;
coinex

اولین تریلر سریال شوالیه ماه (Moon Knight) منتشر شد

در جریان رویدادی که استودیوی مارول برگزار کرده است، اولین تریلر سریال شوالیه ماه نیز منتشر شده است و قرار است این سریال در 2022 پخش شود.

استودیوی مارول به تازگی تریلرهای زیادی از سریال‌های در دست توسعه خود منتشر کرده است که یکی از آنها شوالیه ماه است. در این سریال شاهد برخی ویژگی‌ها و مولفه‌های تازه‌ای هستیم که آن را نسبت به عموم سریال‌های مارول متفاوت و متمایز می‌کنند.

بالاخره استودیوی مارول وجود و اکران برخی از سریال‌های در دست ساختش را تائید کرد که یکی از آنها شوالیه ماه خواهد بود. امروز قصد داریم به بررسی این تریلر بپردازیم و ببینیم که تفاوت‌های این سریال با دیگر سریال‌های مارول در چیست؟

اولین تریلر سریال شوالیه ماه

به تازگی تریلری از سریال شوالیه ماه منتشر شده است که نشان می‌دهد مارک اسپکتور اسیر صدایی درون سرش شده است و این صدا او را تا مرز جنون خواهد برد. در ادامه تریلر این سریال می‌بینیم که لباس شوالیه ماه نشان داده می‌شود. ما پیش‌تر در تکراتو در خصوص بهترین سریال های مارول 2021 مطالبی را منتشر کرده‌ایم که می‌توانید بخوانید.

اولین تریلر سریال شوالیه ماه

تریلر این سریال تصاویر زیادی را در بر نمی‌گیرد اما می‌توان از همان چند تیزر منتشر شده فهمید که شوالیه ماه قرار است خشونت‌های بیشتری نسبت به سریال‌های دیگر مارول داشته باشد. از جمله بازیگران این سریال می‌توان به اسکار آیزاک، ایتن هاوک و می کالاماوی اشاره کرد.

اینها بازیگرانی هستند که حضورشان تائید و اعلام شده است. کارگردان‌های این مجموعه نیز محمد دیاب، جاستین بنسن و نیز ارون مورهد هستند و محمد دیاب نه تنها یکی از کارگردان‌های آن است بلکه در نقش شورانر نیز حضور دارد. جرمی اسلیتر معروف نیز که فیلمنامه آکادمی آمبرلا را نوشته است، فیلمنامه نویس این سریال بوده است!

برای تماشای تریلر سریال Moon Knight در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اولین تریلر سریال شوالیه ماه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر