;
coinex

تریلر بازی Lies of P منتشر شد

به تازگی بازی جالبی در خصوص پینوکیو ساخته شده که طی آن باید برای پیدا کردن پدر ژپتو از میان دشمنان عبور کرد. اکنون تریلر بازی Lies of P منتشر شده است.

به تازگی بازی بر مبنای داستان پینوکیو و پدر ژپتو با نام دروغ‌هایی از پینوکیو ساخته شده است و حالا تریلر این بازی متشر شده است که نشان می‌دهد گیم پلی بازی به چه شکلی است و ما را با داستان این بازی آشنا می‌کند.

این بازی داستان پینوکیویی است که باید برای پیدا کردن پدر ژپتو راهی را طی کند که در آن مسیر با آدم مکانیکی‌های متخاصم رو به رو خواهد شد. این بازی در ژانر اکشن و ماجراجویی است که در آن باید در نقشی متفاوت به دنبال پدر ژپتو برود و او را پیدا کند اما در این مسیر باید از از سد ربات‌های دشمن گذر کند.

تریلر بازی Lies of P

به تازگی تریلری از بازی دروغ‌های پینوکیو منتشر شده است که نشان می‌دهد با بازی در سبک وحشت گاتیک رو به رو هستیم. وحشتی که در داستان موج می‌زند در واقع به خاطر عناصر استیم پانکی است و نکته جالب اینجاست که مبارزات این بازی بسیار روان است و جلوه‌های بصری خوبی را شاهد هستیم.

تریلر بازی Lies of P

در این بازی پینوکیو از سلاح‌های مختلفی برای از بین بردن دشمنان استفاده می‌کند. همچنین وی یک دست مکانیکی دارد که از آن استفاده‌های گوناگونی می‌کند. از نکته‌های جذاب دیگر بازی شباهت مکانیک‌های ضد حمله این بازی به بازی خدای جنگ است. این بازی برای سال 2023 و انتشار روی کنسول‌های نسل نهمی و نسل هشتمی تهیه شده است.

برای تماشای تریلر بازی دروغ های پینوکیو در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر بازی Lies of P چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر