;
coinex

تاریخ عرضه فصل اول کالاف دیوتی ونگارد مشخص شد

تاریخ عرضه فصل اول کالاف دیوتی ونگارد (۱۷ آذر) مشخص شد. حساب رسمی Call of Duty در توییتر اعلام کرد که فصل اول Vanguard و Warzone Pacific اکنون در تاریخ ۱۷ آذر عرضه خواهد شد. با ما همراه باشید.

فصل ششم سری Call of Duty در حالی در جریان است که در قالب آن آخرین بخش از محتوا‌های پس از انتشار بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در دسترس مخاطبین قرار می‌گیرند. بازی Call of Duty: Vanguard چند هفته دیگر عرضه و فصل جدیدی از سری کالاف دیوتی آغاز خواهد شد. حال در این مطلب هر آنچه که از فصل جدید بازی Warzone و فصل اول بازی کال آف دیوتی ونگارد می‌دانیم، به اطلاع شما خواهیم رساند.

بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ 5 نوامبر (14 آبان) و در میانه فصل ششم بازی Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر خواهد شد. این امر بدان معناست که بازیکنان می‌توانند در قالب کمپین داستانی و بخش چند‌نفره کالاف دیوتی ونگارد از فضای جنگ جهانی دوم لذت ببرند و همچنان به واسطه بازی Warzone، جنگ سرد را تجربه کنند.

بازیکنانی که Vangurd را خریداری کرده‌اند ۲۴ ساعت زودتر به نقشه Caldera دسترسی خواهند داشت که به صورت رسمی از ۱۸ آذر در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

در ادامه تاریخ عرضه فصل اول کالاف دیوتی ونگارد و داستان این بازی قرار گرفته است.

تاریخ عرضه فصل اول کالاف دیوتی ونگارد (۱۷ آذر) مشخص شد

هنوز اخبار موثقی از محتوای اولیه کالاف دیوتی ونگارد به دست‌مان نرسیده اما بتل پس فصل ۶ کالاف دیوتی کلد وار ۱ دسامبر تمام می شود. همچنین گفته شده نقشه Pacific وارزون با تم کالاف دیوتی ونگارد قرار است تا پایان امسال منتشر شود. هنوز نمی دانیم تاریخ انتشار این مپ چه زمانی است؛ باز هم می گوییم که هنوز اخبار رسمی از سوی اکتیویژن منتشر نشده اما حدس ما این است که شروع فصل ۱ کالاف دیوتی ونگارد ۱ دسامبر ۲۰۲۱ خواهد بود.

تاریخ عرضه فصل اول کالاف دیوتی ونگارد

داستان بازی Call Of Duty: Vanguard

داستان Call of Duty: Vanguard، از شبی بارانی و روی یک قطار آغاز می‌شود؛ درحالی‌که در پس‌زمینه شهر هامبورگ را مشاهده می‌کنیم که شعله‌های آتش بمب‌ها همه‌جای آن را فرا گرفته، گروهی از سرباز‌ها در قالب یک گروه ویژه کنار هم جمع شده‌اند تا با رهبری آرتور کینگزلی، اطلاعاتی از پروژه فینیکس به‌دست بیاورند. بااین‌حال همه‌چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود و پس از رسیدن به یک جعبه قفل‌شده و تلاش برای خارج کردن آن، گروه مورد‌حمله نازی‌ها قرار می‌گیرد و به‌دست یک افسر بالا رده نازی می‌افتد. اعضای گروه در ادامه به یک محیط زندان‌مانند منتقل می‌شوند و از اینجا به بعد، در جریان مراحل مختلف، شاهد بازجویی از اعضای گروه هستیم که هرکدام ما را در قالب یک فلش‌بک به خاطرات آن شخص، به جبهه‌ای خاص از جنگ جهانی دوم می‌برد.

اسلج‌همر با متمرکز کردن روایت داستان روی چند شخصیت مختلف، سعی در خلق کاراکتر‌هایی به‌یادماندنی دارد اما مخصوصا مدت زمان کم بخش کمپین باعث شده تا این روایت‌ها کیفیت بالایی نداشته باشند و کمی حالت سرسری بودن به خود بگیرند.

استودیو اسلج‌همر، با اتخاذ چنین رویکردی، سعی کرده تا اولا گوشه‌های مختلفی از جنگ جهانی دوم را به‌تصویر بکشد و علاوه‌بر آن، با متمرکز کردن داستان روی چند شخصیت مختلف، از آن‌ها کاراکتر‌هایی قهرمان‌گونه بسازد و از این طریق بین مخاطب و شخصیت‌ها، ارتباط برقرار کند. اما این ایده که از قضا روی کاغذ خیلی هم جذاب به‌نظر می‌رسد، در عمل آنطور که باید جواب نمی‌دهد و تحت تاثیر دلایل مختلفی، باعث ایجاد مشکل برای داستان کلی بخش کمپین می‌شود. اول از همه، تجربه داستانی ونگارد کوتاه‌تر از آن چیزی است که بتوان در آن برای کاراکتر‌های مختلفی شخصیت‌پردازی درستی داشت و به همین دلیل هم به‌استثنای کاراکتر پولینا پترووا، در مورد سایر کاراکتر‌ها این شخصیت‌پردازی آنطور که باید صورت نمی‌گیرد و همه‌چیز صرفا به روایتی سرسری و سطحی از تجربیات آن‌ها در جنگ جهانی دوم خلاصه و محدود می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در رابطه با درباره تاریخ عرضه فصل اول کالاف دیوتی ونگارد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر