;
coinex

توکن هواداری مهدی طارمی ؛ حواشی توئیت های CZ

به تازگی زمزمه هایی حاکی از عرضه توکن هواداری مهدی طارمی به گوش می رسد و قرار است صرافی بایننس توکن این بازیکن پورتو را عرضه نماید.

مهدی طارمی از بازیکنان فوتبال معروف ایرانی است که مدتی است به عنوان لژیونر در تیم خارجی پورتو توپ می‌زند. این چهره برجسته فوتبال امروز طی‌سال های اخیر شایستگی خود را چه در ایران و چه در سطح جهانی نشان داده است و هم اکنون مطلع شده‌ایم که قرار است توکن هواداری این بازیکن عرضه شود.

سی زد، مدیرعامل معروف صرافی بایننس به تازگی در توئیتر خود، عکسی از مهدی طارمی منتشر نموده است که در آن، این بازیکن مشغول تبلیغ این صرافی است. در ادامه با تکراتو همراه ما باشید تا به دیگر جزئیات این خبر بپردازیم و در ادامه نیز نظرات کاربران را در این خصوص می‌آوریم.

توکن هواداری مهدی طارمی

طبق آخرین اخبار منتشر شده، قرار است که تیم خارجی پورتو با صرافی معروف بایننس و طی یک همکاری دوجانبه اقدام به عرضه توکن هواداری بازیکن این تیم، مهدی طارمی نماید.

توکن هواداری مهدی طارمی

بایننس در آستانه بیست و سومین لانچ پد بایننس قرار است که توکن هواداری این بازیکن را منتشر نماید. زمزمه این اخبار از زمانی شروع شد، که مهدی طارمی در عکسی که سی زد، منتشر کرده است در حال تبلیغ این صرافی روی لباسش پرداخته است.

در ادامه همان‌طور که گفتیم، بخشی از توئیت‌های کاربران شبکه اجتماعی توئیتر را در زیر می‌آوریم و واکنش‌های هواداران این بازیکن را خواهیم دید. با ما همراه باشید.

«بیشتر به نظر میاد CZ برای طارمی تبلیغ کرده»

«مهدی طارمی هم معروف شد»

«از زمین خاکیای بوشهر»

«تبلیغ بایننس روی پیراهن یک ایرانی است که به دلیل ایرانی بودن نمی تواند از بایننس استفاده نماید!»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص توکن هواداری مهدی طارمی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر