;
coinex

بازی PUBG New State برای اندروید منتشر شد

بازی PUBG New State امروز 20 آبان منتشر شده است و هم اکنون برای اندروید و ios در دسترس است و از پلی استور و گلکسی استور قابل دانلود خواهد بود.

بازی پابجی موبایل از جمله محبوب‌ترین بازی‌های سبک بتل رویال است که به تازگی برای اندروید و آی او اس منتشر شده است. ساعاتی پیش این بازی برای موبایل در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

طبق گفته‌های قبلی، قرار بود که بازی پابجی موبایل در تاریخ 20 آبان ماه سال جاری برای اندروید و آی او اس منتشر شود. حال این بازی برای دانلود در اختیار طرفداران آن قرار گرفته است. البته متاسفانه نسخه ios این بازی فعلا قابل دانلود نیست و احتمالا طی روزهای آینده مشکب حل می‌شود.

بازی PUBG New State

بازی پاجی موبایل از جمله بهترین بازی های اندرویدی 2021 است که امروز در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. این نسخه هم‌اکنون در پلی استور و گلکسی استور موجود است و می‌توانید به دانلود آن بپردازید. برای این بازی باید حداقل 2 گیگابایت رم داشته باشید و از نسخه اندروید 6 به بعد استفاده نمائید.

بازی PUBG New State

بازی پابجی موبایل از بهترین بازی های اکشن اندرویدی 2021 است و برای دانلود آن باید حجم 1.4 گیگابایتی صرف کنید. همچنین اگر گوشی شما اپل است، باید 1.5 گیگابایت حجم مصرف نمائید. این بازی در سبک بتل رویال است و چندی پیش نسخه‌ای از آن در هند منتشر شد و حالا برای تمام جهان منتشر شده است.

این بازی رایگان است و نسخه جدید آن دارای شهرهای شلوغ‌تر و مدرن‌تر است. اسلحه‌ها و استراتژی‌ها در این بازی بهتر شده و پیشرفت‌های خوبی در این زمینه حاصل شده است. بازی پابجی را تاکنون از واقعی‌ترین و بهترین بازی‌های ساخته شده برای موبایل دانسته‌اند. این بازی می‌تواند از جمله بهترین بازی های سرگرم کننده اندرویدی 2021 باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازی PUBG New State چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر