;
coinex

آپدیت دوم بازی فار کرای 6 (Far Cry 6) منتشر شد

به تازگی استودیوی سازنده بازی فار کرای، آپدیت دوم بازی فار کرای 6 را عرضه نموده است و در آن گیم پلی تغییرات محسوسی داشته و باگ های بازی رفع شده است.

آپدیت جدید بازی فار کرای 6 منتشر شده و در این بروزرسانی با رفع باگ‌ها، عملکرد فنی بازی ارتقا یافته است. همچنین نرخ رسپاون دشمنان بهبود خوبی یافته است. در کنار اینها می‌توانید تیتراژ ابتدایی بازی را در صورت تمایل رد کنید و دیگر منتظر بازی نمانید.

این آپدیت، دومین بروزرسانی است که استودیو سازنده بازی انجام داده است. حجم فایل این بازی برای ایکس باکس در سری‌های مختلف بین 13 تا 20 گیگابایت است و البته کنسول‌های نسل هشتم باید حجم 50 تا 60 گیگابایتی را در نظر داشته باشند.

آپدیت دوم بازی فار کرای 6

بروزرسانی بازی جذاب فار کرای 6 به تازگی در دسترس کاربران کنسول‌های نسل هشتم و نهمی قرار گرفته است. البته لازم به ذکر است که این آپدیت هنوز برای پی سی منتشر نشده و در صورت عرضه گیمرهای پی سی باید انتظار حجم 54 گیگابایتی را داشته باشند.

آپدیت دوم بازی فار کرای 6

در این آپدیت با رفع مشکلات جدیدی رو به رو هستیم. مثلا نرخ رسپاون دشمنان افزایش یافته و حالا چالش‌های هفته‌های پیش دیگر وجود ندارد. همچنین این عملکرد مخصوص با نام Los Tres Santos به بازی اضافه شده که بازی را جذاب‌تر می‌کند.

همان‌طور که گفتیم، حجم فایل بروزرسانی این بازی برای PS4 حدود 49 تا 60 گیگابایت، برای PS5 حدود 90 گیگابایت، برای سری ایکس باکس 13 تا 19 گیگابایت و برای پی سی نیز 54 گیگابایت خواهد بود.

از جمله تغییراتی که در گیم پلی بازی دیده می‌شود افزوده شدن چالش‌های هفتگی و و افزایش نرخ رسپاون دشمنان است. همچنین عملکرد کلی فنی بازی بهبود یافته است. دیگر برای شروع بازی نیازی نیست کل پیش درآمد بازی را ببینید و قارد خواهید بود تا آن را رد کنید.

حالا شاهد حضور بک گراندی هستیم که حواس گیمرها را کمتر پرت می‌کند و باعث می‌شود تمرکز کاربر افزایش یابد. همچنین باگ‌های این بازی نیز رفع شده و دیگر شاهد مشکلات ناشی از آن نیستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آپدیت دوم بازی فار کرای 6 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر