;
coinex

تصاویر جدیدی از بازی Stars Of Blood منتشر شد

بازی خون ستارگان در سال 2012 از سوی ولو کنسل شده بود اما به تازگی تصاویر جدیدی از بازی Stars Of Blood منتشر شده که نشان می دهد سطح بازی بالا بوده است.

از جمله بازی‌های که استودیو ولو قرار بود عرضه کند اما بعدا عرضه آن را کنسل کرد، بازی Stars Of Blood است. حالا تصاویر جدیدی از این بازی منتشر شده و کاربران را با فضای آن آشنا می‌کند.

چندی پیش یکی از مدیران ارشد ولو اعلام کرد که این بازی کنسل شده است و این ماجرا به سال 2012 بر می‌گردد. در آن زمان چون جزئیاتی از این بازی در دست نبود، کاربران هم واکنشی به کنسلی این پروژه نشان ندادند.

تصاویر جدیدی از بازی Stars Of Blood

پس از منتفی شدن ساخت بازی Stars Of Blood در سال 2012 حالا یک حساب توئیتری تصاویر تازه‌ای از این بازی منتشر نموده است در این تصاویر با طراحی شگفت انگیز و کاراکترهای یونیکی مواجه می‌شویم که به نظر می‌رسد کاملا اورجینال باشند.

تصاویر جدیدی از بازی Stars Of Blood

تیم طراحی این بازی تمام تلاش خود را کرده بود که بازی با کیفیت بالا و پر جزئیات سازذ. اکنون می‌توانید تصاویر نامبرده را ببینید. تصاویر این بازی به قدری متنوع است که به نظر می‌رسد قصد سازندگان بازی آشنا کردن مخاطب با فرهنگ‌های مختلفی بوده است.

کمپانی ولو طی سال‌های اخیر بازی‌های متعددی را منتفی اعلام کرده و دست از ساخت آنها کشیده است. یکی از مهم‌ترین بازی‌های این استودیو Half-Life 3 بود که در 2014 کنسل اعلام شد. از دیگر بازی‌هایی که ولو کنسل کرده می‌توان به Left 4 Dead 3، RPG، A.R.T.A و SimTrek اشاره کرد.

تصاویر جدیدی از بازی Stars Of Blood

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تصاویر جدیدی از بازی Stars Of Blood چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر