;
coinex

تصاویر جدید Honor 60 از نمایشگر منحنی و پنل پشتی براق خبر می‌دهند

آنر 60 با نمایشگر خمیده و طراحی ستاره‌ای جذاب بار دیگر رخ نشان داد. آنر پوستر دیگری از گوشی‌های سری Honor 60 را پیش از رونمایی به اشتراک گذاشت زیبایی سبک طراحی خود را به رخ کشید.

آنر پیش از این اعلام کرده بود که گوشی‌های سری Honor 60 را در رویداد 1 دسامبر (10 آذر) معرفی می‌کند و حالا تصویر دیگری از پوستر این گوشی‌ها منتشر شده که زیبایی طراحی این گوشی‌ها را به رخ می‌کشد.
این کمپانی با انتشار تیزر و پوستر آنر 60 در روزهای قبل، طراحی این گوشی را به نمایش گذاشته بود. اما قابلیت‌ها و سخت‌افزارهای این گوشی هستند که Honor 60 را در لیست بهترین گوشی‌های 2021 قرار می‌دهند.

طراحی ظاهری گوشی‌های سری Honor 60

طراحی ظاهری گوشی‌های سری Honor 60

آنر در تیزر تبلیغاتی خود که از طریق وب‌سایت ویبو منتشر شد، آسمان شب پرستاره را نشان داد که به نوعی الهام‌بخش طراحی پنل آنر 60 بود. در این تیزر، تمامی زوایای طراحی آنر 60 با پنل آبی رنگ و براق به تصویر کشیده شد.

این ویدیو نشان می‌دهد که پنل پشتی آنر 60 به یک ماژول دوربین بیضی شکل مجهز شده است و دو لنز دوربین بزرگ و یک لنز کوچک روی آن دیده می‌شوند.

علاوه بر این، لبه‌های گوشی به‌صورت خمیده طراحی شده تا کاربر به‌راحتی بتواند گوشی را در دست بگیرد. این لبه‌های خمیده در نمای جلویی گوشی هم به‌خوبی قابل مشاهده هستند و چهار گوشه دستگاه نیز کمی انحنا دارند.

این شرکت به غیر از مشخصات ظاهری، جزئیات دیگری از سخت‌افزارهای داخلی را فاش نکرده است. البته می‌توان امیدوار بود که در این فاصله چند روزه تا تاریخ رونمایی، اطلاعات بیشتری از مشخصات گوشی فاش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تصاویر جدید Honor 60 با نمایشگر منحنی و پنل پشتی براق چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر