;
coinex

اسمارت واچ شیائومی Mi Rabbit Children’s Learning Watch 5 Pro معرفی شد

کمپانی شیائومی به تازگی از ساعت هوشمندی برای کودکان رونمایی کردند. اسمارت واچ شیائومی Mi Rabbit Children’s Learning Watch 5 Pro جدیدترین محصول این برند است.

اسمارت واچ‌ها نوعی از گجت‌های پوشیدنی هستند که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این ساعت‌های هوشمند زیبا دارای انواع و اقسام مختلفی‌اند که نوعی از آنها، برای کودکان ساخته می‌شود.

به تازگی شیائومی اسمارت واچی جدید برای کودکان ساخته است که Mi Rabbit Children’s Learning Watch 5 Pro نام دارد. این نام طولانی متعلق به جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی است. پیش از معرفی این محصول، کمپانی شیائومی از ساعت می کیدز واچ 4 رونمایی کرده بود و حالا با اسمارت واچ جدید به میدان آمده است.

اسمارت واچ شیائومی Mi Rabbit Children’s Learning Watch 5 Pro

بر اساس گزارشات تازه منتشر شده، شیائومی اخیرا از محصول جدیدی تحت عنوان ساعت هوشمند برای کودکان رونمایی نموده و ما نیز قصد داریم به مشخصات فنی و قیمت این دستگاه بپردازیم.

اسمارت واچ شیائومی Mi Rabbit Children’s Learning Watch 5 Pro

ساعت هوشمند شیائومی کاملا متناسب با نیازهای کودکان طراحی شده است و مشخصات جذابی دارد که نسبت به نسل گذشته آن دارای پیشرفت شده است. حالا در محصول جدید شیائومی شاهد حضور دوربینی دوگانه به همراه تراشه ان اف سی هستیم که مکان یابی سه بعدی را باید به آن افزود.

اسمارت واچ شیائومی Mi Rabbit Children’s Learning Watch 5 Pro صفحه نمایشی 1.78 اینچی و وضوحی 448 در 368 دارد. این نمایشگر را گوریلا گلس به همراه پوشش الماسی محافظت می‌نماید. بنابراین در برابر خط و خش مقاومت بالایی دارد. صفحه نمایش این ساعت مربع است و دوربین سلفی نیز دارد.

این محصول مجهز به یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. از جمله قابلیت‌های جذاب این اسمارت واچ، حالت نظارت بر فعالیت کودکان است. از دیگر مشخصات فنی این اسمارت واچ می‌توان به سنسور تشخیص ضربان قلب و حالت‌های ورزشی اشاره کرد.

دوربین اصلی این ساعت 5 مگاپیکسلی است و دوربین 13 مگاپیکسلی که در ناچ قطره‌ای تعبیه شده برای مکالمات تصویری است. این ساعت جی پی اس و چند حالت موقعیت یابی هم دارد. قیمت آن نیز 203 دلار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اسمارت واچ شیائومی Mi Rabbit Children’s Learning Watch 5 Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر