;
coinex

ماجرای خرید خودرو بدون قرعه کشی با فرزندآوری چیست؟

ماجرای خرید خودرو بدون قرعه کشی با فرزندآوری چیست؟ در این مطلب به پاسخ این سوال می پردازیم و از زوایای مختلف آن را بررسی می کنیم.

به تازگی اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد دبیر کمیته خانواده و کمیسیون فرهنگی مجلس گفته است تنها با آوردن فرزند دوم و به قیمت کارخانه خودرو ایرانی بخرید. در ادامه به جزئیات بیشتر این خبر می‌پردازیم.

مهدی عسگری، دبیر کمیته خانواده و کمیسیون فرهنگی گفته است که در راستای طرح جوانی جمعیت و فرزندآوری و برای تشویق مادران به فرزندآوری قرار است که خودروی ایرانی با قیمت کارخانه و بدون قرعه کشی عرضه شود.

ماجرای خرید خودرو بدون قرعه کشی با فرزندآوری

به تازگی و با توجه به جمعیت کشور عزیزمان که روز به روز به سوی پیری جمعیت در حرکت است و نیز جهت جلوگیری از این بحران، اقداماتی در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است. از جمله این اقدامات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

ماجرای خرید خودرو بدون قرعه کشی با فرزندآوری

قرار است که در صورت فرزندآوری، نیمی از مالکیت زمین به مادران اختصاص داده شود. همچنین طرح خرید خودروی ایرانی و با قیمت مصوب کارخانه از دیگر سوبسیدهایی است که برای بانوان در نظر گرفته شده است. پوشش بیمه‌ای سلامت زنان و نیم بها شدن برخی بلیط ها و هزینه‌ها از دیگر اقدامات ریز و درشت است که به آن توجه شده است.

در همین راستا یکی از مهمترین مشوق‌های مادران دارای یک فرزند برای داشتن فرزند دوم، خرید خودروی بدون قرعه کشی و با قیمت کارخانه است. همان‌طور که می‌دانیم مدت‌ها است که شرکت‌هایی مانند ایران خودرو و سایپا برای فروش خودروهای خود طرح فروش فوق العاده یا فروش فوری از طریق قرعه کشی برگزار می‌کنند.

این قرعه کشی‌ها و برنده شدن در آنها بسیار سخت و بر حسب شانس خواهد بود. اکنون برای مادران دارای یک فرزند این فرصت مطرح شده تا با فرزندآوری از چنین سوبسیدی استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ماجرای خرید خودرو بدون قرعه کشی با فرزندآوری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر