسعه‌دهندگان می‌توانند کار بر روی dApps، چندین ارز رمزنگاری شده جدید و DeFi را آغاز کنند. این کوین همچنین هزینه معاملات کمی دارد و یک تیم توسعه قوی برای تمرکززدایی کامل پروژه کار می‌کنند. بنابراین بدون هیچ شکی این رمزارز یک انتخاب مناسب برای سرمایه‌گذاری است و حتی می‌توان ادعا کنیم که کاردانو یکی از آینده دارترین ارز دیجیتال ارزان قیمت می‌باشد. پیش تر به پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021 پرداخته بودیم.

اکنون پس از صحبت درباره یکی از ارزان ترین ارزهای دیجیتال 2021 یعنی کاردانو می‌خواهیم در ادامه بحث بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021 به صحبت درباره ارز دیجیتال داج کوین بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت توکن هولو 2021

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2021

Dogecoin

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021

پس از گذشته‌ای مبهم، داج کوین به لطف نام ایلان ماسک سرمایه‌دار معروف این کوین مورد توجه قرار گرفت. هیچکس انتظار نداشت که این میم کوین یا به بیان برخی دیگر شت کوین که در سال 2013 ایجاد شد، قانونی شود، چه برسد به اینکه در لیست ارزهای رمزنگاری شده قرار گیرد. این سکه همانطور که گفتیم در اوایل سال جاری به دلیل پشتیبانی ایلان ماسک به شهرت رسید. اکنون این رمزارز یکی از ارزان ترین ارزهای دیجیتال 2021 می‌باشد. همچنین بسیاری از تحلیلگران آن را به عنوان یک گزینه مناسب برای سرمایه‌گذاری درنظر می‌گیرند.

این رمزارز که اکنون 0.2060 دلار قیمت دارد در چهار ماه گذشته روند صعودی داشته است و تا سال 2021 بیش از 8000 درصد بازگشت داشته است. این ارز رمزپایه اکنون سرمایه بازار خود را به بالاترین حد خود در 80 میلیارد دلار رسانده است. پیش تر در تکراتو به پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021 پرداخته بودیم. همچنین شیوه استخراج دوج کوین را آموزش داده بودیم. همچنین اگر آینده دوج کوین برای سرمایه گذاری نظر شما را جلب کرده است، دوج کوین رایگان نیز می تواند جلب توجه کند.

اکنون پس از صحبت درباره یکی از آینده دارترین ارز دیجیتال ارزان قیمت یعنی داج کوین می‌خواهیم در ادامه بحث بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاران در سال 2021 درباره یونی سوآپ صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کیشو اینو 2021

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

Uniswap

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021

یونی سواپ یک DApp مبتنی بر اتریوم است که کاربران را قادر می‌سازد تا توکن‌های اتریوم را از طریق منابع نقدینگی مبادله کنند. یونی سواپ دو سرویس اصلی دارد: ارائه و استفاده از نقدینگی. یونی سوآپ در چارچوب DeFi منتشر شد و سکه یونی نیز در سال 2020 در پی آن صادر گردید. هایدن آدامز، مهندس مکانیک سابق زیمنس، یونی سوآپ را در 2 نوامبر 2018 تاسیس کرد.

این پروتکل از طریق استفاده از قراردادهای هوشمند امکان انجام تراکنش‌های خودکار بین توکن‌های ارز رمزنگاری شده را فراهم می‌کند. این سکه علیرغم تازه وارد بودن خود در بازار به نقاط عطف بزرگی رسیده است و اکنون یکی از سکه‌های DeFi است که وارد مسابقه برترین‌ها شده است.

از آنجاکه یونی سوآپ به تازگی به ‌عنوان اولین صرافی غیر متمرکز برای فعال‌سازی تجارت حاشیه و اهرم خود را معرفی کرده است، تحلیل‌گران بازار معتقدند قیمت 19.15 دلار آن بسیار کمتر از رشد احتمالی آن است. بنابراین می‌توان گفت این رمزارز یکی از بهترین رمزارزهای ارزان قیمت 2021 می‌باشد. پیش تر به پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021 پرداخته بودیم.

اکنون پس از صحبت درباره رمزارز یونی سواپ قصد آن را داریم در ادامه بحث بهترین ارز دیجتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021 می‌خواهیم درباره اتریوم به صحبت بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

Ethereum

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021

اتریوم که دومین رمزارز بزرگ در جهان است در سال 2015 با سرمایه 316 میلیارد دلار کار خود را آغاز کرد. بلاکچین اتریوم مبتنی بر قراردادهای هوشمند است که امکان استفاده از برنامه‌های غیرمتمرکز مانند خدمات مالی غیرمتمرکز (DeFi) را فراهم می‌کند.

اتر ممکن است خیلی ارزان نباشد اما ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. اتریوم یک بلاکچین غیر متمرکز و منبع باز است که به کاربران امکان می‌دهد، قراردادهای هوشمند ایجاد کنند. پس از بیت کوین از نظر ارزش بیت کوین دومین رمزارز در بازار دیجیتال است. در تکراتو پیش از این پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2021 را بررسی کرده بودیم.

اعتبار اتریوم این است که زمینه را برای آنچه که امروزه به‌عنوان مالی غیرمتمرکز (DeFi) نامیده می‌شود، ایجاد کرده است. به‌دلیل موفقیت اولیه اتریوم بلاکچین درحال حاضر توسط بخش قابل توجهی از صنعت DeFi استفاده می‌شود.

اکنون پس از صجبت درباره رمزارز اتریوم میخواهیم در ادامه بحث بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021 درباره چین لینک صحبت نماییم.

بیشتر بخوانید:

آینده دار ترین شت کوین ها

بهترین ارز دیجیتال ایرانی

Chainlink

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021

شبکه غیرمتمرکز اوراکل چین لینک ورودی و خروجی‌های ضد دستکاری ضد دستکاری را برای قراردادهای هوشمند پیچیده در هر بلاکچین ارائه می‌دهد. سرمایه بازار لینک اخیرا از 20 میلیارد دلار فراتر رفته است. در نتیجه این رمزارز با قیمت 19.11 جایگاه خود را به عنوان یازدهمین ارز رمزنگاری شده ارزشمند در فهرست کوین بیس قرار گرفت.

چین لینک داده‌های شخص ثالث را در قراردادهای هوشمند ادغام می‌کند. قراردادهای هوشمند در اتریوم اکنون به دیگر نرخ دارایی‌ها، رویدادهای جهانی و تماس‌های API پاسخ می‌دهند. قراردادهای هوشمند با چینلینک حتی هوشمندتر شده است. به هر روی اکنون به گفته بسیاری چین لینک جزوه بهترین رمزارزهای ارزان قیمت 2021 می‌باشد، موضوعی که از پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021  نیز قابل درک است.

اکنون پس از صحبت درباره رمزارز چین لینک می‌خواهیم در ادامه بحث بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذارای در سال 2021 می‌خواهیم ارز دیجیتال مونرو صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین کیف پول سخت افزاری 2021

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

Monero

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021
ارزان ترین ارزهای دیجیتال 2021

مونرو یک ارز دیجیتال منبع باز متمرکز بر حریم خصوصی است که در سال 2014 معرفی شد. مونرو به دلیل ویژگی‌های حریم خصوصی در سال 2016 شاهد رشد سریعتر سرمایه و حجم معاملات نسبت به سایر ارزهای رمزنگاری شده بود.

به‌همین می‌توان امید داشت که رشد در سال 2021 ادامه پیدا کند. بنابراین آن را می‌توان یک سرمایه‌گذاری مناسب در سال 2021 به‌حساب آورد. در اینجا نگاهی به پیش بینی قیمت مونرو 2021 و سال های بعد به ارتباط نخواهد بود.

اکنون پس از صحبت درباره رمزارز مونرو قصد آن را داریم که در ادامه بحث بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021 می‌خواهیم درباره رمزارز پالی گان به صحبت بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

نحوه استخراج چین لینک (Chainlink)

Polygon

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021

پلی بستری بلاکچین سازگار با اتریوم است. توکن ماتیک این بستر که برای هزینه‌های مدیریت، سهام و سوخت استفاده می‌شود، همچنان مرکزی است. این بستر از یک راه‌حل جانبی پیشرو برای غلبه بر برخی از کاستی‌های اصلی اتریوم مانند توان عملیاتی، تجربه بد کاربر (سرعت زیاد و تاخیر در معاملات) و عدم کنترل جامعه استفاده می‌کند.

لایه اتریوم، لایه امنیتی، لایه شبکه‌های چند ضلعی (پالی‌گان) و لایه اجرایی چهار مرحله‌ای معامری پالی‌گان را تشکیل می‌دهند. پروژه پالی‌گان یکی از تلاش‌های موثر در زمینه قابلیت همکاری و مقیاس‌پذیری بلاک‌چین است. به‌همین جهت آینده این ارز دیجیتال ارزان قیمت که اکنون 1.01 دلار قیمت دارد، امیدوارکننده می‌باشد و سرمایه‌گذاری در آن احتمالا باعث ضرر شما نخواهد گشت.

اکنون پس از صحبت درباره رمزارز پالی‌گان در ادامه بحث بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021 قصد داریم درباره ارز دیجیتال EOS صحبت نماییم.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

EOS

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021
ارزان ترین ارزهای دیجیتال 2021

این بستر رمزارز ادعا می‌کند که می‌تواند میلیون‌ها تراکنش را در ثانیه عملی کرده درحالی که هزینه تراکنش را نیز حذف نماید. EOS دسترسی و احراز هویت ایمن، مجوزها، میزانی داده، کنترل استفاده و اتصال dApp به اینترنت را فراهم می‌کند.

اگرچه این بستر وعده‌های قابل توجهی داده است اما همچنان رقیب اصلی آن اتریوم محبوبیت بیشتری دارد. با اینحال این نکته لازم به ذکر است با توجه به روند رو به رشد قیمت آن می‌توان انتظار داشت از این رمزارز در آینده بیشتر بشنویم. بررسی پیش بینی قیمت ایاس 2021 نیز خالی از فایده نخواهد بود.

اکنون پس از صحبت درباره رمزارز EOS قصد آن را داریم در ادامه بحث بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021 درباره ارز دیجیتال دیجیتال آیوتا صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید:

توکن دفینیتی ICP چیست

توکن Bafe IO چیست

IOTA

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021

آیوتا یک ارز رمزنگاری شده اوپن سورس است که برای اینترنت اشیا (IoT) ساخته شده است. این بستر تراکنش‌ها را با استفاده از یک نمودار غیر چرخه‌ای در دفتر کل خود ذخیره می‌کند که می‌تواند مقیاس پذیرتر از دفتار توزیع شده مبتنی بر بلاکچین باشد. این بازار به گونه‌ای ایجاد شده است که به مشاغل اجازه می‌دهد تا داده‌ها را به منظور ارتقای اشتراک‌گذاری داده‌ها بفروشند. علاوه بر این بازار بدون بلوک است به این معنی که همه تراکنش‌های شبکه رایگان می‌باشد. این دلایلی است که باعث شده آیوتا یکی از بهترین ارزهای رمزنگاری شده ارزان به حساب آید.

اکنون پس از صحبت درباره رمزارز آیوتا می‌خواهیم در ادامه بحث بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021 درباره ارز مشهور بیت تورنت صحبت نماییم.

بیشتر بخوانید:

رمزارز چیا چیست

توکن توموچین

BitTorrent

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021

ارز بیت تورنت یک ارز دیجیتال است که به عنوان فرمت پروتکل بیت تورنت ایجاد شده است. این پلتفرم ارز رمزنگاری بیت تورنت به منظور گسترش قابلیت‌های پروتکل در حال توسعه می‌باشد.

به‌عنوان مثال تیم آن در تلاش است تا زیر ساخت را برای توسعه‌دهندگان dapp شخص ثالث، تبادل ارزش و ذخیره امن و سریع اطلاعات غیرمتمرکز ایده‌آل کند. به‌همین‌جهت آینده آن امیدوارکننده می‌باشد و می‌تواند گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری درنظرگرفته شود. پیش تر پیش بینی قیمت بیت تورنت 2021 را بررسی کرده بودیم.

اکنون پس از صحبت درباره رمزارز بیت تورنت قصد داریم در ادامه بحث بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021 درباره رمزارز اتریوم کلاسیک صحبت نماییم.

بیشتر بخوانید:

توکن هارمونی

توکن بیکری

Ethereum Classic

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021

اتریوم کلاسیک یک پلتفرم محاسباتی توزیع شده مبتنی بر بلاکچین با ویژگی‌های قرارداد هوشمند است که اوپن سورس نیز می‌باشد. اتریوم کلاسیک در سال 2016 به دلیل هک سیستم اتریوم ایجاد شد.

بلاکچین اصلی اتریوم به دو قیمت تقسیم شده که اتریوم کلاسیک قدیمی‌ترین و خود اتریوم جدیدترین آن است. این رمزارز که چند وقتی است روند رو به رشد قیمتی را شاهد بوده است می‌تواند در آینده گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشد. پیش از این پیش بینی قیمت اتریوم کلاسیک 2021 را بررسی کرده بودیم.

اکنون پس از صحبت درباره رمزارز اتریوم کلاسیک می‌خواهیم در ادامه بحث بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021 درباره Basic Attention Token به صحبت بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کیشو اینو

ارز دیجیتال آوالانچ

Basic Attention Token

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021

توجه اصلی این بستر به ناکارآمدی‌های بومی صنعت آگهی‌های دیجیتال و نقض حریم خصوصی است. قیمت این رمزارز در بازار آشفته و سینوسی رمزارزها در سال 2018 و 2019 ثابت بود که نشان‌دهنده پتانسیل آن در آینده است.

توکن BAT توکنی کاربردی است که در مرورگر بریو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مرورگر از سال 2019 محبوبیتی چشمگیر یافته است و در نتیجه توکن BAT نیز مشهور شده است.

اکنون پس از صحبت درباره رمزارز BAT می‌خواهیم در ادامه بحث بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021 درباره ارز رمزنگاری شده بایننس کوین صحبت نماییم.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کیک

ارز دیجیتال سوییس بورگ

Binance Coin

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021

بایننس کوین یک ارز رمزنگاری شده است که از آن در مبادله ارزهای رمزنگاری شده بایننس برای معامله و پرداخت هزینه استفاده می‌شود. در ژانویه 2018، صرافی بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان شد.

این صرافی در هر ثانیه 1.4 میلیون تراکنش را ثبت می‌کرد. ارز بایننس در ابتدا براساس بلاکچین اتریوم ساخته شده بود اما بعدا به بلاکچین به‌خصوص خود زنجیره پیوست. این ارز که پشتیبان آن بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان است قطعا می‌تواند گزینه خود برای سرمایه‌گذاری باشد اگرچه قیمت 313.52 دلاری آن کمی گران به‌نظر می‌رسد. اما مطئمن باشید ارزشش را دارد. پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021 را پیش از این بررسی کرده بودیم.

اکنون پس از صحبت درباره ارز رمزنگاری شده بایننس کوین در ادامه بحث بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021 می‌خواهیم درباره رمزارز استلار صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال اتریوم مکس

ارز دیجیتال بیکسبی کوین

Stellar

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021

ارز رمزنگاری شده بومی استلار درواقع سیستم پرداخت بلاکچین اوپن سورس لومان است. هدف استلار استفاده از فناوری بلاکچین برای اتصال موسسات مالی و انجام معاملات کم هزینه در مناطق درحال توسعه است. استلار در جولای 2014 توسط جد مک کالب کارآفرین قدیمی ارزهای رمزنگاری شده توسعه داده شد.

استلار معاملات را با استفاده از روش FBA تایید می‌کند و مبتنی بر یک شبکه ماینینگ معمولی نیست. این رمزارز که رشد قیمت مناسبی داشته یکی از بهترین رمزارزهای ارزان سال جاری می‌باشد که شما قطعا می‌توانید آن را در سبد سرمایه‌گذاری خود قرار دهیم. پیش تر پیش بینی قیمت استلار 2021 را بررسی کرده بودیم.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال الگوراند

ارز دیجیتال گیت چین

جمع‌بندی

ارزهای رمزنگاری شده برتر می‌تواند سرمایه‌گذاران در تنوع بخشیدن به سبد سهام خود جلب نماید. درحال حاضر بسیاری از شرکت‌های در حال رشد و توسعه، ارزهای دیجیتال را به عنوان ابزارهای قانونی پرداخت، پذیرفته‌اند.

به‌همین جهت الان بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای رمزنگاری شده براساس بودجه شما است. اگرچه بیت کوین همچنان محبوب‌ترین ارز رمزنگاری شده است، اما در بازار ارزهای کمتر شناخته شده‌ای وجود دارد که سرمایه‌گذاران با درنظر گرفتن آنها می‌تواند سود خوبی را بدست آوردند. اغلب این رمزارزها قیمت بسیار کمی دارند که آن را با بودجه شما سازگار می‌سازد.

به‌همین دلیل برای رفع ابهام شما در انتخاب میان این رمزارزهای متنوغ کم قیمت در طول مقاله تلاش شد 15 تا از بهترین و ارزان‌ترین رمرارزها که می‌تواند سرمایه‌گذاری مناسبی برای شما باشد، معرفی سازیم. اگرچه این راهنما تلاش نکات مختلف هر کدام از این ارزها را بیان دارد اما اگر سرمایه‌گذار وسواسی هستید بهتر است پیش از خرج کردن و خرید و فروش ارزهای معرفی شده با کارشناسی مجرب مشورت نمایید.

به‌هر روی تلاش ما آن بود که این راهنما بتواند در به شما در جهت سرمایه‌گذاری کم‌ریسک و با بودجه کم یاری رساند. امیدواریم که در این راه موفق بوده باشیم. اگر نکته یا مسئله‌ای وجود دارد که در طول مقاله به آن نپرداختیم و به نظر شما ارزش بحث کردن داشت، خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: goodreturns

نظر شما درباره بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2021  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر