;
coinex

تریلر دوم Spider-Man No Way Home هشت دقیقه خواهد بود

تریلر دوم Spider-Man No Way Home هشت دقیقه خواهد بود، خبری جذاب برای طرفداران مارول. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا بیشتر درباره این تریلر توضیح دهیم.

مارول و دنیای سینمایی‌اش، این روزها خیلی بر سر زبان افتاده‌اند. زیرا فاز چهارم مارول، به تازگی شروع شده است و بسیاری از مخاطبان را شگفت زده کرده است. به همین ترتیب، مارول امروز به یکی از محبوب‌ترین سری‌های خود پرداخته است. بالأخره شاهد انتشار تریلر دوم Spider-Man No Way Home هستیم. ما در این تریلر، جزئیات زیادی را شاهد هستیم که در ادامه آن را تماشا خواهیم کرد.

تریلر دوم Spider-Man No Way Home هشت دقیقه خواهد بود

همان طور که گفتیم، مارول این روزها خیلی بر سر زبان‌ها افتاده است. این کمپانی، ابتدا سریال وانداویژن را منتشر کرد. وانداویژن به سرعت توانست تبدیل به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های در حال پخش در زمان خود شود. بعد از آن، نوبت به فالکون و سرباز زمستان رسید تا رکوردهای وانداویژن را جابه‌جا کند. در نهایت، سریال لوکی با حواشی زیادی نمایش داده شد و عنوان برترین سال ٢٠٢١ را از آن خود کرد. با این که قیمت آخر سریال Loki مخاطبان را بسیار گیج کرد، اما تأثیر به سزایی در دنیای سینمایی مارول داشت.

 

تریلر دوم Spider-Man No Way Home

فردا شب (ساعت ۴:۳۰ بامداد چهارشنبه) دومین تریلر Spider-Man: No Way Home منتشر میشه و احتمال میره شاهد توبی و اندرو در نقش اسپایدرمن باشیم. همچنین ناگفته نماند که بعضی از رسانه‌ها احتمال میدهند که این تریلر ۸ دقیقه‌ای باشد!

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در مورد تریلر دوم Spider-Man No Way Home هشت دقیقه خواهد بود چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما درمیان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر