;
coinex

واتساپ روی توسعه قابلیت کامیونیتیز (Communities) کار می کند

واتساپ روی توسعه قابلیت کامیونیتیز (Communities) کار می کند و این قابلیت به ادمین های گروه های واتساپی امکانات بیشتری برای اداره آن می دهد.

واتساپ به تازگی آپدیت‌ها و قابلیت‌های جدیدی را به پلتفرم پیامرسان خود آورده است. یکی از این قابلیت‌ها که ظاهرا در دست توسعه است و به زودی در دسترس عموم قرار می‌گیرد، کامیونیتی است. این قابلیت به ادمین‌ها قدرت بیشتر کنترل گروه‌ها را می‌دهد.

بر اساس گزارشات منتشر شده، واتساپ در حال کار روی قابلیت کامیونیتی است. به نظر می‌رسد این قابلیت به ادمین گروه‌ها قدرت این را می‌دهد که گروه‌ها را بهتر اداره و مدیریت کنند. مشابه این قابلیت را می‌توان در دیسکورد مشاهده نمود. در ادامه با جزئیات بیشتر همراه ما باشید.

واتساپ روی توسعه قابلیت کامیونیتیز (Communities) کار می کند

با کمک قابلیت کامیونیتی ممکن است ادمین‌ها بتوانند کاربران جدیدی را از طریق لینک انجمن دعوت کنند و به سایر اعضا نیز پیام ارسال نمایند. البته هنوز اطلاعات خاصی درباره چگونگی انجام چت‌ها در دست نیست اما یکی از وبسایت‌های معتبر می‌گوید که احتمالا مانند دیگر قسمت‌های این پیامرسان نحوه کدگذاری به صورت اند تو اند end to end بوده است.

واتساپ روی توسعه قابلیت کامیونیتیز (Communities) کار می کند

گفته می‌شود در خصوص طراحی این بخش و برای عدم تداخل آن با دیگر بخش‌های گروه، طراحی ظریفی در آن صورت گرفته است. وبسایت مذکور می‌گوید که آیکون چت‌های کامیونیتی به صورت مربع‌هایی گرد هستند که واتساپ مدتی پیش و به اشتباه آن را فعال و بعد غیرفعال کرد.

واتساپ ظاهرا قصد دارد فاصله رقابتی خود را با سایر اپلیکیشن‌های پیامرسان مانند تلگرام و سیگنال، کاهش دهد و رقبای خود را پس زند. البته هنوز هم این پیامرسان محدودیت‌های دست و پا گیری دارد که باید رفع شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص واتساپ روی توسعه قابلیت کامیونیتیز (Communities) کار می کند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر