;
coinex

تریلر جدیدی از نقشه های ونگارد و وارزون منتشر شد

پس از عرضه بازی کالاف دیوتی حالا برای پاسخ به سوالات کاربران در خصوص بازی و نقشه های آن تریلر جدیدی از نقشه های ونگارد و وارزون منتشر شده است.

پس از مدت‌ها انتظار، امروز بازی کالاف دیوتی ونگارد منتشر شد و دو استودیوی سازنده این بازی یعنی اکتیویژن و سافتور از تریلر سینمایی آن رونمایی نمودند. این تریلر به عنوان نقطه اتصال دو مپ کالدرا و وردانسک است.

امروز همزمان با انتشار بازی کالاف دیوتی ونگارد، سازندگان بازی تصمیم گرفتند که تریلری برای پاسخ به برخی ابهامات منتشر نمایند. حالا این تریلر به این سوال مهم که چطور در نقشه کالدرا به زمان گذشته برگردیم پاسخ می‌دهد. در ادامه با بررسی بیشتر این تریلر همراه ما باشید.

تریلر جدیدی از نقشه های ونگارد و وارزون

تریلر تازه منتشر شده استودیو اکتیویژن نشان می‌دهد که آدلر و دیگر اپراتورهای جنگ سرد در حال فرار به سوی پناهنگاه وردانسک هستند. پس از اینکه متوجه می‌شوند این پناهگاه برای نازی‌ها است کاپیتان بوچر طریقه ساخت ونگارد را توضیح می‌دهد.

تریلر جدیدی از نقشه های ونگارد و وارزون

حالا بوچر توضیح خواهد داد که آنها نازی ها را تا کادرا تعقیب کرده و به اینجا رسیده‌اند. کالاف دیوتی ونگارد آمده است تا بار دیگر بازیکنان را جنگ جهانی دوم برگرداند. حالا شما عضوی از تیم متفقین هستید و در یک گروه چهار نفره قرار دارید.

مپ جدید کالدرا از 11 آذر ماه آغاز به کار خواهد کرد و همه اپراتورهای کالینگ کارت به وارزون انتقال داده می‌شوند. کالدرا مطابق با تریلر منتشر شده، بسیار با وردانسک متفاوت است و در آن باید انتظار درگیری‌های بیشتر و شدیدتری را داشته باشیم.

این بازی از 14 آبان ماه در دسترس بازیکنان قرار گرفته است و همان‌طور که گفتیم مپ کادرا از 11 آذرماه در دسترس خواهد بود. هم اکنون می‌توانید این بازی را روی کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی بازی کنید.

برای تماشای تریلر جدید نقشه های ونگارد و وارزون در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر جدیدی از نقشه های ونگارد و وارزون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگکالاف دیذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر