;
coinex

فصل دوم سریال What If ساخته می شود

به تازگی کمپانی مارول اعلام کرده است که قصد دارد به تولیدات سریالی بیشتری دست بزند به همین خاطر اعلام کرده که فصل دوم سریال What If ساخته می شود.

کمپانی مارول طی روزهای اخیر از سریال‌های زیادی رونمایی نموده است و اطلاعات جدیدی از آنها را منتشر نموده. اکنون اخبار این شرکت حاکی از این است که سریال انیمیشنی What If در فصل دوم ساخته می‌شود.

در دیروز که روز پرکاری برای دیزنی پلاس و استودیوهای تابعه آن بود، اخبار زیادی حول محور تریلرها و جزئیات ساخت برخی فیلم و سریال‌ها منتشر شد. اکنون اخباری از سریال انیمیشنی چه می‌شود اگر منتشر شده است که نشان می‌دهد قرار است فصل دوم آن نیز ساخته شود.

فصل دوم سریال What If ساخته می شود

دیزنی پلاس قرار است فصل دوم سریال انیمیشنی چه می‌شود اگر را برای سال 2022 آماده کند. این سریال اولین سریال مارولی خواهد بود که فصل دومش پخش می‌شود. در اولین فصل این سریال شاهد بودیم که جفری رایت در نقش واچر ایفای نقش می‌کرد. شما همچنین می‌توانید بهترین انیمیشن‌های سریالی را در تکراتو بخوانید.

فصل دوم سریال What If ساخته می شود

نویسنده این سریال ای سی بردلی است و برایان اندروز نیز کارگردان آن است. این دو شخصیت در مصاحبه‌ای که به تازگی انجام شده، در خصوص فصل دوم صحبت‌هایی کرده‌اند. در این خصوص گفته‌اند که در فصل دوم شاهد نقش آفرینی هیلی اتول در نقش کاپیتان کارتر هستیم. همچنین گفته‌اند که قرار است قسمتی هم با محوریت تونی استارک و گامورا بسازند.

چادویک بوزمن نیز در فصل دوم دیگر نیست زیرا فوت کرده است و قرار است که در فصل دوم سر و کارمان با دنیای مولتی ورس باشد. جایی که می‌تواند به گسترش دنیای سینمایی مارول کمک شایانی بکند. این سریال در قسمت‌های متفاوتی که خواهد داشت به بررسی کاراکترهای متفاوتی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فصل دوم سریال What If ساخته می شود چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر