;
coinex

تریلر و تاریخ اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever [+بازیگران و داستان]

فیلم Black Panther: Wakanda Forever جدیدترین فیلم بلک پنتر است. در ادامه تریلر و تاریخ اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever را در اختیار شما قرار می‌دهیم. با ما باشید.

مجموعه فیلم‌های بلک پنتر بر اساس یکی از شخصیت‌های کامیک مارول شکل گرفته اند و فیلم اول آن که در سال 2018 پخش شد، بسیار مورد استقبال مردم و منتقدین قرار گرفت.

در حقیقت سه سال از پخش اولین فیلم بلک پنتر می‌گذرد و طرفداران بی صبرانه منتظرند که تریلر و تاریخ اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever ، فیلم جدید این مجموعه اعلام شود. خوشبختانه خبرهای خوبی درباره تاریخ اکران فیلم بلک پنتر 2 وجود دارد و ما در ادامه تریلر و تاریخ اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever را در اختیاز شما قرار می‌دهیم. برای اطلاع از جزئیات تاریخ اکران و همینطور داستان و بازیگران فیلم با تکراتو همراه باشید.

تریلر و تاریخ اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever

فیلم اول بلک پنتر به کارگردانی رایان کوگلر ساخته شده و هجدهمین فیلم مارول محسوب می‌شود. این فیلم از همان اول با استقبال گسترده مردم و منتقدین مواجه شد و در سایت راتن تومیتوز امتیاز 8.2 از 10 و در سایت Metacritic، امتیاز 88 از 100 را کسب کرد. همینطور این فیلم توانست جوایز اسکار بهترین طراحی صحنه، بهترین طراحی لباس و بهترین موسیقی فیلم را از آن خود کند و در آخر در لیست بهترین فیلم های مارول قرار بگیرد.

بنابراین ساخت فیلم دوم آن نیز توسط مردم مورد استقبال قرار گرفت و کارگردان این قسمت نیز رایان کوگلر است. البته خبر ساخت قسمت دوم خیلی وقت است که اعلام شده اما اخیرا بلک پنتر 2 عنوان رسمی خود را اعلام کرده است: Black Panther: Wakanda Forever

علاوه بر این، به نظر می‌رسد در این فیلم جدید بلک پنتر، یک ماموریت بزرگ جدید از راه می‌رسد و آن چیزی نیست جز تاجگذاری یک پادشاه یا ملکه جدید. دنباله پرفروش مارول 2018، علی رغم اینکه ستاره نقش پلنگ سیاه، چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) را در سال گذشته به دلیل سرطان روده بزرگ از دست داد، همچنان رو به جلو حرکت می‌کند.

چادویک بوزمن در چهار فیلم نقش این ابرقهرمان را بازی کرده بود و بازیگران مدام درباره جای خالی وی صحبت می‌کنند. کارگردان رایان کوگلر نیز اخیرا در این باره گفته است:

می‌دانم که خود چادویک نیز دوست نداشت ما جلوی این کار را بگیریم.

این فیلم Black Panther: Wakanda Forever نه شخص دیگری را به عنوان جایگزین شخصیت بلک پنتر برای بازیگری انتخاب می‌کند و نه به کمک تکنولوژی CGI، نقش بوزمن را زنده می‌کند. از این رو، یک شخص دیگر می‌بایست در این راه قدم بگذارد.

تریلر و تاریخ اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever
تاریخ اکران فیلم بلک پنتر 2 / تریلر و تاریخ اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever

تمام نگاه‌‌ها به سمت شخصیت شوری (Shuri) است که این نقش توسط لتیشیا رایت (Letitia Wright) بازی می‌شود. وی خواهر T’Challa است و شاهزاده واکاندا است. او به عنوان پلنگ سیاه در کمیک‌ها فعالیت کرده است و همینطور یکی از زنان بدجنس در STEM در فیلم‌ها محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

بهترین فیلم های 2021

تاریخ اکران Black Panther: Wakanda Forever

مارول تاریخ اکران Black Panther: Wakanda Forever را در 8 ژوئیه 2022 اعلام کرده است. حال که تاریخ اکران Black Panther: Wakanda Forever برای بیش از یک سال دیگر تعیین شده، احتمال می‌رود که تا آن زمان واکسیناسیون کرونا انجام شده باشد. از این رو به احتمال قوی شاهد پخش این فیلم بر روی پرده‌های سینما هستیم و با توجه به تاریخ اکران Black Panther: Wakanda Forever ، شانس کمی وجود دارد که این سینمایی مارول همزمان از شبکه دیزنی پلاس نیز پخش شود.

امسال مارول قصد دارد فیلم بلک ویدو که جزو بهترین فیلم های مارول در سال 2021 است را همزمان از شبکه دیزنی پلاس پخش کند و این کار تنها به دلیل شرایط فعلی و پاندمیک کرونا است. اما انتظار می‌رود تا زمان تاریخ اکران Black Panther: Wakanda Forever همه چیز به روال عادی برگردد و مردم دوباره بتوانند یکی از بهترین فیلم های مارول را در سینما مشاهده کنند.

تریلر و تاریخ اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever
تاریخ اکران فیلم بلک پنتر 2 / تریلر و تاریخ اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever

فیلم Black Panther: Wakanda Forever یکی از چهار فیلم سینمایی است در سال آینده پخش خواهد شد. قرار است این فیلم به همراه دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) در تاریخ 25 مارس 2022، ثور: عشق و تندر (Thor: Love and Thunder) در تاریخ 6 می 2022 و کاپیتان مارول 2 با تاریخ پخش 11 نوامبر 2022 در سال آینده اکران شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

تریلر فیلم پلنگ سیاه 2022

هنوز مارول تریلر فیلم پلنگ سیاه 2022 را رسما منتشر نکرده است والبته با در نظر گرفتن تاریخ اکران Black Panther: Wakanda Forever هنوز برای انتشار تریلر فیلم پلنگ سیاه 2022 زود است. اما در تیزری که همه فیلم‌های بزرگ فاز چهارم مارول را منتشر می‌کند، نام فیلم بلک پنتر 2 فاش شد.

هرچند تریلر فیلم پلنگ سیاه 2022 منتشر نشده تا بتوانیم داستان آن را تا حدودی متوجه شویم و ببینیم بلک پنتر جدید چه کسی است و آیا واقعا شوری این نقش را بازی خواهد کرد، اما واضح است که کاراکتر شوری در فیلم Black Panther: Wakanda Forever نقش کلیدی‌تری را ایفا می‌کند.

تریلر و تاریخ اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever
تاریخ اکران فیلم بلک پنتر 2 / تریلر و تاریخ اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever

همینطور انتظار می‌رود بازیگران لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o)، آنجلا باست (Angela Bassett) و وینستون دوک (Winston Duke) نیز برای ایفای نقش در فیلم جدید بلک پنتر بازگردند. علاوه بر نبود تریلر فیلم پلنگ سیاه 2022 ، طبق معمول مارول و کولگر جزئیات داستان این فیلم را محرمانه نگه داشته‌اند و تنها دیزنی پلاس در روز سرمایه گذاری در دسامبر درباره فیلم بلک پنتر 2 گفت:

در فیلم جدید بلک پنتر به کاوش در دنیای بی نظیر واکاندا و معرفی بیشتر تمام کاراکترهای غنی و متنوع معرفی شده در فیلم اول می‌پردازیم.

برای تماشای تریلر فیلم Black Panther: Wakanda Forever در یوتیوب در اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن 2021

ترسناک ترین فیلم های 2021

بازیگران فیلم جدید بلک پنتر

تریلر و تاریخ اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever
تاریخ اکران فیلم بلک پنتر 2 / تریلر و تاریخ اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever

پس از فوت بازیگر چادویک بوزمن، جای خالی وی به شدت در فیلم Black Panther: Wakanda Forever احساس می‌شود. کوگلر و مارول در مورد چگونگی تصمیم گیری برای رسیدگی به عدم حضور T’Challa یا همان بلک پنتر سکوت کرده‌اند. اما گفته‌اند هیچ بازیگری را جایگزین این نقش نمی‌کنند و همینطور از تکنولوژی CGI برای بازگرداندن کاراکتر این بازیگر استفاده نخواهند کرد.

طرفداران حدس می‌زنند که لتیشیا رایت ممکن است در نقش پرنسس شوری قدم بردارد و به عنوان بلک پنتر جدید معرفی شود. البته ممکن است در این دنباله شاهد تمرکز بر روی تمامی شخصیت‌های مارول باشیم چراکه دیزنی پلاس دقیقا به « تمام کاراکترهای غنی و متنوع » در صحبت‌های خود اشاره کرده است.

علاوه بر رایت که مطمئنا در این دنباله فیلم بلک پنتر به عنوان یکی از بازیگران فیلم جدید بلک پنتر حضور دارد، انتظار می‌رود بازیگران زیر نیز به عنوان بازیگران فیلم جدید بلک پنتر تائید شوند:

  • لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o) در نقش Nakia: یک جاسوس مخفی از قبیله River
  • آنجلا باست (Angela Bassett) در نقش Ramonda: ملکه مادر واکاندا و مادر T’Challa و شوری
  • وینستون دوک (Winston Duke) در نقش M’Baku: رهبر قبیله کوه جباری (Jabari)
  • دانای گوریرا (Danai Gurira) در نقش Okoye: ژنرال نیروهای ویژه دورا میلاجه
  • دنیل کالویا (Daniel Kaluuya) در نقش W’Kabi: رئیس امنیت قبیله مرزی
  • فارست ویتاکر (Forest Whitaker) در نقش Zuri: سیاسمتدار کهنسال
  • مارتین فریمن (Martin Freeman) در نقش Everett K. Ross: مامور CIA
  • فلورنس کازومبا (Florence Kasumba) در نقش Ayo: یک جنگجوی دورا میلاجه

احتمال دارد که پای برخی اتفاقات فیلم فالکون و سرباز زمستان (The Falcon and the Winter Soldier) به دنباله فیلم بلک پنتر باز شود. Ayo و چند عضو دیگر از سربازان دورا میلاجه در این فیلم حضور دارند. آنها بالاخره کاراکتر بارون زیمو (Baron Zemo) را برای اجرای عدالت به واکاندا برمی‌گردانند.

خود سرباز زمستان باکی بارنز (Bucky Barnes) نیز ممکن است سفر کوتاهی به واکاندا داشته باشد. از این رو احتمال دارد بارنز نیز جزو بازیگران فیلم جدید بلک پنتر باشد. البته در میان بازیگران فیلم جدید بلک پنتر چند چهره جدید نیز اضافه خواهد شد که نام بازیگر مکزیکی تنوخ اوارتا (Tenoch Huerta) که قبلا در نارکس: مکزیک (Narcos: Mexico) بازی کرده، در میا آنها قرار دارد و وی قرار نقش یک شخصیت شرور را ایفا کند.

از آنجایی که فیلم اول پلنگ سیاه نیز دو شخصیت شرور را شامل می‌شد (کلا  و اریک کیلمونگر)، اینکه در فیلم Black Panther: Wakanda Forever شاهد چندین شخصیت شرور باشیم، چیز عجیبی نیست. البته ما نمی‌دانیم که تنوخ اوارتا قرار است دقیقا چه نقشی را در بلک پنتر 2 ایفا کند ولی می‌دانیم کارگردان رایان کوگلر دوست داشت کاراکتر کراون شکارچی (Kraven the Hunter) را در فیلم پلنگ سیاه 2 بیاورد.

از آنجایی که این کاراکتر تحت مالکیت سونی بود، مارول اجازه نداشت از آن استفاده کند اما با توجه به اینکه رابطه میان این دو بر سر فیلم های اسپایدر من خوب شده است، ممکن است شاهد این کاراکتر در فیلم جدید پلنگ سیاه باشیم.‌ نیمور (Namor) از دیگر شخصیت‌های داستانی است که شایعه شده در این فیلم حضور دارد اما این شایعه همچنان تائید نشده است.

بیشتر بخوانید: 

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

بهترین فیلم های 1400

داستان فیلم Black Panther: Wakanda Forever

فیلم Black Panther: Wakanda Forever
تاریخ اکران فیلم بلک پنتر 2 / تریلر و تاریخ اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever

تقریباً هیچ چیزی در مورد داستان یا طرح Black Panther 2 مشخص نیست. حتی ممکن است هنوز کوگلر در حال نوشتن فیلمنامه باشد. طبق گزارش هالیوود ریپورتر، فیلمبرداری این دنباله تا جولای امسال آغاز نمی‌شود. تهیه کننده پلنگ سیاه 2، کوین فایگی (Kevin Feige) در مصاحبه‌ای در سال 2018 گفته است:

یکی از بهترین کارها برای گذراندن وقت و استراحت در استودیوی مارول این است که درباره ی قسمت اول یک مجموعه صحبت کنیم و راجع به اتفاقات قسمت دوم آن خیال‌پردازی کنیم. از این گفت و گو‌ها در رابطه با فیلم بلک پنتر زیاد داشتیم. ما ایده‌های زیادی برای قسمت دوم این فیلم داریم.

هرچند او اطلاعات زیادی در این رابطه لو نداده است اما یک سری جزئیات را اعلام کرده که بیشتر جنبه سرگرمی دارند تا اینکه به عنوان نکاتی برای فهمیدن داستان استفاده شوند. برای مثال، او گفته است که این پروژه آینده، قسمتی از گذشته واکاندا را به تصویر می‌کشد. او در این باره گفته است:

لحظه‌ای وجود دارد که همه نیاکان پشت سر T’Chaka می‌آیند و افراد درباره داستان آنها، اولین پادشاه واکاندا و دیگر پادشاهان کنجکاو خواهند شد.

البته داستان فیلم Black Panther: Wakanda Forever می‌تواند به دوره‌ای برگردد که در سریال واکاندا مورد بررسی قرار گرفته است. این سریال به کارگردانی رایان کوگلر در دست ساخت است و قرار است اسپین آف پلنگ سیاه باشد.

گذشته از این، مسئله نبود شخصیت T’Challa در این فیلم کمی مشکل ساز شده است و با اینکه برخی از افراد معتقدند انتخاب بازیگری دیگر به جای وی و یا استفاده از تکنولوژی CGI موجب توهین به بوزمن می‌شد، با این حال برخی دیگر از طرفداران معتقدند هنرپیشه‌ای می‌بایست جای خالی او را در این فیلم پر کند و سایت Change.org تاکنون بیش از 4000 امضا از طرفداران برای این منظور جمع آوری کرده است.

به غیر از اطلاعات بالا، جزئیات بیشتری درباره داستان فیلم و جزئیات دیگر نمی‌دانیم اما مطمئنا در طی ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در راستای این فیلم در اختیار ما قرار می‌گیرد. از فیلم بلک پنتر 2 که بگذریم، در سال 2021 نیز فیلم‌های زیادی در این ژانر وجود دارد که بهترین آنها ارزش دیدن دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی 2021

بهترین فیلم های زامبی 2021

عوامل فیلم Black Panther: Wakanda Forever

تریلر و تاریخ اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever
تریلر و تاریخ اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever
  • کارگردان: رایان کوگلر
  • تهیه‌کننده: کوین فایگی
  • نویسنده: رایان کوگلر
  • بازیگران: لوپیتا نیونگو، دانای گوریرا، مارتین فریمن، لتیشیا رایت، وینستون دوک، آنجلا باست
  • شرکت تولید: مارول استودیوز
  • توزیع‌کننده: استودیو سینمایی والت دیزنی

بیشتر بخوانید:

.

منبع: tomsguide

نظر شما درخصوص تریلر و تاریخ اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر