;
coinex

آپدیت بزرگ بازی eFootball مجددا با تاخیر مواجه شد!

یکبار دیگر و برای بار دوم آپدیت بزرگ بازی eFootball مجددا با تاخیر مواجه شد! کونامی مجددا اعلام کرد به علت پاره ای از مشکلات این بازی به تعویق افتاده است.

کونامی سرانجام پس از رسوایی‌های به بار آمده و انتقادات فراوان، تصمیم گرفت که آپدیت بزرگ این بازی را برای مدتی نامعلوم به تعویق اندازد. پیش‌تر در تکراتو خواندیم که کونامی قرار است آپدیت بزرگی از بازی را منتشر نماید و حتی یکبار دیگر نیز این بروزرسانی تاخیر خورده بود.

کونامی ساعاتی پیش مجددا اعلام نمود که بروزرسانی بزرگ بازی eFootball به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد و حتی وجه خریداران بسته الحاقی را برگرداند. در ادامه با ما باشید تا به این مطلب بیشتر بپردازیم و تاریخ احتمالی عرضه آپدیت را بررسی کنیم.

آپدیت بزرگ بازی eFootball مجددا با تاخیر مواجه شد!

کمپانی کونامی مدتی پیش بازی جدید خود eFootball را عرضه کرد اما طولی نکشید که مضحکه دست شبکه‌های اجتماعی و گیمرها قرار گرفت. در پی این رسوایی به بار آمده، کونامی اعلام نمود که به زودی بروزرسانی جدیدی منتشر خواهد نمود که در آن باگ‌های بازی و گرافیک مفتضحش را رفع خواهد کرد.

آپدیت بزرگ بازی eFootball مجددا با تاخیر مواجه شد!

حالا پس از مدت‌ها انتظار برای عرضه این آپدیت، کونامی مجددا اعلام نمود که عرضه آن به زمان دیگری موکول شده است. در ادامه بیانیه این شرکت را برای چنین تاخیری می‌خوانیم:

به‌روزرسان نسخه‌ی 1.0.0 بازی eFootball 2022 که قرار بود در تاریخ 11 نوامبر 2021 (هفته‌ی آینده) منتشر شود، تا بهار سال 2022 به تعویق افتاده است.

همچنین، قصد داریم تا روند بازپرداخت وجه‌های خریدارن بسته‌ی الحاقی eFootball 2022 Premium Player Pack را آغاز کنیم. این بسته فقط پس از نصب به‌روزرسان نسخه‌ی 1.0.0 قابل استفاده خواهد بود.

ما سخت تلاش کرده‌ایم تا یک به‌روزرسانی کوچک را توسعه دهیم که محتوای جدیدی از طریق آن به بازی اضافه شود و بتوان حداقل با یک تیم خاص بازی را تجربه نمود. این به‌رورزسان همزمان با انتشار نسخه‌ی موبایلی بازی در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

متأسفانه، ما به این نتیجه رسیده‌ایم که برای توسعه‌ی محصولی با کیفیت که انتظارات کاربرانمان را برآورده می‌کند، به زمان بیشتری نیاز داریم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آپدیت بزرگ بازی eFootball مجددا با تاخیر مواجه شد! چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر